2020-04-01, 00:40
Bannlyst
hoppas inte sami blir bästis med Amilia som har snackat så mkt skit om Sami och framförallt hans homie Glas..
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Den här och ingen annan kväll hittills är i närheten av Patzys kväll, när han skulle våldta Martin och döda Jassa. Försök inte - FUCK YOU SJÄLV, BABY

Patzys bärsärkagång i Calvin Klein-stringisarna i 5min var läskigare än hela den här ”spökkvällen”, steppa upp eller sälj Big Brother till Kanal5.

Deltagarna går och lägger sig och tror att detta är ”warm-up” men ack så fel de har. Det är just nu BB går all-in med den traditionella skräcknatten...

50 dagar och det har varit EN rolig kväll (och en mindre rolig morgondag, se profilbild)

BB2020 vinnare: Party-Patzy

RIP Big Brother Sverige 2000-2020
Glöm inte att Julia och Mergim också lackade där de två med Patzy stod i poolrummet och bondade. Tyvärr, censurerades det.
Medlem
Klart Mergim blir kränkt när någon påstår att han inte är en äkta man som kan hugga ved och gifta sig med kvinnor.
2020-04-01, 00:41
Bannlyst
Produktionens fiasko räddades upp av blåvalen och Mergins bråk, ingen minns ”skräcknatten” nu.
Undrar vad dom kommer klippa ihop till morgondagens kvällssändning, för skräcknatten är väl över nu?
2020-04-01, 00:41
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag följer liven så mycket jag kan 24/7 men jag håller inte med om att Mergim är labil. Han har skärpt till sig mycket och det var längesedan han exploderade. Ami är labil som ligger och gråter så fort hon får minsta lilla motgång. Och det enda hon gör är att jiddra en massa skit så att folk glömmer bort vad det handlar om.

Han har psyke som en lågbegåvad 15-åring. Om du följer liven så mycket kanske du har hört om hans samtal med produktionen, medlandet mellan produktionen och familjen?

Vet pojken vad han sökte till och hur många tusen som fick nobben för att han fick en plats? Backa inte upp den här pojkflickan nu, snälla. Denna särbehandling är helt otrolig.

Han biter sig i läppen hela tiden för att inte tappa det när han är filmad av minst 2 kameror 24/7. Det är halal, tamam eller vadfan det heter. Inte skämma ut familjen.
2020-04-01, 00:42
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Som Victoria mot Amilia i köket! Bland dom bästa bråken som har skett.
Inte mest underhållande! Men bäst 🙌🏻

Helt klart! Mer sånt, helst ett par gånger i veckan. Det är sånt som lockar tittare!
Medlem
Intressant diskussion som va mellan Mergim och Amilia..Mergim tror att A hotade honom igen! När hon sa kom så sa han "ska du slå mig"?? Suck..
Tror faktiskt att det är läge för Mergim att åka hem...tyckte att han började gå på rätt håll men han är väldigt lättkränkt...Sen kan A åka 😉
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Den här och ingen annan kväll hittills är i närheten av Patzys kväll, när han skulle våldta Martin och döda Jassa. Försök inte - FUCK YOU SJÄLV, BABY

Patzys bärsärkagång i Calvin Klein-stringisarna i 5min var läskigare än hela den här ”spökkvällen”, steppa upp eller sälj Big Brother till Kanal5.

Deltagarna går och lägger sig och tror att detta är ”warm-up” men ack så fel de har. Det är just nu BB går all-in med den traditionella skräcknatten...

50 dagar och det har varit EN rolig kväll (och en mindre rolig morgondag, se profilbild)

BB2020 vinnare: Party-Patzy

RIP Big Brother Sverige 2000-2020

Fy fan jag blir nästan tårögd av ditt inlägg. Så rått, men varenda ord är så rätt placerade att det blir vackert.

Håller med dig i allt. Patzy vann BB20.
Medlem
riskns avatar
Haha, jag vet att Sami ogillar Mergim men så som han pratar om honom så vet vi inte om det är han eller Amilia som har bråkat med honom ikväll.
Medlem
Jag tycker dock synd om Mergim. Alla i huset är emot han. När de borde vara emot Amilia. Hon är fan toxic.
Medlem
Fyfan vad läskigt att ett barn säger döda människor, kommer de kunna sova inatt må tro?
2020-04-01, 00:43
Medlem
Legoschnass avatar
Tänk om det är Corona-barn som kom in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in