2020-04-02, 02:05
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är nog ok, det var inte den polisen heller

Inte hans jobb kanske. Just den biten. Ibland är det nog bra, allmänt sett, att försöka hålla sån höjd att man inte gör sig beroende av blåljuspersonal. Till sist så hinner de alltid upp en dock, och får ändå sista ordet.

Det är bra om man kan vara rätt själv, så länge som möjligt. Det underlättar.
Citera
2020-04-02, 02:38
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
NA:
”Har du upplevt att det som hon visade av meddelandena var av hotfull karaktär?
– Ja.”

Till dom som tycker att LW’s fjantiga hot om att förstöra SD och HD’s förhållande ens går att jämföra med hoten som uppenbarligen fanns gentemot LW. Hon vågade inte ens gå själv ute

Det var vintern / våren 2017, innan HD avslöjat
deras affär.
Efter det finns inga uppgifter om att LW var
rädd för SD.
Citera
2020-04-02, 02:40
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Men hon vågade sexas med honom..?

Och bjuda på kladdkaka...
Citera
2020-04-02, 02:43
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Önskar ibland att hotare och hatare kunde få en rejäl utskällning av polisen, men änu hellre av en domare. Och "we' Will be watching you". Kanske det skulle få en och annan potentiell mördare att begripa bättre. Att backa. Enbart torra juridiska eller polisiära termer verkar inte bita på idioterna.

Är det inte så att många av dessa kvinnomord sker
när mannen är påverkad av alkohol eller droger?
Jag tror inte att det hjälper med en utskällning då.
Citera
2020-04-02, 02:49
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Men Pablo, du vet ju att det där är inte sant, så sent som i början av maj så bönade och bad ju BO på sina bara knän att MGM inte skulle dumpa henne, hon var inte fri eller stark på något vis hon var beroende av MGM.

Du vill att verkligheten ska vara på det sätt du beskriver men verkligheten var helt annorlunda.

Det fetade är väl en väldigt bra sammanfattning av hela
den här tråden?

De som beskriver den verklighet de önskar vs de som beskriver
verkligheten som den är.
Citera
2020-04-02, 02:53
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Håller med dig fullt ut här.

Om jag lägger SD på hyllan nu, och inriktar mina tankar på L*ena så är det ju helt sjuka krav hon har.

Hon har tappat hela perspektivet. Det är som att hon inriktar hela sin själ att få komma in i den lilla, smala glipa som kan möjligen uppstå mellan alla RT.

Där finns dock inget att hämta. Och trots att hon vet det, så försöker hon ändå.

Det är väl det som hennes vänner försöker att förklara. Att hon blev en spillra av sig själv, men hon kunde inte ta sig ur det. Trots att hon såg.

Det finns inte den vanliga logiken i det.
Hon ville ju själv bli inlagd på psyket.

Han psykopatiska drag tillsammans med hennes starka övergivenhetsproblematik och behov av uppmärksamhet gjorde deras relation dömd att sluta i tragedi redan från början.

Synd att hon inte kunde ha fått leva lite till och kunna få till en fungerande relation med någon annan.

"Synd att hon inte kunde ha fått leva lite till och kunna få till en fungerande relation med någon annan."

Eller ännu hellre förstått att hon inte behövde någon
man för att vara lycklig. Att hon var enough.
Citera
2020-04-02, 02:58
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Diagnosteori/spekulation: Clash of the narcissists
Jag har den senaste tiden läst en hel del om narcissism/psykopati och det är ett intressant ämne helt klart. Om man vill gradera så kan man säga att alla psykopater också är narcissister men långt ifrån alla narcissister är psykopater men har ofta psykopatiska drag. Psykopaten är alltså "slutbossen" om man får använda det uttrycket, the worst of the worst. Narcissister är mycket vanligare men även där finns skillnader och två tydliga typer kan ses:
1 The grandiose narcissist
2 The vulnerable narcissist
Har kollat på en hel del videos på Youtube med den här mannen: https://www.facebook.com/drgrande/?eid=ARAHUEaqPcpoogfkJv5XZgIKjtopSLudru8sC21JjBo5I CfvazS1B2r36KTZVYln2dM2Pl8ojYexKYsb och inbillar mig att jag lärt mig en hel del som jag inte förstått tidigare, speciellt kring hur dessa typer skiljer sig från varandra.
Jag slänger ut en teori om att SD är en grandiose med psykopatiska drag men kanske ändå inte en fullblodspsykopat, även om han nog hamnar i närheten. Kanske kan LW tänkas vara en vulnerable och då mer bräcklig och ångestdrabbad osv. Hon skulle kunna passa in med utlösande faktorn att hon blev övergiven som litet barn. Givetvis ska man inte försöka fastslå diagnoser lättvindigt men mycket som hon gjort, bl.a diverse prioriteringar kring barnen, och även sättet hon uttrycker sig på och försöker dominera kommunikationer tycker jag pekar åt det hållet. Pastor är ju faktiskt rena drömjobbet för en narcissist med väldiga möjligheter till att utöva makt och kontroll över andra.

Man kan tänka sig att dessa (eventuella) narcissister såg mycket av sig själva i motparten och sammanstrålade i en magnifik duo, höjda högt över de vanliga gråa små möss som omgav dom. Varken barn, giftermål eller andra petitesser kunde hindra denna unika union av övermänniskor. Men någon långvarig harmoni kunde det aldrig bli, disfunktionen var alltid runt hörnet och den starke nöter oundvikligen ner den svagare med små, små drag som med tiden ger ett gigantiskt övertag. Den grandiose saknar känslor som ångest, depression osv och kan inte besegras med vanliga vapen. Kanske att LW börjat zooma in på SDs störning och börjat använda sig av rekommenderade taktiker mot just hans typ. Rätt utfört och med tillräcklig självkontroll så kan resultat nås men faran stiger för en våldsam motreaktion när maktbalansen skiftar och kontrollen glider ur SDs händer. LW verkar ju ha förstått att det var farligt men verkar inte ha kunnat kontrollera sig i denna mardrömsbatalj. Det kan ha varit det hon hänvisade till när hon uttryckte oro för vänner. Det är svårt att sätta sig in i hur stark vreden blir för den angripna SD men LW kanske hade bättre möjligheter att förstå än de flesta om hon själv delade vissa personlighetsdrag med SD. Verkligen skrämmande att försöka föreställa sig den fradgande mördaren SD där vid planket när han utdelade de 17 slagen. Jag tror att han länge har funderat på att mörda och då föreställt sig mörda precis på det sättet, fantasivärlden är väldigt viktig och aktiv för narcissister.
Länkar till beskrivning av dessa 2 typer:
https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-mysteries-love/201906/vulnerable-vs-grandiose-narcissism-which-is-more-harmful
https://pro.psychcentral.com/exhausted-woman/2016/11/the-secret-facade-of-the-vulnerable-narcissist/
https://www.psychologytoday.com/us/blog/communication-success/201601/7-signs-covert-introvert-narcissist
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6120976/

Finns mycket mer givetvis, jag rekommenderar Dr Grande som jag länkade till högre upp och hans videos på youtube för den som är intresserad.

Tack för givande summering. Får se om jag mäktar med ”Dr. Grande” (man anar hans personlighetstyp...)

Det verkar ju f.ö. som vi beskådat en form av Clash of the smart phones också. Eller Duel of the Smart Phånes.

Death by mobile phone kunde ju ligga nära i LW:s fall verkar det. Rent av kanske suicide by cellphone (på mönstret suicide by cop) om hon visat sig skicka ngt allra sist som inte föll MGM i smaken...
Vitsarna är kanske inte roliga, men huvudsyftet är att meddela att folk kanske borde besinna sig nån gång ibland...
Citera
2020-04-02, 03:40
Medlem
gloriouslifes avatar
Läses nerifrån och upp.

Terapi

Citat:
Lena Wesström
Han tyckte vi skulle köra intensivt nu
5 feb 2018 23:14
Lena Wesström
en gång i vekcan
5 feb 2018 23:13
Lena Wesström
hjärnan ...
Lena Wesström
jag skrev ju fel
Lena Wesström
men oj
Lena Wesström
känns som en bra början
5 feb 2018 22:33
Lena Wesström
Hann komma ungefär fram till hur det ser ut just nu
5 feb 2018 22:33
Lena Wesström
Sedan frågade han vad jag önskar mig av den här möjligheten och jag började berätta
5 feb 2018 22:28
Lena Wesström
Han tycker vi kör en gång i månaden, med uppehåll för helger, lov och semestrar och sånt. Det är
nog vad jag önskar och vad jag pallar
5 feb 2018 22:22
Lena Wesström
Nu blev det första tillfället en hel del praktiskt, om ramarna att det är genom landstinget, om
avbokning, att det är tjugo tillfällen till att börja med, med möjlighet till förlängning med 10 + 10
tillfällen och att det kan räcka i upp till ca ett och ett halvt två år
5 feb 2018 22:21
Lena Wesström
Jag får ju fortsätta med Roger, samma som räddade livet på mig i våras. Det finns ju ingen
startsträcka, allt är ju redan påbörjat. Han vet vem jag är, var jag kommer ifrån, vad jag varit med
om, vad jag har för utmaningar och styrkor
5 feb 2018 22:20
Lena Wesström
första riktiga terapi på fredag. har önskat det så muckat. är lite rädd nu
31 jan 2018 23:35

Män

Citat:
Lena Wesström

Han TOTALT snöade in på nån struntsak som han själv helt och hållet gjorde en egen dum
feltolkning på. Vi skrev lite dagen efter coh han såg det då. Men shit vilken körare det blev kvällen
innan, helt vrickad. Gjorde mig oändligt säker på att jag är glad vi inte gick längre. Orka med det
där ...
31 jan 2018 23:39
Lena Wesström
det ÄR synd om honom, han är sjukt besviken, förtvivlad, olycklig. Men jag orkar inte med honom.
31 jan 2018 23:38
Lena Wesström
bitter och martyr
31 jan 2018 23:37
Lena Wesström
och jag var så less så jag kunde unfriendat. Bara för att slippa höra honom tugga
Lena Wesström
Just ja, har ju snoppat av Jo*nas rätt rejält. Hörs nästan inte alls nu. Men så hördes i härom kvällen
nu. Och jädrar vad dumt det blev! jösses, han var helt tokig!
Lena Wesström
Han är gullig, men verkar inte särskilt angelägen. försöker ligga lågt, men kan inte riktigt. Får väl se
31 jan 2018 23:36
Lena Wesström
längtar och suktar lite för mycket efter Jim*my i Rotan för att det ska kännas riktigt bra
31 jan 2018 23:35

Lena Wesström

Stött bort M ifrån mig. stött bort jon*as ifrån mig, honom VILL jag inte ha nära, trots allt fint han gjort
ohc vill göra för mig. Lyckas inte lämna S. Tjafsar med honom nästan varje dag. Träffade nån som
jag gillar
, men egentligen inte tror på. Säker han gillar mig, men lika säker han inte heller vill nåt
mer. Vi chattar lite varje dag, han skriver gulligt, men tar i stort sett inga initiativ för att ses. och jag
önskar han gjorde det, går och längtar efter honom och att han ska skriva, att han ska vilja.

Blivit bjuden på finmal av Jo*cke (som vill ha mer), lät honom inte stanna efteråt. tomt och ensamt här. Önskar nån jag tycker om var här och strök mig över benen. Hud mot hud. Oxytocin som dämpade smärtan. Och gav närvaro.
26 jan 2018 21 :30

Jobbar
Citat:
Lena Wesström

har jobbat. för att jag kan. och för att jag kommit in bra i jobbet. och för att jag redan varit
sjuksriven ett och ett halvt år. och för att jag varit hemma på egen bekostnad senaste halvåret och
därför kanppt får nåt kvar i sgi.

26 jan 2018 21 :30

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkp
lkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs
Senast redigerad av gloriouslife 2020-04-02 kl. 03:48.
Citera
2020-04-02, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Är det inte så att många av dessa kvinnomord sker
när mannen är påverkad av alkohol eller droger?
Jag tror inte att det hjälper med en utskällning då.

Inte när de är påverkade givetvis. Det biter inte. Men däremot när de står inför skranket, eller när de kommer ut ur fyllecellen, eller i polisförhör.

Det ska sägas på ett mycket kraftfullt sätt. Det är det viktigaste. En riktigt ordentlig varning

I USA brukar man göra det. Säkert i en hel del andra länder också. Det kan aldrig vara fel. Tvärtom. På ungdomar biter det nog allra bäst. Samt vid villkorlig dom.

Bättre att säga det än att bara mjäka med knastertorrt oengagerat juridiskt språk
.
I bästa fall ramlar polletten ner.
Senast redigerad av zilvereko 2020-04-02 kl. 04:07.
Citera
2020-04-02, 04:15
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Inte när de är påverkade givetvis. Det biter inte. Men däremot när de står inför skranket, eller när de kommer ut ur fyllecellen, eller i polisförhör.

Det ska sägas på ett mycket kraftfullt sätt. Det är det viktigaste. En riktigt ordentlig varning

I USA brukar man göra det. Säkert i en hel del andra länder också. Det kan aldrig vara fel. Tvärtom. På ungdomar biter det nog allra bäst. Samt vid villkorlig dom.

Bättre att säga det än att bara mjäka med knastertorrt oengagerat juridiskt språk
.
I bästa fall ramlar polletten ner.

Och vid nästa fylla så är det ju glömt igen.

Så den misshandel och de mord som begås av någon
som är påverkad kan nog inte undvikas med de
utskällningar de får när de är nyktra,
Citera
2020-04-02, 04:39
Medlem
gloriouslifes avatar
Läses nerifrån och upp.

Citat:
Lena Wesström
Jag låter honom skjutsa mig till doktorn och slipa mina skidor. Och själv längtar jag efter Jim*my ...
22 feb 2018 16:37
Lena Wesström
Det som jag förbannar S för nu (sedan han började backa)
22 feb 2018 16:34
Lena Wesström
Vi lär ju bara ses en bråkdel av vad vi ses nu om det dansar in nån ...
22 feb 2018 16:33
Lena Wesström
Och i DEN meningen, då gör jag ju en S i alla fall
22 feb 2018 16:27
Lena Wesström
Och bävar för hur det ska bli om jag en dag verkligen träffa någon att leva med på riktigt, att det ska
visa sig att han var reserv ...

22 feb 2018 16:27
Lena Wesström
Så det är väl på sätt och vis okej med honom
22 feb 2018 16:23
Lena Wesström
Men jag känner inte för honom på ett sätt att jag ens överväger att försöka. Det pirrar inte. Han är
otroligt fin och omtänksam, snäll och lojal, rolig och galen, stark och teknisk. Och grafiker! Haha, inte
många esteter i mitt liv på sistone, är nog bara du ... Men jag ser på honom och ... lockas inte. Har
haft viss närhet, men aldrig fullgången sex, vill inte.
MEN, i den mån jag håller undan tvekan jag känner, då gillar jag att hänga med honom. Ta en
skidtur, en tur i skogen, en kvällsmat. Och han skämmer bort mig nu. Hämtar mig för lunch, fixar och
grejar. Pulkaturen ... Jag tror du fattar

22 feb 201816:10
Lena Wesström
And*ers år super/in
Lena Wesström
Mm. Mer än antydde. Deluxe
22 feb 2018 13:49
St Jä
Om ni båda är så där tydliga så gör du ju inte en S.
Han antydde väl att ni kunde få ett liv tillsammans?

22 feb 2018 13:46
Lena Wesström
Pa*tric hade varit superförtjust i An*ders och utsett honom till den bästa av mina kandidater ...
22 feb 2018 13:27
Lena Wesström
de har umgåtts en del med Mattan också
Lena Wesström
en av dem var Hel*ena, min klubb-bästis som jag ibland träffar privat, hon och hennes sambo
Lena Wesström
jag började grina såklart
22 feb 2018 13:26
Lena Wesström
när vi kom upp till Tomasboda, ett torp där scouterna har fika på söndagar, många åker dit och fikar
under skidturen, då dök det upp flera från klubben, han hade trummat ihop dem ...

Lena Wesström
gör en S ...
Lena Wesström
känslan av att jag utnyttjar honom
Lena Wesström
känns inget bra när det blir för mycket
22 feb 2018 13:25
Lena Wesström
trots att han säger att han tar ansvar för sina känslor
Lena Wesström
rädd det ska bli dumt ändå
Lena Wesström
jag blir lite nervös
Lena Wesström
Det var honom jag var i Sälen med när jag kraschade. Han har jordens ångest för att han åkte så
fort. Han lovade sig själv att jag skulle få komma till Tomasboda i vinter. Och det fick jag

22 feb 2018 13:21
Lena Wesström
vi ses då och då, han VET att jag inte vill, jag är rätt tveksam, men han säger bestämt att han är
vuxen, att han fattar, vi kan väl i alla fall umgås som vänner och ha trevligt och jag orkar inte avstå,
jag gillar honom och så har vi väldigt trevligt

Lena Wesström
jag var rätt förtjust och han föll totalpladask. men jag gjorde inte det sen när allra första ruset lagt
sig, vi sågs ett par gånger, sen visste Jag att jag inte ville. Han vill fortfarande ...

Lena Wesström
Han som jag lärde känna för precis ett år sen, åkare i klubben
22 feb 2018 13:19
Lena Wesström
Ja, det var And*ers
22 feb 2018 13:18

Citat:
Lena Wesström
för dem den viktigaste
22 feb 2018 08:29
Lena Wesström
De har ju uppenbarligen inte direkt nån anknytning eller kontakt med sina känslor. men de kan ju
få ...

22 feb 2018 08:19
St Jä
Ja, det blir nog en lättnad för barnen. Måste ha varit väldigt pressande för dem.
22 feb 2018 07:44
Lena Wesström
Oj, blir konstigt I telefonen. De frågade om de får fortsätta RIDA
22 feb 2018 07:20
Lena Wesström
Helt störda. Formade sedan innan de föddes
22 feb 2018 07:19
Lena Wesström
En fruktansvärd bild av att jag "har rätt" om dem: Barnen är inte ens ledsna. De frågade om de
kommer gå fortsätta när det blir dyrare boendekostnader!!!

22 feb 2018 07:19
Lena Wesström
Och ja, det ÄR inte ens bara hans fel. Det är även hon. Jag är ju partisk, med STORT egenintresse,
men de får faktiskt nu vad de betalat för

22 feb 2018 07:18
MEN, det är DE TVÅ som inte tagit hand om sitt äktenskap, som inte har den grund de behöver
22 feb 2018 07:16
St Jä
Ja, för sen - känslan att kunna gå därifrån med högt huvud och snuva honom på infernot, som
förmodligen bara ger honom näring.
22 feb 2018 07:16
Lena Wesström
Såklart är det på grund av det jag var med och gjorde
22 feb 2018 07:15
Lena Wesström
Det var nämligen utan min medverkan hon fattade sitt beslut
Lena Wesström
Det kanske har "ordnat sig" ändå, "jämnat ut sig", "blivit som det ska"
Lena Wesström
Att det Inte nånsin blir det öppna inferno jag varit rädd för att inte klara av att undvika
22 feb 2018 07:13
Lena Wesström
Det kanske räcker så. Hoppas det. Att det stannar vid att jag vräker ur mig all min besvikelse, allt hat
direkt mot honom

22 feb 2018 07:13
Lena Wesström
Och det var varit SÅ SKÖNT
22 feb 2018 07:12
Lena Wesström
Grymt elak
Lena Wesström
Vi har tjafsat ASMYCKET I chatt sen dess. Jag har varit FRUKTANSVÄRT hård
Lena Wesström
Med ett lättat leende när jag la mig
22 feb 2018 07:11
Lena Wesström
Men när han gått i tisdags, då kände jag mig bara lugn
22 feb 2018 07:11
Lena Wesström
Som om det skulle ge mig upprättelse och något tillbaka
22 feb 2018 07:10
Lena Wesström
Hon med
22 feb 2018 07:09
Lena Wesström
Att han ska få igen
Lena Wesström
Störst är ändå min egen kamp med hämndbegäret
Lena Wesström
Min största utmaning nu ÄR inte längre att inte dras till honom - den om den finns, faran är inte över,
och jag KAN såklart bli en tuff utmaning igen

22 feb 2018 07:08
Lena Wesström
R*oger har ju följt mig på nära håll i snart ett år redan. Vi konstaterade förunderligt nog just I tisdags
förmiddag (några timmar innan S berättade) att jag VERKLIGEN kommit långt. Inte "klar". Men på
väg. Att det börjar bli allt stabilare koppling mellan hjärna och känslor, att jag alltmer börjar klara av
att hålla undan för det som bryter ned. Att hans grepp om mig minskat brutalt.
Det finns kvar att jobba med. Vi har fortfarande tät kontakt, ses ibland, HÄNDER att vi är intima, men
det ÄR inte mycket.

22 feb 2018 07:07
Lena Wesström
Ja, den är helt rätt
21 feb 2018 23:20
St Jä
Har det känts bra med den fortsatta terapin?
21 feb 2018 21 :44
Lena Wesström
Nä. Faktiskt inte
21 feb 2018 20:40
St Jä
Vad gör ett sånt besked med dig?
Blir det så att tankar om gemensam framtid för er vaknar igen?
21 feb 2018 17:06
Lena Wesström
det är de som inte hållit ihop sitt äktenskap. de har tjänat ihop till det här båda två, helt själva
21 feb 2018 16:16
Lena Wesström
spelar ingen roll om jag varit inblandad eller ej
21 feb 2018 16:15
Lena Wesström
jag har inte ens gjort det
Lena Wesström
och jag kan inte annat än skadeglädjas
Lena Wesström
en synlig spricka i deras fasad
Lena Wesström
men ändå
Lena Wesström
jag tror'! när jag ser'!
Lena Wesström
Han sa det i förbigående sent igår kväll
21 feb 2018 16:14
Lena Wesström
gårdagens skräll: Hon lämnade in skilsmässopapper i måndags
21 feb 2018 16:14

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs
Citera
2020-04-02, 05:03
Medlem
gloriouslifes avatar
Läses nerifrån och upp.

Citat:
Lena Wesström
GRRRRRRRRR
24 feb 2018 21:57
Lena Wesström
Vad tusan ska jag göra med den känslan? NÅN gång måste han ju höra av sig igen, vi har hörts
varje dag sen vi var tillsammans vid nyår. Och det senaste jag skrev var "Ute på äventyr?", han
hade checkat in på nåt ställe - i Norrtälje, och hon bor ju i Norrtälje, men jag vet inte var
24 feb 2018 21:57

Lena Wesström
NU TITTADE JAG IGEN!!! och nä, han har inte klickat upp. "aktiv för två minuter sen")
24 feb 2018 21:56
Lena Wesström
Men det var som att för en stund skita i allt, lägga mig i fosterställning, göra nåt jag vet hur man gör,
visserligen dumt, men välkänt, som att regrediera. Just det har jag ju tyckt mycket om ... Det har varit
allt annat som varit åt helvete

24 feb 2018 21:54
Lena Wesström
Det SKA inte ta om
24 feb 2018 21 :53
Lena Wesström
(och vet vad, det var skönt på nåt sätt)
24 feb 2018 21 :48
Lena Wesström
(så jag åkte och träffade S. FAN)
24 feb 2018 21 :48
Lena Wesström
Upplysningsvis har jag inte lyckats av hålla mig från att titta i chatten under dagen och han har varit
inne många gånger men inte ens klickat upp och jag mår INTE bra av det

24 feb 2018 19:13
Lena Wesström
det KAN ju inte betyda nåt annat än att han inte är mer intresserad än så. Bajs
24 feb 2018 10:13
Lena Wesström
Klickat bort hans chattbubbla, ska FÖRSÖKA att inte titta mera nu förrän han skriver. men jag
misslyckades innan jag ens skrivit klart denna mening. Nu var han grön igen och jag klickade upp
chatten igen. Inte klickat upp. GAAHHHH

24 feb 2018 10:13
Lena Wesström
Aa
Så SJUKT elak tankar /ord /känslor som väller upp. Hatar det

24 feb 2018 08:49
Lena Wesström
Jo. Det är nästan bara det som hindrat mig'
24 feb 2018 08:48
St Jä
Varm kram.
Har du klarat natten utan att skicka mejlet?
Är det inte bättre att säga det i stället, om det är vrede som behöver ut?
Ett mejl har hon/dom alltid kvar.
24 feb 2018 08:48
Lena Wesström
det här blir en svår natt
24 feb 2018 01 :09
Lena Wesström
men hur ska jag uthärda att inte nita odjuret?!
Lena Wesström
jag vill ju inte
Lena Wesström
för säkerhets skull har jag tagit bort mejladressen så det nte ska råka gå iväg oavsiktligt
Lena Wesström
som jag vill skicka för att göra dem båda maximalt illa
24 feb 2018 01:08
Lena Wesström
Och jag har skrivit jordens elakaste mejl till Stefans fru
24 feb 2018 01 :08
Lena Wesström
GAAAAHHHHHH
Lena Wesström
Men han ligger nog och myser med nån annan nu ...
Lena Wesström
och så kommer Jim*my. helt annorlunda. och jag KAN inte värja mig, jag börjar, TROTS att jag inte
vill, lägga förhoppningar på honom

24 feb 2018 01 :07
Lena Wesström
stött bort Jo*cke, men honom har jag ju inte heller försökt med
24 feb 2018 01 :06
Lena Wesström
stött bort An*ders, men honom har jag ju aldrig ens försökt med
Lena Wesström
stött bort Mattan, men vi hörs i alla fall lite, han år djupt olycklig över att jag backar ur
Lena Wesström
stött bort Jon*as helt, hörs inte ens av i chatt nu
24 feb 2018 01 :05
Lena Wesström
och jag år ursinnig på S
24 feb 2018 00:48
Lena Wesström
ville inte vara så fast i det att det påvekrar mig så
Lena Wesström
FAN
Lena Wesström
vi har Ju sagt vi ska ses, men det dröjer, han har annat den här och nästa helg utan barn. Och han
säger inte vad

Lena Wesström
bara jag som vill ändå
Lena Wesström
vi har ju inga löften till varandra
Lena Wesström
varit offline i över två timmar nu, inget godnatt, bara tyst sedan tidig eftermiddag
24 feb 2018 00:4 7
Lena Wesström
vet att flickan han tycker om bor där
24 feb 2018 00:47
Lena Wesström
har checkat in i Norrtälje
Lena Wesström
tror han träffar nån annan den här helgen
Lena Wesström
han hör inte av sig
Lena Wesström
och därtill ledsen för Jim*my
Lena Wesström
S såklart
24 feb 2018 00:46
Lena Wesström
friare än så är jag visst inte
Lena Wesström
och nu är jag förbannad så jag skakar!

Citat:

Lena Wesström
Han är i spillror. Och vet du, jag tycker synd om honom, Ledsen att han inte hanterat sitt liv bättre.
Värdigare. Sannare. Kanske hade han inte varit där han är nu om han haft mera mod och rakhet.
Han har försatt sig i situationen, det är vad jag önskat honom och vad han är värd. Och jag lider
med honom. Komplext

23 feb 2018 14:02
Lena Wesström
Jag kan inte tänka mig att han inte tror det egentligen. Är tydligen viktigt för honom att framställa
henne i så positiv dager som möjligt

23 feb 2018 13:54
Lena Wesström
Pratat med banken idag. Han får inte låna själv till deras hus, det har blivit för dyrt. De har renoverat
oavbrutet sen de köpte för TOLV år sedan. Gått från ca en miljon till en bit över fyra

23 feb 2018 13:54
Lena Wesström
Han fortsätter hålla hennes heder högt
23 feb 2018 13:53
Lena Wesström
han påstår att han inte tror det...
23 feb 2018 11 :24
Lena Wesström
jag frågade S om han tror de är fysiska, utöver sån som får synas offentligt
23 feb 2018 11 :24
Lena Wesström
idag frågade jag S om Jon*as. Då klämde han ur sig att för två veckor sedan berättade han för
Stefans fru att han skulle skilja sig, hans egen fru fick veta dagen efter. han står redan som skild på
fb

23 feb 201811:24
Lena Wesström
kan inte räkna antalet citattecken det är runt detta!
23 feb 201811:23
Lena Wesström
Och S hjälper till, skyddar deras hemlighet
Lena Wesström
för några veckor sen skulle han på jobb i Linköping. Hon åkte dit på kvällen, sov över på hans
hotellrum. de cachade inget på kvällen, det skulle inte synas i några loggar att båda var där. på
dagen, när han skulle jobba, cachade hon själv. i loggarna skrev hon att hon "kände för en tur i
Linköping i dag"

23 feb 2018 11 :23
Lena Wesström
De låtsas båda två att de är glada att hon har en vän att ha roligt och känna förtroende för
23 feb 2018 11 :22
Lena Wesström
S kan såklart inte säga nåt alls, vad ska han säga?
23 feb 2018 11 :22
Lena Wesström
hjärtan, vad skönt det var att krama dig, jag längtar till nästa gång osv
23 feb 2018 11 :21
Lena Wesström
"Så här skriver vi, jag berättar för jag skulle inte vilja att du skrev så med nån annan utan att jag
visste"

Lena Wesström
det blev snart en mycket flörtig ton och hon berättade för S
Lena Wesström
De började ge sig ut på egna långturer, heldagar runtomkring i mellansverige
Visade mig en del uppmärksamhet när vi lärde känna vandra
23 feb 2018 11 :20
Lena Wesström
Känslig, lyssnande, förstående, bekräftande, flörtig
23 feb 201811:19
Lena Wesström
Knappt 50 tror jag
23 feb 2018 11 :19
Lena Wesström
Jon*as, Enköping
Lena Wesström
Trevlig man
Lena Wesström
Jag känner honom också
23 feb 2018 11 :18
Lena Wesström
Lärde känna sent i höstas
23 feb 2018 11 :18
Lena Wesström
Vet inte om jag berättat att hon börjat träffa nån väldigt mycket?
23 feb 201811:18
Nu du
23 feb 2018 11 :12
Lena Wesström
Han har slutat "stänga" telefonen ("radiotystnad"), han säger att hon nog inte bryr sig mera. Så nog
är det skillnad

23 feb 2018 06:39
Lena Wesström
Men bara att hon drivit det så här långt är mer än jag trodde
23 feb 2018 06:37
Lena Wesström
men jag tror det ändå inte förrän jag ser det
22 feb 2018 23:26
Lena Wesström
jösses
nu kommer lönen, de har pratat om ifall de redan ska börja dela ekonomin
Lena Wesström
de har gjort upp att han behåller deras caching-konto, hon får skaffa nytt
Lena Wesström
hon har tvärnitat
Lena Wesström
tror inte han trodde hon skulle gå så långt
Lena Wesström
S är verkligen krossad

https://www.jottacloud.com/p/tyb3h5fnqkplkf7sptyxmwl6/_54672473ccd84ace87f9174ca89c0b8a_14744946f6a55bdd 6a7bffddcc5b914d783/thumbs
Senast redigerad av gloriouslife 2020-04-02 kl. 05:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in