Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Då finns det och tills vidare, 3 stycken hotfulla "Skogs-Mållgor" samt en granne, det vill säga, 4 stycken alternativa Gärningspersoner.
Jag undrar vem som står på tur härnäst i SD:s alternativa-lista att bli avslöjad inom rätts-salen?
Mvh/ @JokerMannen
HD skyllde ju storstädningen på barnen, att det var på deras initiativ. Och SD har ju pekat på N*a som möjlig gärningsman. Med tanke på paret Davidssons varma inställning till att inte bara kasta barn under bussen, utan även mörda dem, blir jag inte förvånad om SD slutligen kommer skylla mordet på strösseldottern, hon lär ju gå honom på nerverna ordentligt tänker jag. Och något alibi verkar hon inte ha. The plot thickens.. 🍿
Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Jag förstår att du på ett ironiserande vis börjar plantera ditt nästa spår (när upptagningarna släppts och du inte kan köra Operation Feministisk Mörkläggning längre).
Så klart att vi inte kommer att kunna höra nåt, eller lita på det vi tycker oss höra. Bergis är det en kvinnlig ljudtekniker också, som klippt bort allt som talar till SD:s fördel.
Hahaha ja så måste det vara!