2020-03-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hörde när Sami och Julia pratade om vilka de skulle nominera framöver.

För övrigt tror jag att vi kommer få se en helt annan Sami nu. Gladare fram för allt.
Vilka nämnde dom?
2020-03-30, 23:01
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Sampa mår som en kung, väldigt väntat faktiskt.

Jag tror att Sami kommer känna en lättnad nu. Alltså inte att han har gått och tänkt att han är bunden av Glasman men det har ju varit en osynlig boja som Glasman har lagt på honom. Den försvann ikväll och det tror jag Sami kommer känna av.
Medlem
Varför leker Sami Nicky Sthlm? Sluta genast
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Jag ljuger inte, hon har ju suttit i stolen och bett folk berätta vad dom stör sig på i huset. Sedan hållet med massor. Sagt att hon också tycker det, kanske ska man prata med henne om det. Bla bla bla. Satt massa tankar i rullning som tillslut blir en hel mobb emot henne. För vadå? För hon trycker på folks punkter och lägger kommentarer?😅

Hon borde istället ha uppmuntrat ett annat sätt att bemöta victoria om nu alla stör sig så mycket på henne. Inte mobba
Lägg av alltså. Är du polare med Victoria eller bara en riktigt dålig människokännare?
Jag tyckte själv om Victoria i början men började snabbt se att hon är lika fake som sina läppar.
2020-03-30, 23:02
Medlem
foxieroxies avatar
Snälla Alex, försök inte ens
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha som scenen med Isak och Even i SKAM<3

Hoppas fan att de andra tar Sami under sina vingar nu och anstränger sig lite för att han ska trivas. Alla gillar ju ändå honom, så jag hoppas de tänker på att ge honom en liten spark i baken då och då.

HAHA men jaaa!!!!!!<3

Tycker Sami har tagit detta riktigt bra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hur ofta tittar du på liven?

Hör du på Ankan och fettot på nätterna?

Ja tyvärr hör jag dom ganska ofta. Är sjuk och har tvn på i bakgrunden. Måste ibland stänga av eller sänka ljudet men mest på grund av Amilia. Stör mig otroligt mycket på henne men tror faktiskt att hon är en person som skulle kunna bli väldigt chockad och ledsen när hon kommer ut pga att hon tror att hon är så populär.

Vill inte vara en av dom som kallat henne elaka namn. Även fast hon är en mobbare. Mer effektivt att bara göra henne medveten om hur hon beter sig. Då kanske hon förändras. Man behöver ju inte driva en instabil person till att skada sig själv eller hamna på psyket. Inte för att det måste/kommer hända men om det skulle hända så skulle jag känna mig skyldig.

Hade en klasskompis som tog sitt liv. Jag mobbade aldrig honom, snarare försvarade honom men jag har alltid ångrat att jag inte gjorde mer. Hans självmordsbrev var det sorgligaste jag läst.
Medlem
Alkis glasman är redan på riche fyfan vilken lågoddsare xD
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Förresten, ni hörde väl att Julia skämtade om att gå vidare till Sami. Sedan skrattade hon och sade att hon skämtade. Vi får väl se...

Hörde också det...gissade på det häromdagen
2020-03-30, 23:03
Bannlyst
Vilken jävla bakgrundsmusik dom har, snäppet bättre än menlös hissmusik.
Är det så jävla dyrt med rättigheter till att få spela riktig musik?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Hahahaha GLASMAN ÄR REDAN PÅ RICHE!
Ja. Heheheh
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka nämnde dom?

Den första Sami sade var Lennie tror jag. Sedan blev det Mergim och Amelia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in