2020-04-03, 19:15
Medlem
Fyfan vad Amilia är läskig. Hon är helt jävla besatt av Lennie. Har memorerat allting som han berättar, kan allt i hans liv. Hade jag varit Lennie hade jag skaffat ny identitet och flyttat till ett nytt land. Hon kommer ju vilja tvinga honom till att flytta ihop med henne på utsidan.
2020-04-03, 19:15
Medlem
foxieroxies avatar
Finns det någon här som har sett någon poll där Amilia ledde för att bli räddad?
2020-04-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vet man vem som vann tävlingen i eftermiddags?

Amilia.

Hennes vänner i produktionen har gjort om reglerna i efterhand,dom glömde att berätta att det är tvärtom-veckan nu och då vann hon helt plötsligt...
Medlem
foxieroxies avatar
Varför är DC på Ami hela tiden. Byt nu.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har också alla Cmore kanalerna, men kollar inte på någon av dom kanalerna förutom 4an och 7an ibland men dom har jag ändå på grundutbudet på tv i HD, och nu när det vart BigBrother.
Har ingen koll men vad finns mer att se?

Ja men inte utan reklam. Jag HATAR HATAR verkligen reklam. Det är just fyran mina program går på. Så jag har vårt konto för att slippa reklam egentligen. Tittar aldrig på reklamtv. Så Det blir 🖕🏼 Tv4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur fan kommer det sig att Amilia sitter säkert? Folk har alltså röstat för att ha henne kvar?
Omröstningen pågick i 2 timmar, samtidigt som Frida var favorit överallt under omröstningar. Det är riggat..
2020-04-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fyfan vad Amilia är läskig. Hon är helt jävla besatt av Lennie. Har memorerat allting som han berättar, kan allt i hans liv. Hade jag varit Lennie hade jag skaffat ny identitet och flyttat till ett nytt land. Hon kommer ju vilja tvinga honom till att flytta ihop med henne på utsidan.

Känns som att hon sitter och pikar sönder hans liv och sätt att vara. Hade han gjort samma hade hon bölat ögonen ur sig.
2020-04-03, 19:20
Medlem
Skicka den där feta grisen på nödslakt
2020-04-03, 19:20
Medlem
Jag är övertygad om att Frida fick flest röster... Skiten är riggat. Amalias bästis i produktionen har än en gång räddat tjockisen.
2020-04-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag kommer alltid försvara Mergim mot Alex då Kongo har hyst agg mot honom sedan dag ett för att han gullade med Antonia. Kongos beteende är jävla lätt att genomskåda precis som ett litet barn då han har låg IQ. Den enda anledningen till att han fortfarande sover i det rosa rummet då han hatar Mergim, Lennie och Amilia är för att Victoria sover där och han vill ha sin lilla parningsritual med henne innan han går och lägger sig och sover som ett lejon.
Håller med om detta. Sagt flera gånger jag tycker Alex är patetisk för han fortfarande avskyr Mergim pga Anty var så nära honom. Mergim pratar nästan aldrig om Anty-situationen men Kongo tar minsann varje tillfälle att säga ”Hehe ja Mergim hatar ju mig pga det med Anty” när det tydligt är han själv som fortfarande inte släppt det.
Jättepinsamt att se en 31-åring med en dotter, sitter och är avundsjuk och hatfull mot en osäker, impulsiv 21-åring. Han ser verkligen till att prata om Mergim varenda tillfälle han får. Har nog aldrig gått en enda dag i huset där Kongo inte nämnt Mergims namn minst 2-3 gånger.

Dessutom tycker jag han är äcklig när han pratar om tjejer och hur han ”raggar” brudar. Han håller på med sitt jävla ”Hej du är fett gulliig” flera gånger till personalen som klätt ut sig till en skräckfigur. Han känns riktig sliskig och vidrig. Stör mig på honom nästan lika mycket som Amilia och Victoria.
2020-04-03, 19:25
Medlem
Trollsvanss avatar
Kan någon återberätta vad gänget i poolrummet sa angående Mergims läggning lite mer EXAKT 😂☺️
2020-04-03, 19:26
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vet man vem som vann tävlingen i eftermiddags?

Frida vann makttävlingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in