Citat:
Har också tappat intresset..
Allt känns bara så lågbudget.
I och med att nya deltagare inte kommer in så tycker man att budgeten borde ökat istället.
Tex. Skräckveckan med två kortväxta personer iklädd svart peruk och Vit morgonrock, vad fan är det frågan om!?
Visst skräckstolen var någorlunda kul, men allting är så överdrivet - precis som Sami säger.
Och av alla skräckfilmer som finns där ute så valde produktionen Truth or dare!? På allvar!?
Jag kollar knappt längre på BB.
Det är samma dag ut och dag in, även när den lilla mängd alkohol kommer in.
Vid minsta tjafs, (som ändå gör programmet någorlunda sevärt), jamen då ska det skickas hälsningar hemifrån till Mergim eller produktionen kliver in och stoppar det / eventuellt bryter sändningen.
Jag tittar tills Amalia åker ut och eventuellt finalen - där Sami ska sitta som andreman, (för allt annat vore skamligt!)
Hela programmet är helt hjärndött och urtvättat, Det finns liksom inget kvar längre som skulle kunna styra upp och rädda skiten. Det är ett sjunkande skepp.
Tex. kommer dom inte kunna ha freeze där släkt/vänner kommer in. Inte heller kommer dom kunna ha skönhets-dag (som dom hade förut), där frisörer fixade till dom.
Och att ta in gamla BB deltagare till en fest, det är bara att glömma. Allt pga. Corona förstås.
Hela BB2020 är ett jävla fiasko. Lägg ner skiten och ge fettot Amila pengarna, skiten är ändå riggat till max. Tack för att jag fick lätta på mitt hjärta samt på trycket samtidigt.
Fuck you, fuck you very mucho el grande BB2020.
Over n out.