Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Fast jag förstår mig inte på JG. Att ända in i det sista skydda en mördare (eller.... vi får väl se imorgon). Han VET ju att SD är skyldig. Han måste ju läsa i fupen och i live-rapporteringen hur folk faktiskt sett SDs våldsamma och manipulativa sida och vad de märkt i SDs sätt mot LW. Nånstans måste han väl dra öronen åt sig? Lojalitet i all ära, men när det börjar brinna i håret så släcker man väl elden? Eller är han beredd att kasta sig själv till vargarna för en lojalitet in absurdum?
Radera viktig information på polis-stationen, redan där visade JG att vederbörande och SD faktiskt är döds-polare, Geo-friends i vått och torrt, super-snubbar vid macken med varsin ostfralla och varmt kaffe i plastmuggar.
JG kommer fullständigt att skydda sin döds-polare SD före allt annat, vid kommande frågar blir JG:s svar: / -- har faktiskt ingen aning .... / -- det känner jag inte till något om .... / -- det kommer jag faktiskt inte ihåg.
JG är en stor del av länken till SD:s frihet så som HD.
Varken KammarÅklagaren Åsa Hiding, polisen eller någon annan kommer få ur JG något som är till nackdel för vederbörande:s döds-polare.
Mvh/ @JokerMannen