2020-04-04, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag försökte det stod ngt om att jag var för ny medlem?

Ja, det handlar också om tiden man har varit med. Tror det är 30 dagar. (Rätta mig om jag har fel)
Citera
2020-04-04, 11:01
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
2017-01-10 Ur förhör. Bakgrund till brottsanmälan gällande misshandel.

s. 14-15.

Ur förhör med SD. Misshandel 2017-01-IO.

s. 20

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs/@@147:38cdeeebce5a36ed456c5b7883cf7e8e

Förhören 2016 ger mig rysningar, där framgår det tydligt att LW var i fara även om hon inte förstod det fullt ut.😨
Senast redigerad av Lova33 2020-04-04 kl. 11:04. Anledning: Fel
Citera
2020-04-04, 11:04
Medlem
Grafikers avatar
Har det framkommit i Fup att SD är medlem i eller alternativt är kvalificerad till medlemskap i Mensa?
Citera
2020-04-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Kan det vara HD som varit drivande att mordet ska ske? Vad hade SD för motiv att ta LW av daga?

Jag är personligen övertygad om att HD var involverad i mordet på LW.

Det finns en del saker som jag känner till beträffande SD och har därför svårt med att verkligen kunna förstå vad det egentliga motivet var.

Gällande HD, så vet jag sedan tidigare att vederbörande har ett starkt temperament och kan bli väldigt aggressiv då ifrågavarande bland annat slog en porslins-tallrik i huvudet på en annan person och var inom den platsen det också fanns fler personer vid det då aktuella tillfället, strax efter det att HD hade slagit tallriken i huvudet på personen gick vederbörande där ifrån.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-04, 11:10
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafiker
Har det framkommit i Fup att SD är medlem i eller alternativt är kvalificerad till medlemskap i Mensa?

Nej men det framkommer nog i psyk undersökningen att han är över normalbegåvning om jag minns rätt. Han har nog vad jag ser det som en "ojämn begåvningsprofil" dvs han är smart som fan men saknar social kompetens. Det blir liksom fel.
Citera
2020-04-04, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafiker

Och?
Citera
2020-04-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Tror du att SD om han blir dömd till tex livstid avslöjar HDs eventuella roll i komplotten?

Blir nu så fallet att SD döms för mordet på LW så kan du vara säker på att vederbörande kommer att avslöja både det ena och det andra.

SD:s absoluta och nuvarande mål, är att bli frigiven efter avslutad rättegång, och resten talar för sig själv.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-04-04, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag är personligen övertygad om att HD var involverad i mordet på LW.

Det finns en del saker som jag känner till beträffande SD och har därför svårt med att verkligen kunna förstå vad det egentliga motivet var.

Gällande HD, så vet jag sedan tidigare att vederbörande har ett starkt temperament och kan bli väldigt aggressiv då ifrågavarande bland annat slog en porslins-tallrik i huvudet på en annan person och var inom den platsen det också fanns fler personer vid det då aktuella tillfället, strax efter det att HD hade slagit tallriken i huvudet på personen gick vederbörande där ifrån.

Mvh/ @JokerMannen

Skulle vara väldigt intressant att få veta vem som blev attackerad.

(Var det spaghetti med köttfärssås? )
Citera
2020-04-04, 11:24
Medlem
Grafikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Och?

Jag har inte hittat någon uppgift om det i fup, men jag kanske har missat bland all textmassa.
En av de som hållit förhör med SD har fått den uppgiften.

Det är ju flera som beskrivit SD som übersmart. Var bara lite nyfiken på om det ligger någon sanning i det.

Jag har varit på rättegången och sett SD sitta och flina när åklagarna ställt frågor om geocashing. Eftersom de inte själva är utövare så kan de inte ”fackspråket” så att säga. Då har SD himlat med ögonen och haft en överlägsen attityd.

Mina funderingar är att SD troligen är smartare än genomsnittet men att han inte hanterar den gåvan med ödmjukhet.
Citera
2020-04-04, 11:25
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Blir nu så fallet att SD döms för mordet på LW så kan du vara säker på att vederbörande kommer att avslöja både det ena och det andra.

SD:s absoluta och nuvarande mål, är att bli frigiven efter avslutad rättegång, och resten talar för sig själv.

Mvh/ @JokerMannen

Ja tro fan det, inte många som siktar på en fällande dom emot sig själv.

Vilket svin han är om han skulle bli fälld och anger exet oxå, delad glädje å allt det där....
Citera
2020-04-04, 11:26
Medlem
Citat:

Mvh/ @JokerMannen

Javisst, självklart. SD kommer inte ta på sig ansvaret ensam. Han kommer dra med sig HD om hon är med på ett eller annat sätt, vilket är mycket troligt även i mina ögon.
Finns det även andra som är också med, även om de "bara" är med i perifirin såsom att de har kunskap om gärningen men har tigit, då ryker även de.
Citera
2020-04-04, 11:28
Medlem
Citat:

Mvh/ @JokerMannen
Jag tror inte han kommer säga ett pip så länge HD håller tyst. Och JG. För jag tror JG vet saker han också. Och han kommer hävda att han är oskyldigt dömd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in