Citat:
Ursprungligen postat av
gabrielle2
Jag är rädd att jag får med hela CNN:s alla texter om jag vill länka ett reportage därifrån och jag törs inte ens prova här inne. Kan bli bannad. Står något om att man inte får göra si eller så med det man länkar, jag törs inte, rädd för saker jag också. Även om jag inte är rädd för så himla mycket. Ska fråga min granne i morgon hur man gör.
Men CNN har mycket bra material att ögna igenom vad gäller covid- 19. Tycker mer om att vara där än i svenska medier. Gillar tom Dansk och Norsk media bättre. Tysk också.
Intressant att se skillnad på journalistik, hur man talar om ämnet. Sett att i Sverige vill man gärna få svensken att både skämmas, vara tacksam och krypa ihop.Det kan inte jag.
Du letar upp den artikeln du vill se, sen när du har den framför dig så kopierar du länken och klistrar in den under ditt inlägg:
XXX här XXX
Sen trycker du på "Förhandsgranska inlägg" då ser du ditt inlägg precis som det kommer att se ut. Du kan även testa att klicka på din länk och se att den dyker upp som du vill ha den. Om du är nöjd med det så trycker du på "Skicka svar" om inte så scrollar du ner och ändrar det, trycker på "Förhandsgranska inlägg" igen, repeterar tills du är nöjd sen klickar du på "Skicka svar". Är du ff inte nöjd så klickar du på "Redigera inlägg" och repeterar! Detta var instruktionen för en pc, jag skriver inte så mycket på mobilen så vill du ha råd om det, fråga någon annan.
Vi ska inte böja våra nackar, det är slut med det. Det är vi FOLKET som betalar deras löner, de ska tjäna oss eller avgå!