2020-04-02, 11:57
Medlem
Tror inte man kommer lägga någon vikt vid HDs vittnesförhör överhuvudtaget, när det kommer till värderingen i skuldfrågan. Hon är hopplös i sitt skyddande av SD fortfarande. Värdelöst.
Citera
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är inte så lätt som du tror. Hon hade ett viktigt beslut att fatta och av anledning okänd för oss har hon bestämt sig för att fortsätta ljuga.

Hon kanske fruktar att hon själv kommer åtalas för medhjälp eller skyddande om SD blir fälld för mord. Det har varit gott om sådana "profetior" i den här tråden, att HD är näst på tur efter SD. Hon tänker väl att hon inte kan tillåta att barnens båda föräldrar hamnar i finkan.
Går hon inte på åklagarens linje att SD är farlig psykopat och trolig gärningsman så kommer han att gå fri. Såvida inte hennes pappa S-O A har bytt sida då förstås, han skulle väl vittna senare idag (se förhör aktbil.149, s.472-491).
Senast redigerad av Draifos 2020-04-02 kl. 12:04.
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Eftersom vi har gnällt en massa på NA i tråden, så måste jag säga att jag tycker att NA är mycket rappare och mer konkreta idag.

Vi kan gnälla lite på dem och de kan gnälla lite på Flashback, men vi lever ändå i symbios. Jag tror inte C (och S?) kan hålla sig från FB och vi kan heller inte hålla oss från den rapporteringen som finns i NA.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-04-02, 11:58
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Ja för och inte tala om all klättring och extrem geon de skulle göra i USA. Sen har vi också den planerade bestigningen av Kilimanjaro..

Han fick väl bestiga Kilimanjaro utan strumpor och skor.
Citera
2020-04-02, 11:59
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Eftersom vi har gnällt en massa på NA i tråden, så måste jag säga att jag tycker att NA är mycket rappare och mer konkreta idag.

Vi kan gnälla lite på dem och de kan gnälla lite på Flashback, men vi lever ändå i symbios. Jag tror inte C (och S?) kan hålla sig från FB och vi kan heller inte hålla oss från den rapporteringen som finns i NA.

#TeamÅsaHiding

Benägen att hålla med. Idag skriver de ju i af för att förklara när de är tysta varför - att det pratas om saker som är svåra att rapportera och känsligt. Mycket bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är inte så lätt som du tror. Hon hade ett viktigt beslut att fatta och av anledning okänd för oss har hon bestämt sig för att fortsätta ljuga.

Hon kanske fruktar att hon själv kommer åtalas för medhjälp eller skyddande om SD blir fälld för mord. Det har varit gott om sådana "profetior" i den här tråden, att HD är näst på tur efter SD. Hon tänker väl att hon inte kan tillåta att barnens båda föräldrar hamnar i finkan.
Oavsett om hon talar sanning eller ej så kommer hon granskas. Men om hon talar sanning och faktiskt berättar, så kommer det ses som att hon varit behjälplig i utredningen mot SD och faktiskt kan det bli så att hon slipper fängelse. Men då får hon spotta ur sig nu. Antingen under rättegången eller så ringer hon åklagaren imorgon och faktiskt erkänner att hon vet mer än hon berättat.
Citera
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Mm..rena lögner. Med dem problemen som hon beskriver så klättrar man inte i träd eller kryper in i grottor. Så jäkla uppenbart att hon ljuger. Blir bara irriterad av att läsa att hon fortfarande skyddar honom

Nä, vad är tanken? Att plantera en bild av SD som hasar fram likt en krökt, 80-årig fiskargubbe helt oförmögen att svinga ett föremål 17 ggr mot en människa?
Väldigt märkligt. Snubben verkar ju inte ha kunnat sitta still i 3 minuter.

Annars beter sig HD ungefär som väntat. Mycket minnesluckor. Hon och SD är en perfect match även där. Guldfiskarna.

Också lustigt att hon vill åka till USA med SD eftersom dom är "så bra vänner". Nu kanske jag har andra kriterier på vänner, men borde man inte tycka att det är lite okamratligt att sidoknulla någon bakom ens rygg i 6 år?
Citera
2020-04-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Känner du till om NN har ryggproblem?
– Ja, han har haft ont i ryggen hela tiden. Det begränsar honom. Han kan behöva hjälp med strumpor och skor ibland.

Men gymnastiska sexövningar var det inga problem med, på köksgolvet, köksbordet o.s.v.
Han verkar inte ha haft ont i sin penis iallafall :-)
Rena lögner om hans ryggont från ex-frun HDs sida.
Citera
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Enligt pappan så fick han reda på detta via nyheterna eller tidning. Han minns inte när på dygnet det var.

Just det.

Hur stor är sannolikheten att HD ser att något händer där vid planket, tänker att de ha hittat henne och inget säger till sin pappa?

Hon sitter tyst och funderar själv om att en av hennes geokompisar, granne sedan många år, prästen som vigde henne och SD och som S*tefan har haft en långvarig kärleksrelation med, har hittats död där de åker förbi?

Nä?
Citera
Medlem
Jag tror inte ett skit på att HD suttit i Lenas soffa och de diskuterat hennes otrohet med HDs make. Finns inte på kartan. Är hon så korkad att hon faktiskt tror att utredare och åklagare går på det?
Citera
2020-04-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror inte man kommer lägga någon vikt vid HDs vittnesförhör överhuvudtaget, när det kommer till värderingen i skuldfrågan. Hon är hopplös i sitt skyddande av SD fortfarande. Värdelöst.
Det tror inte jag heller.
Den ljugande och skyddande fd frun.
Citera
2020-04-02, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Just det.

Hur stor är sannolikheten att HD ser att något händer där vid planket, tänker att de ha hittat henne och inget säger till sin pappa?

Hon sitter tyst och funderar själv om att en av hennes geokompisar, granne sedan många år, prästen som vigde henne och SD och som S*tefan har haft en långvarig kärleksrelation med, har hittats död där de åker förbi?

Nä?

https://www.flashback.org/sp70956308

Och utöver.... jag har för mig att HD sa i nåt förhör att det var Stefan som berättade för henne om blödningarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in