Har ni sett när Amilia försöker skratta? Jag tror inte att hon kan skratta, ser så fake ut varje gång. Dem enda gångerna hon genuint tycker något är roligt är när det kommer från henne själv.
Har inte kollat på hela dagen, men har sett lite uppdateringar på facebook, undrar dock om alex är team gult sovrum nu eller vad händer!?!?
har han och vickan bråkat
Snälla säg att de här är ett april-skämt. Skulle detta föreställa en skräcknatt? Fyfan finns inte ord att beskriva hur värdelöst detta är. Det händer precis ingenting förutom att Lennie o hans pojkvän Mergim går o skrämmer upp varandra
För oss tittare är det inte så läskigt direkt men om jag varit där inne hade jag skitit ner mig, lättskrämd fjårtiz såklart.
Det är väl bara att Frida säger nej jag går själv om hon vill det? Tycker det är kul att Vickan är taggad på allt hela tiden. Istället för bara en massa bitterfittor 😅
Ja Klöfver By Air, det vet vi redan att du tycker.
Det är väl bara att Frida säger nej jag går själv om hon vill det? Tycker det är kul att Vickan är taggad på allt hela tiden. Istället för bara en massa bitterfittor 😅
Hon skulle skälla ut Julia om Julia gick efter Victoria till bikten