2020-04-04, 16:25
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra val av Frida, det har Julia och Sami fixat bra.
Nu är det kaos hos Vickan, Mergim och Alex.
Vi måste fixa så Vickan eller Mergim ryker!

Sitter inte Jass också löst?
Medlem
Hur vet folk att vi får rädda en person imorgon?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Är väl inga ”rädda kvar någon” person kvar?

Är ju fem? kvar, så tre kanske räddas innan måndag, vem vet?
2020-04-04, 16:26
Medlem
avixs avatar
Btw så skönt att inte se live något i helgen men bra att hålla ett öga på fb, jag lyckades timea in brevet tack vare er. Nu kan jag släppa telefonen igen!
2020-04-04, 16:26
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Julia lyckades övertala Frida till att rädda kvar Martin. Martin som vill ha ut henne. Smart
Hade varit bättre om Frida räddat Sami. Ja jag vet han har stort stöd men man ska inte ta något för givet speciellt när produktionen tydligt riggar röstningar. Vad är det fel på Julia?! Ser hon Sami som ett hot som ska ryka eller? Blir så irriterad.

Antagligen. Jag tycker det är så hon har resonerat i de sk räddningarna den här veckan.
2020-04-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du, det här programmet blir bara värre och värre? Varför väljer hon inte Sami eller Jassa (jag hatar henne men Jassa är väl en av de få som varit snäll mot Frida). Martin är ett falskt ass som varit direkt otrevlig mot Frida. Det har han ju själv sagt flera gånger.
MEN EXAKT. Han är fan lika vidrig mot Frida som Amilia och Victoria är, fast han är det till och med direkt i ansiktet på henne. Han har väl till och med sagt att han inte tycker om henne? Och nu kommer ju Amilia och Victoria snacka skit om hennes val, för man vet ju hur tugget lät efter att vad hon sa till honom när hon gav rosen under deras lilla "rosceremoni".

Får panik. Ångrar inte ALLS att jag inte kollat på hela jävla dagen (lyckades slå på precis innan brevet kom, har man dragit på sig ett speciellt BB-sinne?). Om någon annan än Victoria åker på måndag kommer jag tvinga den som äger Cmore-kontot jag snyltar på att säga upp det i ren PROTEST.
2020-04-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jern1
Hur vet folk att vi får rädda en person imorgon?

ingen vet men är 5 som sitter löst nu så minst 1 borde ju räddas innan måndag och den som ska räddas isåfall är sami
2020-04-04, 16:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja klart vi sa rösta på honom om vi får möjlighet imorgon victoria åker i vilket fall som helst
han behöver också få bekräftelse då och då att han har tittarna med sig. Även bra att de andra får känna av det då och då. Om någon annan får räddas av oss så blir det fel signaler till hela gänget som inte vet hur det påverkar. Ingen idé att tro att vi kan vara taktiska när BB ändå styr i slutändan
2020-04-04, 16:30
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Btw så skönt att inte se live något i helgen men bra att hålla ett öga på fb, jag lyckades timea in brevet tack vare er. Nu kan jag släppa telefonen igen!
Skrev brev ifall att nån inte kollade men ville veta när det hände. Har själv haft hjälp att sätta på liven när någon av er skrivit ett inlägg när nåt händer
2020-04-04, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
han behöver också få bekräftelse då och då att han har tittarna med sig. Även bra att de andra får känna av det då och då. Om någon annan får räddas av oss så blir det fel signaler till hela gänget som inte vet hur det påverkar. Ingen idé att tro att vi kan vara taktiska när BB ändå styr i slutändan

precis så är det han säger ju själv att han vill att tittarna ska bestämma om vi gör det imorgon eller måndag spelar ju ingen roll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen vet men är 5 som sitter löst nu så minst 1 borde ju räddas innan måndag och den som ska räddas isåfall är sami

Kan också vara 5 som hänger löst och 2 som åker ut på måndag.
Medlem
Men hallå, HUR snygg är inte Frida i den där frisyren?!
Hon borde köra på liknande stil oftare. Hon passar verkligen i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in