Citat:
Ursprungligen postat av
kaerakel
Det är mycket vetenskap på tapeten nu, ett område vilket SD och dess anhängare står helt handfallna inför.
Fru Erixon påbörjade väl knappt gymnasiet, vilket verkar vara representativt för partiet i stort. Härlig att se den obildade skaran implodera när det verkligen är kris! JÅ ser statistiken som en hund på TV, alltså obegripligt brus. Han får säkert mycket tid för gungstolen nu.
Hans tal till nationen var som ett sista slag i luften för att rida den populistiska bajsbruna vågen.
Tycker alltså att Melins analys är träffande.
Dock är det ni sossesvin som inte förstått att sossepartiet inte längre är ett arbetarparti, det är just de "outbildade" knegarna som drar in stålarna till stadskassan. Har för mig att det är fler "outbildade" knegare i Sverige än högutbildade världsmästare.
Naaaaah denna egenkärhet och interna boostande kommer att slå tillbaks hårt när pandemin är över, blir ett oerhört spännande valår 2022.
By the way, är tämligen säker på att hundar ser betydligt mer av vad som visas i tv:n än vad du hävdar min kära högutbildade världsmästare, då mina hundar ser tex en katt, en fågel eller något annat djur, så blir de helt till sig (jävla irriterande, då var och var annat reklaminslag innefattar just djur)