Citat:
Ursprungligen postat av
Rad-i-Kalle
Inget fel med det du skriver. (Men lägg gärna in blankrad mellan styckena).
Fördelen med vår tillit till överheten är att vi drar åt samma håll, och det funkade bra förut när Sverige ”byggdes upp” (och resten av Europa låg i ruiner).
Men nu har vi blivit som söndercurlade sondmatade barn.
Den där kärleksbombningen av Tegnell tycker jag påminner om handhjärtana efter terroristdådet på Drottninggatan. Fattar inte vad man håller på här. Visst, det är ju obehagligt om karln får hot, men jamsa inte heller med honom, för då fortsätter han bara på samma sätt.
Tycker att media behandlar covid precis som om det vore frågan om Mello och ESC (som vi förväntas vinna).
Blankrader, styckeindelningar, punkter, kommatecken och matematik är något jag bara inte kan lära mig, det går bara inte.
Vet inte ens vad en blankrad är 😂
Ja media är en aning schizofren. Ena dagen akta er för vargen nästa dag vad fan är ni rädd för.
Ja det är handhjärteliknande beteende antagligen samma människor som sitter med tindrande ögon, slickar tv- apparaten medan viruset flyger runt dem, in i dem, och innan de dör fader Tegnell som i himmelen är nu dör jag, Stefan, Stefan var är du. DÖD.
Jag tror inte att Tegnell tar åt sig något. Det är andra som tar åt sig åt honom. Han är hårdhudad har jag märkt.
Jag tycker att det är för jävligt att folk inte ens får vara rädda, arga, besvikna utan att en " snäll" hånf....a dyker upp och tillrättarvisar och säger. Nu ska ni vara lagom rädda, inte för mycket era dumma alarmister. Inget annat lands invånare i världen kallar sitt egna folk för det i den här pandemin.
Vad är det för fel.