Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Är du dement eller låtsas du inte komma ihåg vad det är vi har suttit och bråkat om här i tråden? Jag är väl medveten om att alla attityder finns. Det är uppenbart eftersom att man kan kritisera allt och att man ser allt kritiseras från alla håll och kanter, dvs det jag har hävdat hela tiden och det du försökt bygga upp ett case om att det inte stämmer.
Korrekt, deplattformering, massanmälningar, doxningar, påtryckningar mot arbetsgivare, falska anmälningar, svartmålning, både på sociala medier och msm, "tystnadskultur", kontakter med arbetsgivare och kollegor, informella svarta listor och stämplingar är dagliga företeelser, för flera av dem som sitter på nätet och bevakar våra åsikter, likt Stasi har inget bättre för sig hela dagarna.
Att det finns hundratals grupper som dessutom sitter och har "wikipedia"-verkstäder, där de sitter och friserar wikipediaartiklar, frö att bättre passa agendan är på riktigt.
Gruppen "jag är här" har till exempel över 74 000 medlemmar och är knutna till både våra public serviceföretag och vänsteraktivister med våldskapital. (Magnus och Mina Dennert)