2020-04-03, 17:41
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
En vacker dag tar Coronepidemin slut. Då kan vi åter igen börja prata om gruppvåldtäkter, terrorism, kostnader, upplopp i förorter, etniska konflikter, hat och mycket annat som hör den underbara mångkulturen till....

Eller så vaknar det sovande folket upp och hör hur det självspelande pianot som hela tiden upprepar: "gruppvåldtäkter, terrorism, kostnader, upplopp i förorter, etniska konflikter, hat och mycket annat som hör den underbara mångkulturen till...." låter som en gammal grammofonskiva som har hakat upp sig.

Sist min bil havererade (utländsk bil åt Tysklandshållet för er som bara bryr er om etnicitet) och blev stående på Essingeleden var det bara en trevlig man från Mellanöstern som stannade och bogserade mig till en mack. När jag ville betala för vänligheten så fick jag inte göra det för han var så van att hans lite äldre bil gick sönder hela tiden. Ingen svensk stannade så klart och bärgningsbilen hade aldrig kommit lika fort som min räddande ängel.

Jag uppskattade detta mycket utan hat, men så röstar jag inte heller på SD.

Lena Mellin har träffat huvudet på spiken med sin kolumn då hon påpekat att Jimmie "Jag vet inte" Åkesson är lite sidspelad i dagsläget.
Senast redigerad av InteSDbliven 2020-04-03 kl. 17:47.
Citera
2020-04-03, 17:46
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinniitus
Lever Mellin fortfarande? Trodde hon tagit sitt liv eller corona gjort det. Synd ju...

Off topic: Lena bör nog fundera mer på att sluta röka och att dricka lite mindre rödvin.

On topic: Dock verkar Lenas hjärna fungera ypperligt. Hennes analys av att Jimmie Åkessons passivitet i dessa ödesdigra dagar skadar hans parti sprunget direkt ur den rasistiska traditionen är klockren. Det visar också opinionsundersökningarna.
Senast redigerad av InteSDbliven 2020-04-03 kl. 17:55.
Citera
2020-04-03, 17:59
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eleveneleven
Äckliga sossehagga.. bara en jubelidiot kan skriva en sån artikel i dessa tider..

Personangrepp är de lågutbildades bästa tidfördriv.

Att det initiativlösa Rasistsvinet Jimmy Åkesson tappar anhängare är i linje med det Lena Mellin skriver i sin kolumn.

Lena Mellin är en minst sagt genialisk kolumnist i Aftonbladet.
Citera
2020-04-03, 18:11
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Det beror ju givetvis på att endast sittande regering syns och hörs mest i media. Det förklarar också denna plötsliga populäritet som före rådande kris låg på bottennivå, dvs, sämsta förtroendet hos det svenska folket någonsin. Så vad har förändrats då? Tror verkligen Svensson att nuvarande regering har andra åsikter nu pga ett virus? Nej, det är "business as usual" när detta lägger sig - Om det lägger sig. Därefter så är det dags för massinvandringen, nedskärningarna, lögnerna och censuren igen.

Nu handlar det inte längre bara om att synas i media till vilket pris som helst. Om det bara handlar om kriminella dömda SD-fifflare som får utrymme i media så är det bara inskränkta SD-anhängare som tycker att 40 bedrägerier inte är något problem för att sitta kvar i riksdagen som Sverigedemokrat för att gilla att Sverigedemokraterna fick lite plats i tidningen.

Idag är det allvar på riktigt och då hamnar Jimmie Åkesson i skuggan som Lena Mellin så elegant har påpekat i sin kolumn.

Att Stefan är bättre på att ena nationen än "kasta ut alla invandrare" Jimmie är liksom ingen svår slutsats att dra.

Lena Mellin gjorde detta i sin kolumn och nu kan vi läsa här i tråden att en del skribenter har sett henne simma i bajs.

Jag tror det är skitsnack! Hatten av för Lena Mellin som tog bladet från munnen och uttryckte sin alldeles egen åsikt i sin kolumn i Aftonbladet. Hon prickade helt rätt med sin kolumn den här gången.

Jimmi Åkesson är en föredetting.
Citera
2020-04-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Nu handlar det inte längre bara om att synas i media till vilket pris som helst. Om det bara handlar om kriminella dömda SD-fifflare som får utrymme i media så är det bara inskränkta SD-anhängare som tycker att 40 bedrägerier inte är något problem för att sitta kvar i riksdagen som Sverigedemokrat för att gilla att Sverigedemokraterna fick lite plats i tidningen.

Idag är det allvar på riktigt och då hamnar Jimmie Åkesson i skuggan som Lena Mellin så elegant har påpekat i sin kolumn.

Att Stefan är bättre på att ena nationen än "kasta ut alla invandrare" Jimmie är liksom ingen svår slutsats att dra.

Lena Mellin gjorde detta i sin kolumn och nu kan vi läsa här i tråden att en del skribenter har sett henne simma i bajs.

Jag tror det är skitsnack! Hatten av för Lena Mellin som tog bladet från munnen och uttryckte sin alldeles egen åsikt i sin kolumn i Aftonbladet. Hon prickade helt rätt med sin kolumn den här gången.

Jimmi Åkesson är en föredetting.

Den här tråden verkar engagera dig otroligt mycket när man bara se dina inlägg överallt på den aktuella sidan. Är du ett troll, en komplett idiot eller du kanske får betalt av etablissemanget att rapa upp en massa skit här? Eftersom en vänsteridiot saknar sunt förnuft och framför allt logiskt tänkande, så förstår jag att resonemanget inte når fram till dig.
Citera
2020-04-03, 18:31
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JDAM
Så börjar Lena Melin på Aftonbladet sitt alster.

Citat
"För en kort tid sedan var Jimmie Åkesson ledare för Sveriges största parti.
Nu har han hamnat helt i skuggan.
Sverigedemokraterna lever på missnöje och misstro. Det funkar inte just nu"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/8m8JKA/jimmie-akesson-vart-tog-du-vagen

Hon menar att Jimmy Åkesson hamnat i skymundan pga Coronapandemin och mellan raderna tycker att det är bra!

Verkar rätt märkligt att glädjas över att en person/parti hamnat i skymundan iom en global pandemi?
Är detta Aftonbladets mest misslyckade journalistiska haveri?

Jag håller med. Smaklöst på flera nivåer. Men... det kommer en tid efter Corona.
Citera
2020-04-03, 18:52
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Vem utnyttjar pandemin? Åkesson?

Som sagt, det är Åkesson som hittils hållit käft och samarbetat.
Vad är du missat?
Citera
2020-04-03, 18:53
Medlem
Återigen, varför ska Jimmie ta ställning till någonting? Efter krisen kommer det att debatteras länge om hur krisen sköttes och hur man ska få samhället igång igen. Säkert är att vi inte kommer att återgå till det som var normen före pandemin.
Citera
2020-04-03, 18:53
Medlem
Stefan Löfven är handikappad tror jag. Han kan inte ha högt IQ. Jag tycker till och med lite synd om honom.
Han känns fruktansvärt trög, som om allt tar tio gånger längre innan hans system ens kan ta emot information eller åsikter.
Att sedan bearbeta den/det och besvara verkar vara riktig raketforskning för gubben.

Svensk media är regimtrogen, med den här regeringen + kompisarna V, C, L.
De finansierar varandra och ska i princip uppfattas som en organisation.
De delar upp det lite för att lura obildat folk samt för pengarnas skull.

Sverigedemokratiska företagare får finansiera massinvandring genom skatterna. Ser inte bra ut. Sossarna importerar röster och islamism.

Jimmie Åkesson borde rensa upp ogräset och ta hem nästa val.
Jag vet om väldigt många som röstat på sossarna hela livet och även senast, men som är 99% säkra på SD nu fast de aldrig röstat på SD hittills :P
Citera
2020-04-03, 19:46
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TashkentEkeroth

Så jäkla glad att den där grisen Åkesson inte längre är relevant i svensk media.

Vilken politiker tänker du då ska föra din och andra svenskars talan mot massinvandring, skottlossningar, bilbränder och våldtäkter?

Har du något ess i rockärmen?
Citera
2020-04-03, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vilken politiker tänker du då ska föra din och andra svenskars talan mot massinvandring, skottlossningar, bilbränder och våldtäkter?

Har du något ess i rockärmen?

Min kravlista är ganska liten.

1) En politiker som inte går på gayklubb
2) En politiker som är tydlig med vad det innebär att vara svensk (inte trams som "öppen svenskhet"
3)En politiker som inte har spelproblem
4)En politiker som inte går på psykofarmaka
5)En politiker som inte försöker trolla i media hela tiden, eller blir gripen på flygplats

Kort o gott : En politiker som talar klarspråk oavsett hur obehaglig sanningen är.
Face it, SD är för invandring ( de vill ha invandring på rätt sätt
Jag är emot invandring. Jag är beredd att vänta på en seriös politiker helt enkelt för att jag vet att det går att deportera de 2milj välfärdsmigranter som ockuperar svensk mark.

Tänker jag nöja mig med grisen Jimmie Åkesson?
Nej - aldrig.
Citera
2020-04-03, 20:16
Medlem
Taokers avatar
Inte är det så konstigt att konstitutioner som driver staten (i botten) får information från experter och från internationellt håll. Hade Jimmie varit stadsminister hade han vidtagit bättre åtgärder och blivit informerad precis som ministrarna blir idag.

"Var fan tog SD vägen?"

Denna fråga är så jävla efterbliven och jag förstår inte hur Jimmie från sin position kan påverka något som sker i dagsläget.

Hela denna soppa är åt helvete och det är inte tid för politik över huvudtaget. Att några är helt efterblivna och iq-befriade som hoppar på detta populisttåg är ingen förvånande nyhet.

Det är tragiskt att folk är så dumma i huvet att de på något sätt får ett ökat förtroende för sittande regering.

SKÄMS PÅ ER FÖR HELVETE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in