Citat:
Ursprungligen postat av
Sharm0ta
Du läser inte vad jag skriver. Jag har råd att förlora det mesta eftersom jag gjort mig av med den ytliga skiten alla andra kallar ”liv”. Jag vet inte vilken skit du föreställer dig att jag kommer att hamna i när jag mentalt redan är beredd på att förlora allt? Jag är beredd att gå över gränser hälften av folket i denna tråd finner totalt otänkbara, så varför tror du att jag bara jiddrar varmluft här?
Jag tror inte att du jiddrar varmluft & jag betvivlar inte dina förmågor. Jag borde väl kanske ha använt mig av en annan smilie
(men den är så jävla läcker så jag kan inte låta bli
) för att undvika massuppfittningar.
Poängen jag ville få fram är att den framtida situation som vi kommer att befinna oss i -
återstår att se hur skabbig den blir men illa kommer det att bli så mycket är säkert - kommer att vara nästintill omöjlig att undvika att dras med i. Om du nu lyckas hålla dig utanför - kudos till dig - men majoriteten av oss andra kommer inte att kunna undvika att drabbas & vi kommer att vara tillräckligt många som drabbas, så till den vida grad att i princip alla andra som hitintills har lyckats klara sig undan även dom kommer att få lida.