Citat:
Ursprungligen postat av
riskn
Jag kommer alltid försvara Mergim mot Alex då Kongo har hyst agg mot honom sedan dag ett för att han gullade med Antonia. Kongos beteende är jävla lätt att genomskåda precis som ett litet barn då han har låg IQ. Den enda anledningen till att han fortfarande sover i det rosa rummet då han hatar Mergim, Lennie och Amilia är för att Victoria sover där och han vill ha sin lilla parningsritual med henne innan han går och lägger sig och sover som ett lejon.
Håller med om detta. Sagt flera gånger jag tycker Alex är patetisk för han fortfarande avskyr Mergim pga Anty var så nära honom. Mergim pratar nästan aldrig om Anty-situationen men Kongo tar minsann varje tillfälle att säga ”Hehe ja Mergim hatar ju mig pga det med Anty” när det tydligt är han själv som fortfarande inte släppt det.
Jättepinsamt att se en 31-åring med en dotter, sitter och är avundsjuk och hatfull mot en osäker, impulsiv 21-åring. Han ser verkligen till att prata om Mergim varenda tillfälle han får. Har nog aldrig gått en enda dag i huset där Kongo inte nämnt Mergims namn minst 2-3 gånger.
Dessutom tycker jag han är äcklig när han pratar om tjejer och hur han ”raggar” brudar. Han håller på med sitt jävla ”Hej du är fett gulliig” flera gånger till personalen som klätt ut sig till en skräckfigur. Han känns riktig sliskig och vidrig. Stör mig på honom nästan lika mycket som Amilia och Victoria.