Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Nej, det ska vi inte alls, för nu är du satt på "ignore" så det är meningslöst att skriva ytterligare svar till mig då jag aldrig mer kommer att få se dem!

Så hej då!
Och om Biden, denna tråd handlar om honom. Vill du diskutera Trump, gör det i hans tråd, och om du ska vara konsekven i din idiotiska logik, så är det djävligt märkligt att du inte går in i tråden om Trump och skriver drösvis om Biden, men nej då, då hade du ju tvingats att vara något så bisarrt som "konsekvent", något som är en omöjlighet i de vänsterblivnas värld!
Hursomhelst, ignore -> hej då!

Detta är en tråd om Biden och för presidentvalet 2020, och ska du prataom sexuella övergrepp, ja, då msåte vi nämna vem biden är uppe emot och hur vi har sexeulal övergrepp på trumpen.
Så om du komemr och säger Biden som helt saknar bevis för, och jämför med den Biden kommer möta dvs trump.
Då är det SJÄLVKLART och lyfta erkännande av sexuella övergrepp på band och incent utalande om sin dotter.
Så vill du diskutera sexuella övergrepp och presidentvalet, så är det EXAKT här du hamnar varje gång.
Då inspelade samtal med erkännande av sexuella övergrepp som är omfattande också, är omöjlig att ignorera.
Upp till dig nu, men förstår du inte tycker detta år roligt att hamna.
Men aldrig har jag sett en så vek president som nu, börjar fundera på om detta aldrig kommer försvinna tills valet 2020.
Kan bli enkelt och vinna valet för vem som helst utom trumpen, för makalös till svag ledare har jag aldrig sett.
Precis som att han inte har en aning vad som sker, vilket inte är tryggt.
Biden visar pondus, men nu är allt på halt, så återstår och se vad som sker efteråt.
Hej då!