2020-04-02, 16:44
Medlem
När Jassa sa till Julia: "Hahahahaha, Vic vet att du och jag är populära så nu går hon och vill prata med mig. hahahaha!"

Usch, äckliga människa! Du äääääär elak!!!! Att Vic ens vill ge dig ett försök att försonas. Det är stort av Vic! Heja Victora! <3
2020-04-02, 16:44
Medlem
manodepressivs avatar
Vilket flygbolag jobbar Victoria för?
2020-04-02, 16:46
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Nej då, jag håller med föregående talare! Till punkt och pricka! Hon har varit så fruktansvärt duktig på att sätta alla på plats när de har kommit med personangrepp mot något. Hon själv kommer inte med personangrepp utan snarare hårda/spydiga kommentarer. Det överlever man!

Just nu jobbar Jassa för fullt med att baktala och ljuga ihop en jävla massa om Vic. DET är mobbning!

Eller hur! Hon bidrar mer till programmet även om hon också är spydig. Hon hittar ju på saker med alla. Ja visst vissa stör sig på det för dom tycker ”hon vill bara vara med där saker händer för hon vill synas i tv”.
Jag tänker att OCKSÅ kan det vara för det är roligt när folk hittar på saker helre än att ligga och sova i soffan eller i sängen eller sola 🙄
Jag skulle också ha hoppat på alla allternativ till underhållning. Sen att det också kan gynna en? So what, fullt rimligt.
Medlem
Citat:
När Jassa sa till Julia: "Hahahahaha, Vic vet att du och jag är populära så nu går hon och vill prata med mig. hahahaha!"

Usch, äckliga människa! Du äääääär elak!!!! Att Vic ens vill ge dig ett försök att försonas. Det är stort av Vic! Heja Victora! <3

Du känner Virran och därför är du partisk, du har helt fel.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Paint me like one of your french girls?
Hahaha! Ikväll blir det pop the cherry för Mergim. 🙃
2020-04-02, 16:47
Medlem
Citat:

Vadå hon har ju 100% rätt där Jassa. Hur tänker du ens?
2020-04-02, 16:48
Medlem
Undrar vad som gick genom Lennies huvud när han valde att tatuera in Coca-Cola på vaden
2020-04-02, 16:50
Medlem
Miraquellas avatar
VAD håller Jassa på med? Ligger i sängen och glor på fotot på Alsing, speglar hon sig? Ser helt sjukt ut....
2020-04-02, 16:51
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Eller hur! Hon bidrar mer till programmet även om hon också är spydig. Hon hittar ju på saker med alla. Ja visst vissa stör sig på det för dom tycker ”hon vill bara vara med där saker händer för hon vill synas i tv”.
Jag tänker att OCKSÅ kan det vara för det är roligt när folk hittar på saker helre än att ligga och sova i soffan eller i sängen eller sola 🙄
Jag skulle också ha hoppat på alla allternativ till underhållning. Sen att det också kan gynna en? So what, fullt rimligt.

Det enda Victoria hittar på är lögner.
2020-04-02, 16:52
Medlem
Mergim vill inte vara klädd som björk/zebra längre. Det outfiten är ju sååå fin och välgjord.
2020-04-02, 16:52
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Kände du Vickan?

Nej 😅 vissa säger bara att jag känner victoria för dom inte vill läsa vad jag tycker om programmet, haha.
2020-04-02, 16:54
Medlem
Citat:
Nej då, jag håller med föregående talare! Till punkt och pricka! Hon har varit så fruktansvärt duktig på att sätta alla på plats när de har kommit med personangrepp mot något. Hon själv kommer inte med personangrepp utan snarare hårda/spydiga kommentarer. Det överlever man!

Just nu jobbar Jassa för fullt med att baktala och ljuga ihop en jävla massa om Vic. DET är mobbning!
Jag orkar inte ens resonera med er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in