Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Har han jobbat med lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken.
Det här pzykfallet lär inte ha kunnat produzera särskilt bra o det skulle vara intressant vad
arbetskamrater m fl har för ont att säga om honom.
Han är ju dårhusklientel
Och hvilket dårhus kommer du i från?
Kanskje du skal lese lite i fub på dette fallet før du kommer med din dom over GM
Dette er hur konsernsjefen beskriver GM som VD:
"Han var VD för oss i tolv år, så han gjorde ett väldigt bra jobb. Vi var väldigt förnöjdmed resultaten, hur han presterade och hur han ledde organisation i Sverige. Detta är då den störstadivisionen i koncernen, så var en viktig division. Han var en den bästa säljaren jag hade, han var så duktig säljs person. Inte för pushig, men självklart massa energi som VD i säljbolaget. Men ja en lugn, sansad person.
Jag hade känt J*akim ja kanske i femton år, och dom sista tolv åren hade vi nästan pratat på
telefonen var endaste dag. Och vi hade varit på resor, vi hade varittillsammans socialt, vi hade varit på jobb tillsammans, vi hade arbetat tillsammans, vi har varit på kundmöte, vi hade varit på möte i New York, London, Paris ja så mycket tät kontakt.
Av mina 125 medarbetare om jag ska göra listor på vem jag trodde kunde få psykos, så hade
Joakim varit helt nederst. Alltså han var, nej det hade jag liksom aldrig i mina vildaste
fantasier."
Så nei han hadde inte "lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken"