Citat:
Ursprungligen postat av
Payback66
Inte bara produktionens fel, tråkiga deltagare som castats av idioter och för många nykterister och för lite folk som är attraherade av varandra.
Det är två st nykterister varav en av dom är rätt underhållande utan alkohol. Problemet ligger i produktionen som inte ger alla andra deltagare mer alkohol. Dock kan jag hålla med om att det är rätt usel casting i år om man bortser från ett par stycken.
Fyfan om jag hade behövt gå på fest och få dricka en Smirnoff Ice, ett glas Cava och två bärs för att sedan få skit av en Flodhäst som legat och tjurat/sovit hela kvällen när jag ska ta mitt nästa (och sista) glas Cava kl 21.00 så hade jag inte blivit glad.
Även att det är ”halloweenfest” men det är fortfarande ljust, ingenting som skrämmer dom eller ändrar på festen, bara snurra flaskan eller den skiten man stoppar in i munnen. Enda skillnaden är väl att vissa är utklädda. Denna ”spökvecka” varade i två värdelösa dagar. Hur svårt kan det vara att skrämma folk utan att det blir barndisko över det hela? Produktionen hade bara kunnat visat David Lynch ”Rabbits”, dragit igång en Burzum-platta och dragit in Peter Siepen eller något så hade folk skitit ner sig.