Citat:
Ursprungligen postat av
Sinnersten
Så kan det självklart vara också. Absolut.
Det jag personligen reagerar på är hur konton används.
-Det kommer nya konton som har alla inlägg om just detta. Dvs det är troligen bla nyligen avstängda användare som inte kan bete sig.
-Det dyker upp konton som har typ 3 inlägg 2007 men som nu går på högvarv härinne och ska nagelfara precis allt.
Den gemensamma nämnaren för dessa konton är att de verkar tycka att alla annan hantering och åsikter kring detta än den som regeringen har och utför är felaktig och alarmistisk.
Varenda detalj ska in och plockas ned i småbitar in i absurdum.
Att vi (vi=vi tokdårar som hänger härinne) ser på omvärlden på olika sätt framgår och har framgått väldigt tydligt.
(Min fetmarkering av din text.) Jag, och flera med mig uppenbarligen, tänker tvärtom att häpnadsväckande många bara vill se sin egen sida, och tolkar allting därefter, d v s den hysteriska, konspiratoriska och ser hela tiden bara det värsta hos andra (en hemsk egenskap) och rackar ner på den som inte håller med dem. Då är man pk, får, Tegnellanhängare, regimslav, idiot, naiv, oempatisk och fan och hans moster. Det är värdelöst med en sådan inställning enligt mig.