2020-03-20, 18:57
Medlem
Någon som har domen och kan dela med sig av den?
Citera
2020-03-23, 17:52
Medlem
Har han jobbat med lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken.

Det här pzykfallet lär inte ha kunnat produzera särskilt bra o det skulle vara intressant vad
arbetskamrater m fl har för ont att säga om honom.

Han är ju dårhusklientel
Citera
2020-03-23, 19:47
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Har han jobbat med lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken.

Det här pzykfallet lär inte ha kunnat produzera särskilt bra o det skulle vara intressant vad
arbetskamrater m fl har för ont att säga om honom.

Han är ju dårhusklientel

Och hvilket dårhus kommer du i från?
Kanskje du skal lese lite i fub på dette fallet før du kommer med din dom over GM

Dette er hur konsernsjefen beskriver GM som VD:

"Han var VD för oss i tolv år, så han gjorde ett väldigt bra jobb. Vi var väldigt förnöjdmed resultaten, hur han presterade och hur han ledde organisation i Sverige. Detta är då den störstadivisionen i koncernen, så var en viktig division. Han var en den bästa säljaren jag hade, han var så duktig säljs person. Inte för pushig, men självklart massa energi som VD i säljbolaget. Men ja en lugn, sansad person.

Jag hade känt J*akim ja kanske i femton år, och dom sista tolv åren hade vi nästan pratat på
telefonen var endaste dag. Och vi hade varit på resor, vi hade varittillsammans socialt, vi hade varit på jobb tillsammans, vi hade arbetat tillsammans, vi har varit på kundmöte, vi hade varit på möte i New York, London, Paris ja så mycket tät kontakt.

Av mina 125 medarbetare om jag ska göra listor på vem jag trodde kunde få psykos, så hade
Joakim varit helt nederst. Alltså han var, nej det hade jag liksom aldrig i mina vildaste
fantasier."

Så nei han hadde inte "lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken"
Citera
2020-03-23, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Och hvilket dårhus kommer du i från?
Kanskje du skal lese lite i fub på dette fallet før du kommer med din dom over GM

Dette er hur konsernsjefen beskriver GM som VD:

"Han var VD för oss i tolv år, så han gjorde ett väldigt bra jobb. Vi var väldigt förnöjdmed resultaten, hur han presterade och hur han ledde organisation i Sverige. Detta är då den störstadivisionen i koncernen, så var en viktig division. Han var en den bästa säljaren jag hade, han var så duktig säljs person. Inte för pushig, men självklart massa energi som VD i säljbolaget. Men ja en lugn, sansad person.

Jag hade känt J*akim ja kanske i femton år, och dom sista tolv åren hade vi nästan pratat på
telefonen var endaste dag. Och vi hade varit på resor, vi hade varittillsammans socialt, vi hade varit på jobb tillsammans, vi hade arbetat tillsammans, vi har varit på kundmöte, vi hade varit på möte i New York, London, Paris ja så mycket tät kontakt.

Av mina 125 medarbetare om jag ska göra listor på vem jag trodde kunde få psykos, så hade
Joakim varit helt nederst. Alltså han var, nej det hade jag liksom aldrig i mina vildaste
fantasier."

Så nei han hadde inte "lönebidrag - eller något annat bidragjobb - eller hängt löst eller fått sparken"
Tack. Du svarade vad jag tänkte. Den här mannen var uppenbarligen inte något fall för psyk utom sista månaderna/veckorna. En högpresterande snäll trevlig man. Stackars jävel, stackars hennes familj.
Citera
2020-03-27, 01:22
Avslutad
Är det någon vänlig själ som kan länka domen?
Citera
2020-03-27, 13:35
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det någon vänlig själ som kan länka domen?

Jag tror inte det er någon som har hentat ut domen ennu från tingsretten. Men jag håper at någon kan gjøra det i nærmsta fremtid.
Citera
2020-03-28, 18:42
Medlem
Rastades avatar
Nu kan man lyssna på del 1 från själva rättegången på youtube, tror del 2 ska komma idag.

https://youtu.be/8kB7pIeWqCQ
Citera
2020-03-28, 18:48
Medlem
Rastades avatar
Han låter som en tjej.
https://www.instagram.com/p/B-KvPHNHpuS/?igshid=1a0tku6v3qmzx
Citera
2020-03-28, 19:15
Medlem
Rastades avatar
Han behövde nog vård. Riktigt tragisk allting.
Citera
2020-03-30, 15:14
Medlem
Killmyshadess avatar
Någon som har domslut på Joakim som vi kan få ta del av?
Citera
2020-04-01, 20:05
Medlem
Novotars avatar
Lyssnade på ljudinspelningen då JB talade via Rättegången del 4, Youtube. Jag får ”hål” i magen då jag hör honom försöka minnas.
Den värsta mardrömmen en människa kan hamna i. Att ” begripa” vad du gjort. Att leva med detta. Att leva med ”hur” + VAD du gjort med dig själv gm att försöka ta ditt liv. Ärren - fysiskt ser du VARJE dag. Att ”försöka” och TVINGAS leva med att du tagit livet av den du älskar allra mest, UTAN att förstå, minnas eller veta VARFÖR. Psykos.
Jag hoppas, hoppas att alla som är nära Joakim ställer upp för honom. Att Henning/chefen orkar/vill hålla kontakt mob/sms - ett brev än mer. Jag hoppas att han orkar och får all hjälp så att han kan så småningom kan ”se” en solstråle närma sig i väster.
Citera
2020-04-02, 02:18
Medlem
Novotars avatar
Korrigering: Solstråle närma sig i ÖSTER, givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in