Citat:
För att Draifos alltid tvivlar på allt. Varför ska han kolla upp något? Han kommer ändå bara tvivla på det😁 Dessutom missar han ju då dyrbar tid att avslöja diverse feministiska konspirationer.
Citat:
Ska bli så intressant att höra vad HD har att säga om det 🍿
Citat:
Snyggt Ok då tar vi det här en sista gång, SD tjatar ut LW för att kolla gömman som blivit för synlig. Han lämnar telefonen hemma och ger sig iväg snabbt bort till området där gömman finns och ställer sig i bakhåll där han inte syns. LW går dit och samtidigt har en konversation med JH (jag tror att det var han) hon fibblar med batterierna som finns i denna burk, hon går hem igen för att hämta nya.
Hon går dit igen och får den att funka, hon har under hela denna utflykt kontakt med JH?
Och någonstans här kommer dom tre Hallå Hallå Hallå från LW till SD.
Jag läste förhöret med JH och där nämner han inget om detta, så det kan ha varit någon annan.
Det vore ju kanon om vi kunde hjälpas åt att hitta dessa två konversationer i fupet, har letat flera ggr nu utan att lyckas.
Och när SD säger så här i förhöret så gör han bort sig, hur kan han veta att han är först på plats....
MT: Ja, jag var ju före Lena dit och det var nog bra ehh, då stod det en snubbe och tittade på en, det står en vägskylt, det är tre vägar som möts, så står den en, i mitten står det en skylt med en sån där två kilometer till, dit, och tre kilometer ...
Hon går dit igen och får den att funka, hon har under hela denna utflykt kontakt med JH?
Och någonstans här kommer dom tre Hallå Hallå Hallå från LW till SD.
Jag läste förhöret med JH och där nämner han inget om detta, så det kan ha varit någon annan.
Det vore ju kanon om vi kunde hjälpas åt att hitta dessa två konversationer i fupet, har letat flera ggr nu utan att lyckas.
Och när SD säger så här i förhöret så gör han bort sig, hur kan han veta att han är först på plats....
MT: Ja, jag var ju före Lena dit och det var nog bra ehh, då stod det en snubbe och tittade på en, det står en vägskylt, det är tre vägar som möts, så står den en, i mitten står det en skylt med en sån där två kilometer till, dit, och tre kilometer ...
Jag skulle våga satsa en penning på det
Citat:
Haha oj okej! Jäääääklar va han ska älska SD. Undra vad JG tänker just nu asså. Han lär ju gått in och läst tråden. Jag regerade på att han vid ett par tillfällen vill understryka att han inte vill skydda SD..Men jadu JG. Du gjorde många besvikna idag!
...din lilla rövryttare. Jag ser dig allt.
Du mår ju verkligen inte bra nånstans.
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-04-01 kl. 01:30.
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-04-01 kl. 01:30.