Skrev brev ifall att nån inte kollade men ville veta när det hände. Har själv haft hjälp att sätta på liven när någon av er skrivit ett inlägg när nåt händer
Hoppas att vi får rösta på vilken som ska ut på måndag och inte vilken vi vill rädda. Då ryker Victoria eller Mergim 100%. Annars förstar ju Lennis och Amelias fans kvar mergim tyvärr....
Hoppas att vi får rösta på vilken som ska ut på måndag och inte vilken vi vill rädda. Då ryker Victoria eller Mergim 100%. Annars förstar ju Lennis och Amelias fans kvar mergim tyvärr....
Alex och Victoria är kommer få mest röster då. Mergim har ändå en del fans jämfört med de två.
Antagligen. Jag tycker det är så hon har resonerat i de sk räddningarna den här veckan.
Jag tycker bara det är konstigt hur hon sa högt ”Jag tänker INTE riskera Sami” då när Sami sa de skulle låta honom stå emot folk i utröstningar. Men nu gör hon ju det. Hon har aldrig ens varit inne på att göra Sami immun dessa dagarna.
Jag vill få ut Victoria men tänk om detta är enda tillfället att få ut jasse. På olika sidor börjar folk störa sig mer och mer på henne. + att länken mellan de team Rainbow säger inte går vidare till Rosa. Martin kommer behöva bekänna färg.