2020-04-01, 00:35
Medlem
Bbbloopers avatar
Den där Kosovoresan i sommar ned Amilia och Lennie känns plötsligt väldigt avlägsen...
2020-04-01, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Den här och ingen annan kväll hittills är i närheten av Patzys kväll, när han skulle våldta Martin och döda Jassa. Försök inte - FUCK YOU SJÄLV, BABY

Patzys bärsärkagång i Calvin Klein-stringisarna i 5min var läskigare än hela den här ”spökkvällen”, steppa upp eller sälj Big Brother till Kanal5.

Deltagarna går och lägger sig och tror att detta är ”warm-up” men ack så fel de har. Det är just nu BB går all-in med den traditionella skräcknatten...

50 dagar och det har varit EN rolig kväll (och en mindre rolig morgondag, se profilbild)

BB2020 vinnare: Party-Patzy

RIP Big Brother Sverige 2000-2020

De kommer aldrig bli något liknande i årets bb . Den natten går till historien . Patzy legend
2020-04-01, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Den där Kosovoresan i sommar ned Amilia och Lennie känns plötsligt väldigt avlägsen...

Jävlar ska dom åka på safari i KFOR vagn?
2020-04-01, 00:37
Medlem
foxieroxies avatar
Jag följer liven så mycket jag kan 24/7 men jag håller inte med om att Mergim är labil. Han har skärpt till sig mycket och det var längesedan han exploderade. Ami är labil som ligger och gråter så fort hon får minsta lilla motgång. Och det enda hon gör är att jiddra en massa skit så att folk glömmer bort vad det handlar om.
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Amilia sa nyligen att Lennie vill bara att alla ska må bra och att ingen ska känna sig utanför vilket säkert är sant.

Ja det betvivlar jag inte. Det har han sagt många gånger.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Alltså Mergim hör ju bara det negativa i allt. Jag fattar exakt vad Amilia menade med att han är vuxen och kan ta hand om sig själv.
Medan Mergim tar det som en pik att hon säger att han är barnslig som blir rädd.

Precis som Amilia! De är egentligen lika som bär.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Amilia sa till Julia ”Vi tar det sen”
Men nu ljuger hon och sa hon aldrig har pratat med Julia. Är hon dement eller manipulerar hon Sami?
2020-04-01, 00:38
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
True, men Amilia behöver få mothugg (av någon som kan argumentera och välja rätt tillfälle, vilket ju inte är Mergim). Båda är lika goda kålsupare men Amilia är något värre med sitt nedlåtande sätt.

Som Victoria mot Amilia i köket! Bland dom bästa bråken som har skett.
Inte mest underhållande! Men bäst 🙌🏻
2020-04-01, 00:39
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Äckliga Amilia tar upp att Mergim kallade Julia för råtta (själv kallade hon Glasman för råtta för någon dag sen).
Amilia säger att Lennie är medberoende och springer efter Mergim. Men han är medberoende av dig ditt fetto som aldrig låter honom andas.

Åh kära Sami om du bara visste vad Amilia säger bakom ryggen på dig. Om dig, Julia och speciellt Glasman. Fattar inte varför han hänger efter Amilia direkt.

Det är inte synd om honom om han inte kan välja sina vänner bättre.
2020-04-01, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Den här och ingen annan kväll hittills är i närheten av Patzys kväll, när han skulle våldta Martin och döda Jassa. Försök inte - FUCK YOU SJÄLV, BABY

Patzys bärsärkagång i Calvin Klein-stringisarna i 5min var läskigare än hela den här ”spökkvällen”, steppa upp eller sälj Big Brother till Kanal5.

Deltagarna går och lägger sig och tror att detta är ”warm-up” men ack så fel de har. Det är just nu BB går all-in med den traditionella skräcknatten...

50 dagar och det har varit EN rolig kväll (och en mindre rolig morgondag, se profilbild)

BB2020 vinnare: Party-Patzy

RIP Big Brother Sverige 2000-2020
Saknar Patzy
2020-04-01, 00:40
Medlem
foxieroxies avatar
Sami: Han är ingen man heller. Han har tre centimeter socker i sitt kaffe.

Jaaahaaaaaaaa... är det så man definierar en man....
2020-04-01, 00:40
Medlem
Bulletzs avatar
Vad fan sysslar sami med? Sjunk inte till samma nivå som blåvalen. Eller är det spelet som har börjat, som sagt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in