2020-04-04, 11:36
Medlem
Victoria säger alltså IGEN att Frida inte förtjänar att vinna för att hon varit inne så kort tid? Hon verkar ständigt glömma att hon inte heller varit där sedan start?!?! De vet ju om premisserna redan innan, att folk kommer komma in under tiden, så sluta fucking klaga på det. Det är spelets regler, duger det inte så åk hem då.

Blir så otrrrroligt provocerad av detta. Man kanske ska ställa den frågan till Victoria.
"Varför tycker du att Frida inte förtjänar att gå till final för att hon inte varit inne från start, när inte du heller varit det DIN LILLA HYCKLARE?"

Ääeh, nu stänger jag av skiten igen. Blir fan bara irriterad.
2020-04-04, 11:39
Avstängd
Smartast vore att rädda martin eftersom han inte har så stort stöd, både jasse o sami har bra stöd, då kan de skicka ut alex,victoria,mergim
2020-04-04, 11:40
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Victoria säger alltså IGEN att Frida inte förtjänar att vinna för att hon varit inne så kort tid? Hon verkar ständigt glömma att hon inte heller varit där sedan start?!?! De vet ju om premisserna redan innan, att folk kommer komma in under tiden, så sluta fucking klaga på det. Det är spelets regler, duger det inte så åk hem då.

Blir så otrrrroligt provocerad av detta. Man kanske ska ställa den frågan till Victoria.
"Varför tycker du att Frida inte förtjänar att gå till final för att hon inte varit inne från start, när inte du heller varit det DIN LILLA HYCKLARE?"

Ääeh, nu stänger jag av skiten igen. Blir fan bara irriterad.

JAAA jag blir så arg! "Hon förtjänar inte det" är så jävla hårt sagt också, vadå inte förtjänar?! Jag minns när Victoria va så ledsen över att hon fick kommentarer om att hon inte varit med från start, att hon minsann har samma rätt som alla andra där inne. Ja men då måste du ju ge samma tillbaka till Frida!

Jag tror att jag förstår nu vad problemet är för Vickan, det är just det hon sa "hon får mig att framstå som tråkig och elak jämfört med henne"! För det enda hon bryr sig om är hur hon "framstår" för tittarna! Hon vill ju va den "roliga" och "snälla" som alltid skyddar de svaga! Men så kommer Frida, som PÅ RIKTIGT är snäll och PÅ RIKTIGT bryr sig om de svaga. Jobbigt att få en smäll av verkligheten och inte kunna leva upp till den person hon planerat att vara. FÖRBANNAD
2020-04-04, 11:40
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ja den som inte förstod det är nog inte född än.
Men vi röstade för den som ksk har minst stöd hos allmänheten, förstod du det?

Vem som helst fattar väl det?
Jag var nog den enda här inne som röstade på Frida till skräckstolen för att hon möjligt skulle kunna få en immunitet just för den anledningen.
2020-04-04, 11:41
Medlem
foxieroxies avatar
Jag vill inte att Sami ska vinna. Det är lite drygvarning på honom nu. Har backat på Lennie också, han säger aldrig ifrån till någonting. Gillar ändå Jass. Hon säger att de inte kan lita på henne och hon frontar personer när det behövs. Hon är inte mer falsk än någon annan. Det är trots allt ett spel. Enda anledningen att jag skulle vilja se Sami ta hem spelet är för att han ska kunna betala av sina skulder. Men för personlighet är det Jass som gäller just nu.

Förresten, hur blev Vickan och Jass vänner igen? Vem tog steget och var det någon som sade förlåt?
2020-04-04, 11:42
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hoppas Ami pratar nomineringar när det inte är tillåtet och blir autonominerad.

Ja hur fan ska hon kunna låta bli att prata om det. Det är ju det enda hon gjort så här långt..
2020-04-04, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har Frida pratat någonting om vem hon tänker rädda om hon vinner tävlingen?

Ja om hon måste rädda någon idag skulle hon rädda Sami!
2020-04-04, 11:45
Avslutad
Victoria snackar skit om dom i rosa, för att sen direkt gå och pussa Mergim på pannan - som den morsan hon klaga på att Anton var, bokstavligen 50 sekunder innan hon pussa honom.

Haha jävla idiot alltså
2020-04-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag vill inte att Sami ska vinna. Det är lite drygvarning på honom nu. Har backat på Lennie också, han säger aldrig ifrån till någonting. Gillar ändå Jass. Hon säger att de inte kan lita på henne och hon frontar personer när det behövs. Hon är inte mer falsk än någon annan. Det är trots allt ett spel. Enda anledningen att jag skulle vilja se Sami ta hem spelet är för att han ska kunna betala av sina skulder. Men för personlighet är det Jass som gäller just nu.

Förresten, hur blev Vickan och Jass vänner igen? Vem tog steget och var det någon som sade förlåt?

Oj vad jag inte håller med dig. Samis personlighet är mycket mer genuin och fin än jassas tycker jag. Jassa provocerar, vänder kappan efter vinden och snackar skit om folk.
2020-04-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hur vet du det?
2020-04-04, 11:47
Medlem
Schema 4/4
Förmiddag:
- Brev om att den som vann makten i gårdagens tävling ska göra sitt val redan idag.
Eftermiddag:
- Vinnaren presenteras och ska fatta sitt beslut.
- Brev tittarfrågor till de som hänger löst.
- De som hänger löst besvarar tittarnas frågor i Annexet.
Kväll:
- Fest!
2020-04-04, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Lutar det åt att det är Frida som vunnit makttävlingen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in