Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
FL: Så åker du hem då, du träffar inte Lena då då?
MT: Nej jag träffar inte Lena då och, ehh jag tror faktiskt att vi har en liten chatt där hon, hon är nog lite besviken för att jag inte kommer ner, vill jag minnas.
FL: För du vill inte, du vill avbryta det där på grund av den incidenten där då alltså? MT: Nej för att jag har varit borta så pass länge som jag tycker är...
FL: Ja från...
MT: Rimligt och... FL: Från...
MT: Vara från...
FL: Barnen?
MT: Barnen ja.
FL: Ja, okey så då blir det att... MT: (Ohörbart) ja till...
FL: Du vill.
MT: Till och med jag har varit borta längre än vad som är rimligt, FL: Ja.
MT:Mm.
FL:
Så då är du ju hemma tillbaka runt ett då, eller var det är 0:50 då, 00:50?
MT: Nåt sånt.
FL: Ja.
MT:Mm.
FL: Då åker ju poliserna bort i alla fall.
MT: Ja,ja dom var nog kvar längre än jag i och för sej, men. FL: Ja, men då kanske, då är väl du hemma tidigare då.
MT: Ja...
FL: Jaha.
MT: Men där i trakterna, mm.
FL: Ja det stämmer ju bra det,
https://docdro.id/sWsr3Fw
Så då var barnen hemma trots allt? Stefan uppgav väl i tidigare förhör att barnen var hos HD's föräldrar?
I så fall leder ju detta vidare till nästa konstighet:
A*ndreas M bjuder hem Stefan på middag mellan 19-23 på fredagen eftersom Stefan är barnfri.
Innan har Stefan varit och SIMMAT, enligt A*ndreas vilket de pratar om under middagen.
Jag har tidigare tyckt att nånting är lurt med den här middagen med tanke på Stefans SMS-trafik den kvällen (med bland annat HD).
För vi pratar väl 11e maj (så jag inte får sätta mig i skamvrån)..?
EDIT: Kan tillägga lite angående barnen den här helgen och vad alla uppger.
HD: Barnen är hos Stefan
Stefan: Barnen är hos HD's föräldrar. Åtminstone på fredagen. (Svarar lite oklart på frågan och dagar)
HD's föräldrar: Barnen är hos Stefan (men dom träffas på söndagen på loppisen).
A*ndreas: Barnen är hos Hanna
HD's syster: Barnen är inte hos föräldrarna den helgen.
Så om Stefan då har haft barnen hela helgen fredag-söndag så har han alltså jobbat på kontoret och haft sex med LW, tränat, varit på middag hos A och jagat bovar på natten.
Ansvarsfullt.... (Om man ska gå efter hans egen tidslinje den dagen..)