Han verkar glad idag SD kanske han tror han är i det lustiga huset, men skrattar bäst som skrattar sist heter det ju och snart är han en humla på Kumla.
Humlor är väldigt gulliga små varelser, förolämpa inte dem!
Hoppas att JGs vittnesmål inte blir till fördel för SD, inte sår tvivel hos domare och nämndemän .
Nu tar han ånyo upp att han "inte ville att det skulle komma fram att han besökt en porr-sajt". Mmm...smart, Sherlock. Som om polisen hade brytt sig. Men nu står det i FUP:en, och han får åter berätta det i rätten.
Nä, han döljer så klart något här. Något som är så pass jobbigt att han hellre vill bli sedd som en porrsurfare och som någon som skriver "nedvärderande om kvinnor".
Jävla amöba.
JG sitter o säger att han vill att allt ska komma fram, finns det någon på planeten som tror honom??? vilket skämt, "porrsufarljugarJG" , han lär nog bli granskad efter att SD fått sin dom
Målsägarbiträdet fortsätter ställa frågor om besöket som vittnet gjorde i 45-åringens hus strax efter mordet.
- Tände du någon lampa?
- Nej jag använde telefonen. Jag ville inte att någon skulle veta att jag var där.
Citat:
– Vi ville inte att vår konversation skulle dyka upp under en rättegång, säger vittnet.
Mycket hemlighetsmakeri.
Var J*erry med under städningen förresten?
JG sitter o säger att han vill att allt ska komma fram, finns det någon på planeten som tror honom??? vilket skämt, "porrsufarljugarJG" , han lär nog bli granskad efter att SD fått sin dom
Varför skulle han bli det? Han är inte misstänkt för något.
Nej, JG:s vittnesmål blev exakt så som man befarat. Kan han verkligen bara vara en lojal, nyttig idiot?
Har trott det, men nu vete faen. Det måste finnas något annat, allvarligare skäl till att han håller SD om ryggen. Undanskaffande av bevis?
Hoppas han utreds ytterligare efter det här.