Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Att vi (vi=vi tokdårar som hänger härinne) ser på omvärlden på olika sätt framgår och har framgått väldigt tydligt.
(Min fetmarkering av din text.) Jag, och flera med mig uppenbarligen, tänker tvärtom att häpnadsväckande många bara vill se sin egen sida, och tolkar allting därefter, d v s den hysteriska, konspiratoriska och ser hela tiden bara det värsta hos andra (en hemsk egenskap) och rackar ner på den som inte håller med dem. Då är man pk, får, Tegnellanhängare, regimslav, idiot, naiv, oempatisk och fan och hans moster. Det är värdelöst med en sådan inställning enligt mig.
Nu har ju du över 2000 inlägg och har varit medlem sedan 2014.
En diskussion är ok, detta är ett diskussionsforum.
Vad jag talar om är de konton som är väldigt misstänkta sett till hur de används.
Det ser inte seriöst ut.
Har haft paus från denna tråden en liten stund och jag tycker mig se att pajkastningen bara fortsätter som jag tror du är inne på.
Det är så oerhört tröttsamt.
Tex: Jag länkar en professor från Korea som snackar om allt som många redan påpekat i tråden.
-Munskydd hjälper, etc.
Får till Svar:
-Vem som helst kan påstå sig vara professor och ha vit rock.
Vi har röv-problem på gång här i Sverige, jag har följt med i tråden sedan slutet på Mars.
Under tiden har det gått åt helvete i Italien och Spanien.
Sveriges agerande (rätt eller fel) sticker ut.
Jag har personligen åsikten, som sett Tegnell från början att karln agerar som en Psykopat.
Det har jag inga som helst bevis för, mer än erfarenheter från mitt yrkesliv av människor som varit funtade på liknande sätt.
Jag är mycket oroad över de olika tecken som förebådar en mycket svår tid framöver.
Jag hoppas att jag har fel och våra myndigheter har rätt, men det får de bevisa.
Hittills är jag inte imponerad.
Ta hand om dig.
Ha det fint sålänge Gusselby!