2020-04-03, 20:25
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
what. gav Jullan medds till Sami.?
Jullan får starkare än conserta/ritalin.

100% hörde i kökskameran där Julias mic fortfarande var kopplad

"Jag lägger en på din säng, fick två doser!"
2020-04-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det märks att du inte brukar hänga här i tråden. Jag är nog en av dem som ogillar Amilia mest men så länge hon retar upp Victoria, som jag hatar ännu mer, så kan Amilia få vara kvar.

I min bok hatar man Amelia.
2020-04-03, 20:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
100% hörde i kökskameran där Julias mic fortfarande var kopplad

"Jag lägger en på din säng, fick två doser!"
What haha sprid inga lögner nu bara.

Vad skulle han ha det till?
2020-04-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Man sitter här och chillar och kollar liven.
Så ser man att i soffan ligger en gammal man och en ung kille som gör sådant jag knappt gör ute med min sambo. Visst kramar jag henne och vi älskar varandra. Vi kan köra en snabb pussa då och då under dagen. Vi är ett par. Men här ligger de öppet gnider sig mot varandra smeker hår, kastar blickar och gör precis allt som ett "gammalt par gör. Och de skall alltså övertyga någon att de bara är vänner.
Mig lurar dock ingen kan jag inte säga gossar. Jag förstår att något händer under täcket och även att det bultar extra när ni gnider er. Men vad fasen gör Mergims familj? Inget! De vet att deras son är lättmanipulerad och har haft ett svårt liv med mobbning och dåligt självförtroende. De ser detta utan agera utan tvärtom hejar på. Vad är det för föräldrar egentligen? Min morsa hade spöat skiten av en gubbe som gned sig mot mig när jag var 21. Det är sjukt, onormalt och äckligt din gamle jävla gubbe nästan 40 år.
Håll dig borta från barn som du lätt kan ta på. Jag blir förbannad rent ut sagt.
Haha! Det är faktiskt lite snuskigt med tanke på att Mergim är som ett barn. Det är Lennie med men han gillar ändå att fista. När jag tänker efter har han väl aldrig sagt att det är kvinnor som fistas? Häromdagen sa han personen ska ligga på mage, då kan det lika gärna vara en man?
2020-04-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det enda jag hörde var Alex som på flera olika sätt försökte hinta om att Mergim är gay genom att säga: "Men sättet han rör sig på." "Alltså sättet han säger det på."

Ja på flera olika sätt försökt få Jass att fatta att Mergim är gay. Jass skrattade och typ höll med. Jag hörde tyvärr inte ordagrant för det var dåligt ljud. Förstår inte varför inte Alex kunde bara säga det rakt ut dock.
Han vill inte få hat över sig lol.
2020-04-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
I min bok hatar man Amelia.
Kom tillbaks efter sådär 900 inlägg om hur mycket du hatar Amilia så är vi bästa vänner. 😉👍😘
2020-04-03, 20:31
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
What haha sprid inga lögner nu bara.

Vad skulle han ha det till?

Men asså jag ljuger verkligen inte haha!
Reagerade då jag blev Chockad själv

Ingen aning vad han ska ha den till- men något som "man blir pigg av" säger man väl inte nej till.

Ofta INGEN kollade i kökskameran när BB ropade att Slussen var öppen?
2020-04-03, 20:31
Medlem
Lennie kommer ju aldrig kunna ligga i huset med tanke på att det krävs samtycke. Hur mycket Lennie än vill ligga så kommer det bara komma ”Nej, nej, nej, nej” ur hans mun!
2020-04-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det enda jag hörde var Alex som på flera olika sätt försökte hinta om att Mergim är gay genom att säga: "Men sättet han rör sig på." "Alltså sättet han säger det på."

Ja på flera olika sätt försökt få Jass att fatta att Mergim är gay. Jass skrattade och typ höll med. Jag hörde tyvärr inte ordagrant för det var dåligt ljud. Förstår inte varför inte Alex kunde bara säga det rakt ut dock.

Ok, tack så mycket!

Klart det är Alex som ska hacka på honom varje gång, han har med andra ord hela tiden vetat om att Marek aldrig haft kärlekskänslor för Anty (för han nu hintade om att han var gay), men ändå spelat på det. Jävla fulspel han kör Alex, hoppas han åker ut nästa.
2020-04-03, 20:33
Medlem
Amilia om information om corona "vi fick veta att det finns fortfarande men allt är fine" ok..
2020-04-03, 20:35
Medlem
foxieroxies avatar
Var är Julia och Jass?
2020-04-03, 20:36
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Någon som hörde snacket om Mareks läggning? SNÄLLA NÅGON MÅSTE HA SETT DET LIVE HÄRINNE

Alex, Sami, Martin och Jassa var i stort sett alla överens om att både Mergim och Amilia är kära i Lennie och slåss om hans gunst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in