Men höjden av egon...tror att folk röstar kvar lennie för att amöban och mergim ska honom. Tanken slår de inte ens att han fått röster för att folk vill ha kvar honom. I deras ögon är han inte värd sina egna röster eller what?? Som sagt de kommer märka med tiden. Och hon lär sitta kvar så länge mergim och lennie vinner makter.
Hon satt inne i psykologstolen och eggade folk att hata victoria. Reaktionen dom har haft på henne är så jävla överdriven pga Julia. Helt och hållet hennes fel, enligt mig.
Sen absolut att vickans attityd är taskig, men dom har varit så otrevliga så man ville ju inte ens kolla på liven i fredags 🤢
Snacka med henne en och en. Så som Jassa först sa att hon skulle...
Fel. Hon eggade inte folk att hata Victoria. Sluta ljug.
Det jag inte förstår är vad folk får ut av att se på när Fake muslimen kladdar på Lennie 24/7 och att lyssna på blåsfisken ständiga monologer och lipande, är det bra underhållning?
Tyvärr så betalar man i förskott på abonnemanget, så skiten är betald till 29:e april.
Skulle dock vara intressant att få reda på hur många abonnemang som sades upp idag!
Det jag inte förstår är vad folk får ut av att se på när Fake muslimen kladdar på Lennie 24/7 och att lyssna på blåsfisken ständiga monologer och lipande, är det bra underhållning?
Tyvärr så betalar man i förskott på abonnemanget, så skiten är betald till 29:e april.
Skulle dock vara intressant att få reda på hur många abonnemang som sades upp idag!
Fel. Hon eggade inte folk att hata Victoria. Sluta ljug.
Jag ljuger inte, hon har ju suttit i stolen och bett folk berätta vad dom stör sig på i huset. Sedan hållet med massor. Sagt att hon också tycker det, kanske ska man prata med henne om det. Bla bla bla. Satt massa tankar i rullning som tillslut blir en hel mobb emot henne. För vadå? För hon trycker på folks punkter och lägger kommentarer?😅
Hon borde istället ha uppmuntrat ett annat sätt att bemöta victoria om nu alla stör sig så mycket på henne. Inte mobba