2020-04-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Tror ni att Big Brother har tappat eller ökat i tittarsiffror senaste veckorna i och med alla karantäner, för egen del har jag nästan tappat intresset helt nu sista veckan, vet inte varför, skräck veckan var alltid en favorit förut!

Har också tappat intresset..
Allt känns bara så lågbudget.
I och med att nya deltagare inte kommer in så tycker man att budgeten borde ökat istället.

Tex. Skräckveckan med två kortväxta personer iklädd svart peruk och Vit morgonrock, vad fan är det frågan om!?
Visst skräckstolen var någorlunda kul, men allting är så överdrivet - precis som Sami säger.
Och av alla skräckfilmer som finns där ute så valde produktionen Truth or dare!? På allvar!?

Jag kollar knappt längre på BB.
Det är samma dag ut och dag in, även när den lilla mängd alkohol kommer in.

Vid minsta tjafs, (som ändå gör programmet någorlunda sevärt), jamen då ska det skickas hälsningar hemifrån till Mergim eller produktionen kliver in och stoppar det / eventuellt bryter sändningen.

Jag tittar tills Amalia åker ut och eventuellt finalen - där Sami ska sitta som andreman, (för allt annat vore skamligt!)

Hela programmet är helt hjärndött och urtvättat, Det finns liksom inget kvar längre som skulle kunna styra upp och rädda skiten. Det är ett sjunkande skepp.
Tex. kommer dom inte kunna ha freeze där släkt/vänner kommer in. Inte heller kommer dom kunna ha skönhets-dag (som dom hade förut), där frisörer fixade till dom.
Och att ta in gamla BB deltagare till en fest, det är bara att glömma. Allt pga. Corona förstås.

Hela BB2020 är ett jävla fiasko. Lägg ner skiten och ge fettot Amila pengarna, skiten är ändå riggat till max. Tack för att jag fick lätta på mitt hjärta samt på trycket samtidigt.
Fuck you, fuck you very mucho el grande BB2020.

Over n out.
2020-04-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nu tycks Amilias huvudvärk och/eller mensvärk försvunnit iallafall!

Jasså? Sniffade hon till sig morfinpreparat, sprit eller flottig mat?? Fungerar väl som luktsalt för att få upp henne ur hennes säng-koma.
2020-04-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ser rätt ut fast tror:
Mergim - Alex
Amilia - Alex
Ev Frida - Victoria

Ja som sagt, de kan förändras från dag till dag.
Mergim kan självklart välja Alex också, men gick på hur dom kryssade.
Amilia och Vickan tror jag nog röstar samma iaf, och om inget händer lutar de väl åt Jasmine som dom bråkat och missförstått o haft sig
2020-04-02, 21:00
Medlem
Hahahaha när Sami sa nu att Amilia sket i att tejpa på Julia på väggen under tävlingen satt Alex HELT tyst och bytte ämne. Därför att de hade kommit överens om att de skulle försöka låta Alex lag vinna tävlingen för det var fler i ”rosa rummet” där och Alex var helt med på att Amilia skulle försöka köra läggmatch. Så falsk Alex är. Han borde sagt sanningen nu. Men visar bara att Alex inte är pålitlig.
2020-04-02, 21:01
Medlem
Hahaha "hennes små undersåtar".

Sami levererar ännu en gång.
2020-04-02, 21:01
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Hon ser inte bra ut för tittarna. Hennes egna fans börjar svika henne för de tycker hon är alldeles för hård mot Victoria och att hon snackar för mycket taktik.

Konstigt. Jag tycker hon är hård mot Vick med all rätt. Och så hård är hon väl ändå inte. Vick gråter så mycket så alla går på det.
2020-04-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja som sagt, de kan förändras från dag till dag.
Mergim kan självklart välja Alex också, men gick på hur dom kryssade.
Amilia och Vickan tror jag nog röstar samma iaf, och om inget händer lutar de väl åt Jasmine som dom bråkat och missförstått o haft sig
Ja Mergim kryssade ju Alex? Han tycker inte om Alex efter Alex sa han litar minst på Mergim i huset. Amilia är arg på Alex efter han kryssade över henne. Så de två lär garanterad rösta ut Alex.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jasså? Sniffade hon till sig morfinpreparat, sprit eller flottig mat?? Fungerar väl som luktsalt för att få upp henne ur hennes säng-koma.
Hon fick säkert lite tjack av produktionen, för de var trötta på hennes konstanta sängliggande.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Bingo! Det va alkohol OCH mat! Kanske va något mer strösslat i maten...
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som läget troligtvis ser ut just nu, när de kommer till nomineringar.

Alex- Mergim
Julia- Amilia
Sami- Amilia
Jasmine- Amilia
Martin- Amilia
Frida- Mergim?

Lennie- Frida?
Mergim- Frida?
Amilia- Jasmine?
Vickan- Jasmine?

Kan ju såklart förändras från dag till dag. Men tycker de ser intressant ut om de stannar vid detta

Detta lär aldrig hända men mest mest taktiska vore om man röstar på de starkaste. Gula rummet röstar på Lennie och rosa på Sami. Sami slår ut Lennie.
2020-04-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ja Mergim kryssade ju Alex? Han tycker inte om Alex efter Alex sa han litar minst på Mergim i huset. Amilia är arg på Alex efter han kryssade över henne. Så de två lär garanterad rösta ut Alex.

Just de ja, de gjorde han.
2020-04-02, 21:04
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Menar du inte oförutsägbar?

Jo, det är sant. Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto