2020-03-31, 10:11
Medlem
Kan någon som kan kommentera NA fråga varför stefan inte blir tillsagd att uppföra sig och sluta tramsa?! Det framgår ju tydligt att han manipulerar vittnet!
Citera
2020-03-31, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Borde ju varit naturligt för SD att kontakta JG bland det första han gjorde, för att höra om han sett eller hört något från LW!

Eller så visste redan JG.... Sug på den du.
Citera
2020-03-31, 10:12
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
NA:

– Jag var i kontakt med polisen redan på tisdagen.Jag skulle sedan bli kontaktad av dem eftersom jag sade till dem att jag känner alla inblandade.

Hmm..J*erry, hur visste han redan då vilka som var inblandade

Jag tror han menar att han känner Lenas närmaste vilket alltid är de som misstänks förat och oftast där mördaren finns. JG är inte helt bakom flötet.
Citera
2020-03-31, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Eller så visste redan JG.... Sug på den du.

Ja så klart ... Jo du..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Kan någon som kan kommentera NA fråga varför stefan inte blir tillsagd att uppföra sig och sluta tramsa?!
Det kan inte reportrarna svara på.
Citera
Medlem
Citat:
45-åringen skrattar nu flera gånger och döljer munnen med handen. Han vänder sig till sin advokat och viskar något.
Han verkar glad idag SD kanske han tror han är i det lustiga huset, men skrattar bäst som skrattar sist heter det ju och snart är han en humla på Kumla.
Citera
2020-03-31, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det kan inte reportrarna svara på.

Nä, men dom kanske kan berätta lite mer om hur han uppför sig. För som det låter nu så verkar han ju tycka att förhöret är väldigt underhållande
Citera
2020-03-31, 10:15
Medlem
notknapparens avatar
Man blir ju nästan galen att SD får bete sig på det här viset!!!

NA:

"Vittnet var in i 45-åringens hus dagen innan en storstädning genomfördes av ett flertal personer. Städningen utfördes en kort tid efter mordet.
– Jag hade förväntat mig att polisen skulle ha vänt upp och ner på allting. Men så var det inte riktigt."

"45-åringen skrattar nu flera gånger och döljer munnen med handen. Han vänder sig till sin advokat och viskar något
."

https://www.na.se/artikel/just-nu-nara-van-till-45-aringen-ska-horas-i-domstolen-nu-pa-morgonen-folj-direktrapporten-fran-ratt egangen-om-hjarstamordet
Citera
2020-03-31, 10:17
Medlem
Citat:
Stefan var kontrollerande mot barnen enl JG

Någon brist måste han väl delge om SD, vore konstigt annars.
Citera
2020-03-31, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncommon-name
Nä, men dom kanske kan berätta lite mer om hur han uppför sig. För som det låter nu så verkar han ju tycka att förhöret är väldigt underhållande
Han har ju skrattat sig igenom rättegången i tingsrätten.
Citera
2020-03-31, 10:18
Medlem
Jerry, Jerry... tagga ner!!!
Citera
2020-03-31, 10:19
Bannlyst
- Jag förstod att vi skulle använda den så våra samtal inte blev offentliga.

– Vi ville inte att vår konversation skulle dyka upp under en rättegång, säger vittnet.

- Du fattar inte, säger vittnet bryskt till åklagaren som ställer flera fråga om Telegram.

Fel läge att vara kaxig Jerry... Skärp dig !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in