2020-04-01, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeyWire
Vet någon om leverantörerna generellt sänkt sina priser pga Covid-19?

Mitt årsabbonnemang löper snart ut men eftersom jag bara kollar svensk sport (Allsvenskan och SHL) så är det ju tämligen meningslöst att förlänga i dagsläget, är ju snustorrt på sport iaf

Kostnaderna har ju inte sänkts för leverantörerna och återförsäljare så varför skulle vi sänka priserna?

Kollar du enbart svensk fotboll och svensk hockey så är det ju bättre du väntar att teckna nytt tills allsvenskan kommer igång.
2020-04-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Kostnaderna har ju inte sänkts för leverantörerna och återförsäljare så varför skulle vi sänka priserna?

Kollar du enbart svensk fotboll och svensk hockey så är det ju bättre du väntar att teckna nytt tills allsvenskan kommer igång.

Yes, jag kommer vänta men har inte priserna för abbonnemangen gått ner? Eller det kanske bara är C More och Viaplay som sänkt sina sportpaket på streamingplattformarna och inte på sina linjära paket?
2020-04-01, 19:57
Medlem
Citat:
Yes, jag kommer vänta men har inte priserna för abbonnemangen gått ner? Eller det kanske bara är C More och Viaplay som sänkt sina sportpaket på streamingplattformarna och inte på sina linjära paket?

Cmores och Viaplays priser har ju inte med priserna på iptv att göra.
2020-04-01, 21:29
Medlem
Dickassos avatar
Citat:

Priserna har inte gått ned ännu, vad jag kan se.

Är fortfarande 49 euro för 6 månader hos dom största.
2020-04-01, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Priserna har inte gått ned ännu, vad jag kan se.

Är fortfarande 49 euro för 6 månader hos dom största.

Inte hos nummer 1 på den nordiska marknaden.
Möjligtvis hos Rxxxd.
2020-04-01, 21:55
Medlem
Bastuvurpas avatar
Kör med ATV och iPlayTV
2020-04-01, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Kör med ATV och iPlayTV

Bästa appen till Apple TV 4/4K 👍🏻👍🏻

Ligger inte Bäckström bland serierna?
2020-04-02, 13:29
Medlem
Jag har köpt en formuler z8 och skaffat ett abonnemang. Tjänsten fungerar utmärkt förutom timeshift och att det bara är ibland som jag kommer åt mina inspelade program. Jag använder mig av appen mytvonline2. Är det någon inställning i appen, i boxen eller är det min externa hårddisk som ställer till det?
2020-04-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty888
Jag har köpt en formuler z8 och skaffat ett abonnemang. Tjänsten fungerar utmärkt förutom timeshift och att det bara är ibland som jag kommer åt mina inspelade program. Jag använder mig av appen mytvonline2. Är det någon inställning i appen, i boxen eller är det min externa hårddisk som ställer till det?

I settings på Mytvonline 2 så är det inställningar för timeshift och för vilken lagring du ska använda.
2020-04-02, 16:24
Medlem
Timeshift storage location- får inga alternativ när jag klickar där.

Finns också timeshift enable or disable
2020-04-02, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty888
Timeshift storage location- får inga alternativ när jag klickar där.

Finns också timeshift enable or disable

Har du inte kopplat in ett usbminne eller hårddisk?

Formaterat den rätt?
2020-04-02, 16:47
Medlem
Vet inte hur jag ska göra för att formatera. Det är en gammal extern hårddisk USB 1.0. Den fungerade igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in