Sami kör som Julia säger. Han vill inte spela spelet, eller vill han spela spelet, eller vill han vara lojal mot Rainbow eller var står han?
Julia och Sami är ute på väldigt hal is nu i Sovrum 1. De borde inte spela med så här öppna kort inför Jassa, eftersom hon är helt opålitlig. Alex är också tveksam att lita på.
Jag gillar Alex då han är lite trög, snäll och underhållande. Men jag skulle inte lita på honom i "spelet". Han är lite impulsiv och kan snabbt ändra sig.
Tror inte han ändrar sig hans optimala mål är Amilia mergim
Julia och Sami är ute på väldigt hal is nu i Sovrum 1. De borde inte spela med så här öppna kort inför Jassa, eftersom hon är helt opålitlig. Alex är också tveksam att lita på.
Håller med helt. Alex litar jag inte alls på. Han är jättenära med Victoria och han kommer berätta saker till henne. Och Jassa bytar lojalitet varje vecka. Jättedumt av Julia och Sami
Jass döljer inte att hon inte vill rösta som dem. Hon vill göra det som känns bäst för henne.