2020-04-02, 21:47
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Inte bara produktionens fel, tråkiga deltagare som castats av idioter och för många nykterister och för lite folk som är attraherade av varandra.

Det är två st nykterister varav en av dom är rätt underhållande utan alkohol. Problemet ligger i produktionen som inte ger alla andra deltagare mer alkohol. Dock kan jag hålla med om att det är rätt usel casting i år om man bortser från ett par stycken.

Fyfan om jag hade behövt gå på fest och få dricka en Smirnoff Ice, ett glas Cava och två bärs för att sedan få skit av en Flodhäst som legat och tjurat/sovit hela kvällen när jag ska ta mitt nästa (och sista) glas Cava kl 21.00 så hade jag inte blivit glad.

Även att det är ”halloweenfest” men det är fortfarande ljust, ingenting som skrämmer dom eller ändrar på festen, bara snurra flaskan eller den skiten man stoppar in i munnen. Enda skillnaden är väl att vissa är utklädda. Denna ”spökvecka” varade i två värdelösa dagar. Hur svårt kan det vara att skrämma folk utan att det blir barndisko över det hela? Produktionen hade bara kunnat visat David Lynch ”Rabbits”, dragit igång en Burzum-platta och dragit in Peter Siepen eller något så hade folk skitit ner sig.
2020-04-02, 21:47
Medlem
foxieroxies avatar
Ami och Lennie mitt emot varandra i soffan.
Lennie: Vilken otroligt lång dag.
2020-04-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Hur kan Lennie va populär? Förstår inte..
Alla kåta WT-morsor tycker att han är snygg och kan laga mat. Ser inga andra anledningar till att han är populär egentligen.
2020-04-02, 21:49
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att man återkommer till den här jävla liven dag efter dag och tänker IDAG KANSKE DET BLIR KUL. Det blir aldrig kul. Det har aldrig blivit kul på de här sju(?) veckorna som gått.

Det enda som typ är kul att kolla är tävlingarna. Varför är det inte fler tävlingar den här veckan?? Så jävla tråkigt. Hoppas på någonting i imorgon i alla fall.
Tävlingen igår va en av de bästa hittills, men det har ju inte varit något spökeri. Varför trigga upp att fixa för fest så dör det innan 22.
Deltagarna kommer bli helt apatiska tillslut...
Bannlyst
Bästa vore om dom nominerade en om dagen och snackade pakter och bråkade, dom duger inte till nåt annat.
Medlem
10sekunders avatar
Pinsamt lam "fest" ikväll. Liknar bokstavligen en genomsnittlig rast i mellanstadiet. De verkar spiknyktra också

En sådan här händelselös dag hade behövt en hejdundrandes fest till viss del styrd av produktionen. När de väl spelar musik är det okänd hissmusik på låg volym. Är övertygad om att de kommer tappa en massa tittare efter idag.
2020-04-02, 21:50
Medlem
foxieroxies avatar
Lennie: Det är ju någon i kontrollrummet iallafall....

Jag börjar också undra om alla i produktionen har gått hem. Förutom den stackaren som sköter DC.
2020-04-02, 21:50
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vart är sami?? Har han fått hjälp?
Dom frågade om han har ont förut, (eftersom han sov) men han sa neeej att han bara va trött
2020-04-02, 21:51
Medlem
Nu sitter väl ändå Amilia löst på måndag? Det innebär att det är första gången som vi kan rösta ut henne. Ska säga att hon leder överlägset i två Facebook grupper på vilken person som man vill ska lämna BB.
2020-04-02, 21:51
Medlem
Bajenjeppes avatar
Amilia liggandes i soffan med slitna mjukiskläder - ”Det har ju inte hänt nånting”

Nog för att produktionen inte engagerar sig i onödan heller uppenbarligen, men det händer ju för helvete Nånting just i detta nu Amilia!! Du befinner dig på fest i den där jävla klädseln och undrar varför inget händer! Gör något istället då!!
2020-04-02, 21:52
Medlem
Hur många gånger om dagen skämtar Amilia om corona? Vidriga jävla hagga
2020-04-02, 21:53
Medlem
Men snälla. Jullan och jassa har gjort något prank på Martin men istället filmar DC amilia liggandes i soffan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in