2020-04-02, 23:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Jag pratade inte bort den. Det jag skrev var relevant. Det jag syftade på är att dessa 80 män som äger media, banker, oljebolag, vapenindustri bestämmer vad kvinnorna ska tycka och tänka. Vill de att kvinnorna ska vara emot Trump så styr de propagandan på ett sätt som gör att kvinnorna tar på sig en rosa fittmössa och demonstrerar som en efterbliven feministhora som har 0 koll på hur samhället fungerar. Det är inte lika lätt att styra männen eftersom män är mer självständigt tänkande än kvinnor.

Du har ingen som helst koll på någonting av detta du skriver.
Citera
2020-04-02, 23:43
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag tror precis som någon skrev att det är något som feminister helt enkelt får ta nu när de har betett sig så illa som de har gjort i över ett decennium. Jag upplever att det är en växande opinion i Västvärlden som ser feminister som helt efterblivna sliddjur som behöver bli slagna av männen och man får mycket possitiv återkoppling när man skriver nedlåtande om feminister. Sen kan det såklart slinka in någon enstaka formulering som är negativ om kvinnor också, men det får man ju skriva.

Att feminister har skapat den dåliga stämningen förstår minst 80% av de som skriver här på flashback. För de flesta är det helt uppenbart vilka som är skurkarna.

Du har inget ansvar själv nä? Herregud.
Citera
2020-04-03, 00:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Nja, nasisterna på flashback har också genomskådat vårt lögnsamhälle. (nej, jag beskyller inte antifeministerna för att vara nassar)

Ja just det, nazister brukar också vara jäkligt smarta....
Citera
2020-04-03, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du har ingen som helst koll på någonting av detta du skriver.

Jag tycker att du ska försöka hitta saker i det jag skriver som du anser är fel och argumentera mot det. På så vis är jag mindre sexistisk än många feministkvinnor är. Feministkvinnorna anser att kvinnor är helt dumma i huvudet, att de inte ska behöva argumentera, men jag går emot den uppfattningen. Jag uppmanar kvinnorna att ta för sig och med logik försöka argumentera precis som männen gör.
Citera
2020-04-03, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Ja, vi kan ju kolla på vilka vetenskapliga framsteg som gjordes i Tredje Riket.
Citera
2020-04-03, 13:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja, vi kan ju kolla på vilka vetenskapliga framsteg som gjordes i Tredje Riket.

Ja jo de hade ju ett ypperligt tillfälle att testa sin forskning direkt på människor. Kanske inte det mest etiska att göra..... Jag ser inte vad de gjorde som intelligens eller "smarthet".

Nu diskuterades dock "Flashback-nazisterna" som alla verkar ha gått i "livets hårda skola" och det verkar vara den enda skolan de gått i.
Senast redigerad av Jenny9 2020-04-03 kl. 13:59.
Citera
2020-04-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ja jo de hade ju ett ypperligt tillfälle att testa sin forskning direkt på människor. Kanske inte det mest etiska att göra..... Jag ser inte vad de gjorde som intelligens eller "smarthet".

Nu diskuterades dock "Flashback-nazisterna" som alla verkar ha gått i "livets hårda skola" och det verkar vara den enda skolan de gått i.

NASA testar ju sin forskning på människor. Det är väl ingen skillnad från vad Wernher von Braun gjorde i Tredje Riket?

Vad tycker du om Nordiska Motståndsrörelsens ekonomiska politik?
Citera
2020-04-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du har inget ansvar själv nä? Herregud.

Som någon skrev tidigare har hela det korrupta svenskfientliga etablissemanget deltagit i att sprida feministiskt hat. Det är en självklarhet att etablissemanget, som stjäl våra pengar varje dag, måste gå före eftersom de har makten.
Citera
2020-04-03, 16:31
Medlem
Citat:
Jag skulle vilja fråga er hur ni tror att feminism och jämställdhet påverkat Sveriges förmåga att hantera coronakrisen. Tror ni att det har någon betydelse att det är många känslostyrda naiva kvinnor, varav många är feministbimbosar, vid maktpositioner? Har uppskrämda, lättstyrda kvinnor med mindre hjärnor samma förmåga att styra upp en beredskap och agera i samhällets intresse som rationella logiskt tänkande handlingskraftiga vita män i en kris som denna?

Männen dör och tidningarna skriver hur synd det är om kvinnorna. Business as usual.
Citera
2020-04-03, 17:05
Medlem
Citat:
Nu handlar ju inte denna tråd om tokvänsterns vanföreställningar om nazihotet. Jag förstår att du gärna vill föra bort debatten på vad som hänt senaste tre decennierna, hur Sverige har prioriterat och vad man prioriterat, under en dogmatisk feministisk politisk trend. Känns det inte sådär idag att det lassats in miljoner i tex ett projekt som kallades "är trumpeten en kvinnoförtryckande fallossymbol"? Nu är detta en petitess, det har plöjts ner miljarder i feminismen, men löner och utrustning till sjukvårdare saknas. du verkar tycka att den prioriteringen är sund. Jag gör det inte. Du får stå för det.

Sverige bör och ska gå under som nation om vi inte klarar av att städa undan feminismen där den hör hemma, i toaletten.
Citera
2020-04-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Männen dör och tidningarna skriver hur synd det är om kvinnorna. Business as usual.
Problemet blir ju att det blir allt färre män som kan fixa allt det kvinnor behöver. Så feministgnället lär behövas än mer i framtiden. Det är egentligen en perfekt storm, ju mer inflytande feminismen får, ju sämre blir det och ju högre gapar feministorganismerna.
Citera
2020-04-03, 18:42
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
NASA testar ju sin forskning på människor. Det är väl ingen skillnad från vad Wernher von Braun gjorde i Tredje Riket?

Så du menar att man på NASAS enorma anläggningar har "rekryterat" tusentals slavarbetare som jobbar på svältgränsen och som blir utbytta på löpande band när de faller ihop? Så som man gjorde på tredje rikets enorma anläggningar. Jag som trodde slaveriet upphörde på 1800-talet i USA.

Citat:
Vad tycker du om Nordiska Motståndsrörelsens ekonomiska politik?

Jag beblandar mig inte med pack och packets eventuella filosofier, oavsett hudfärg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in