2020-04-03, 20:12
Medlem
Sitter Amalia med högst BMI relaterat till bukfetma?
2020-04-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia räddas av produktionen så vi får aldrig chans att ta ut henne.
Produktionen vet det, därför hon aldrig hänger löst.

BB riggat är ganska tydligt.
Undrar vad spelbolag tycker om det.
Om produktionen kan styra vem som vinner, så kan dom som är inblandade i produktionen satsa pengar på en deltagare som kommer vinna. Borde vara förbjudet.

Kan vi tittare på något vis göra något åt det? Typ bojkotta
2020-04-03, 20:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastelcloud
Dom får in lite alkohol
Julia: BIG BROTHER KAN JAG FÅ MIN MEDICIN??

BB: Julia gå till bikten

Julia: nu jävlar, är så jävla trött så nu blir jag pigg!
Jassa: oj ja nu blir set prata av..

Julia när hon kom ut ur bikten: Sami jag fick två doser, lägger ena på din säng!

Måste vara concerta typ?
what. gav Jullan medds till Sami.?
Jullan får starkare än conserta/ritalin.
2020-04-03, 20:16
Medlem
Nu gillar jag Amilia när hon och Sami pratar om bajs i fittan och Victoria ber dem att sluta. Ingen av dem noterar henne utan fortsätter.
2020-04-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Sitter Amalia med högst BMI relaterat till bukfetma?

Är du intresserad av deras bmi får du väl bara börja räkna, om du vet hur man gör, vaddå relaterat till bukfetma?
2020-04-03, 20:19
Medlem
Någon som hörde snacket om Mareks läggning? SNÄLLA NÅGON MÅSTE HA SETT DET LIVE HÄRINNE
2020-04-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu gillar jag Amilia när hon och Sami pratar om bajs i fittan och Victoria ber dem att sluta. Ingen av dem noterar henne utan fortsätter.

Klart du diggar sjökon! Du kommer garanterat då bajsa/ligga/slå osv. Enligt dina egna preferenser, ingen annan är nämligen varken imponerad eller intresserad av avvikelserna du ovan beskriver!
2020-04-03, 20:21
Medlem
kendallos avatar
Såg ett klipp i appen som heter "Frida tycker att alla ska vara tillsammans, - Amilia håller inte med"

Alltså, det blev jättetydligt hur jag uppfattar Amiliaa. Hon pratar och beter sig som en sexistisk dryg man. Jag tycker att det gränsar till, eller rent utav är sexuella trakasserier hon gör mot Lennie. Hon personifierar allt det där som många feminister hävdar att män gör.
"Alltså när hon sätter igång, när Frida ba kumaya, alla ska vara tilsammans - när duuu gör de, har jag inget emot set för det är något sexuellt över det (pekar på lennie med ett champagneglas) - men när frida gör det, alltså bara nej""
Sååå drygt, och lallande och hintande om sex konstant till Lennie. Som frågan om vem han skulle vilja knulla jävulen ur". Fy fan amilia, vilket äckel du är som människa.
2020-04-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Klart du diggar sjökon! Du kommer garanterat då bajsa/ligga/slå osv. Enligt dina egna preferenser, ingen annan är nämligen varken imponerad eller intresserad av avvikelserna du ovan beskriver!
Det märks att du inte brukar hänga här i tråden. Jag är nog en av dem som ogillar Amilia mest men så länge hon retar upp Victoria, som jag hatar ännu mer, så kan Amilia få vara kvar.
2020-04-03, 20:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
https://imgur.com/a/XJ5cYDx

Bilden ovan visar en screenshot från Cmore-appen, där reaktioner från klippet där Amilia blir räddad av tittarna visas. 71% var förbannade över resultatet. Det känns inte rimligt att hon skulle kunna vinna omröstningen om folk sedan reagerar på detta vis.

Men BB menar väl då förstås att rösterna måste ha varit jävligt utspridda? Nästa gång kan de testa att låta oss peka ut vem fan vi vill ha ut istället, så kommer hon flyga ut ur huset illa kvickt.
2020-04-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Är du intresserad av deras bmi får du väl bara börja räkna, om du vet hur man gör, vaddå relaterat till bukfetma?

Antyder du att flickan är smal?!
2020-04-03, 20:25
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Någon som hörde snacket om Mareks läggning? SNÄLLA NÅGON MÅSTE HA SETT DET LIVE HÄRINNE

Det enda jag hörde var Alex som på flera olika sätt försökte hinta om att Mergim är gay genom att säga: "Men sättet han rör sig på." "Alltså sättet han säger det på."

Ja på flera olika sätt försökt få Jass att fatta att Mergim är gay. Jass skrattade och typ höll med. Jag hörde tyvärr inte ordagrant för det var dåligt ljud. Förstår inte varför inte Alex kunde bara säga det rakt ut dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in