2020-03-30, 19:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Tror jasse att hon kan ta sig till final genom att sova, äta, pussas och skrika
Många i stugorna ser nog bara avsnitten och klippt så kanske det inte framkommer så störigt...
2020-03-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Vem har sagt något om finalen? Finalveckorna börjar vad jag vet efter nästa vecka. Lägg ihop kontakter inom produktionen och starka profiler båda två, oavsett vad man tycker om dom. Amilia räddar man genom tävlingarna, Glasmannen räknade man med hade mer stöd så man behövde hjälpa honom på andra sätt.

Det var nog jag som missförstod! Men att de har kontakter inom produktionen är det fakta eller bara något som du tror? Men Analia har ju som hon själv sa varit med och vunnit tävlingar? Så inget som någon hjälpt henne med förutom laget hon var med i 😊

OnT: Rosa rummet pigorna sminkar sig
2020-03-30, 19:19
Medlem
Rösta ut Lennie!!!!!!!!!! Om det blir röstning!
2020-03-30, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Många i stugorna ser nog bara avsnitten och klippt så kanske det inte framkommer så störigt...
Jag brukar alltid bara titta liven. Men nu när jag sett lite avsnitt så tycker jag att de mest visa jassa??
Sami syns knappt i avsnitten?

Är jag ensam om att tycka detta?
2020-03-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Rösta ut Lennie!!!!!!!!!! Om det blir röstning!
Såklart!!! Aldrig pinkroom före en rainbow.
2020-03-30, 19:24
Avslutad
Lennie ska vara kvar. Bara för att han ska sluta fucka för Sami. Destruktivt förhållande, börjar synas på Sami mer och mer att han försöker hålla sig borta från honom och inte pallar med han mer.

Man ser tydligt utifrån att han inte mår bra av att ha hans vidriga negativa aura runt sig.

Nästa vecka kör vi ut Victoria.
2020-03-30, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Tror jasse att hon kan ta sig till final genom att sova, äta, pussas och skrika
Kan någon tro att det räcker med att sova, lipa och äta så visst.
Frågan om jas och Martin hånglade för mycket, lagom eller ej dök upp. Men inte om Amilia låg i sängen för mycket eller ej.

Visst finns det olika måttstockar ?
2020-03-30, 19:25
Medlem
Kan någon länka discord länk
2020-03-30, 19:27
Medlem
FarbrorAgges avatar
Herregud, Amilias och Victorias dösnack just nu. Båda två saknar helt och hållet självinsikt.
2020-03-30, 19:28
Medlem
Flaxifluxs avatar
När jag lyssnar på Amilia så kommer jag inte ens ihåg vad hon sa för 5 sekunder sen, in genom ett öra och ut genom det andra
2020-03-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jag brukar alltid bara titta liven. Men nu när jag sett lite avsnitt så tycker jag att de mest visa jassa??
Sami syns knappt i avsnitten?

Är jag ensam om att tycka detta?

Troligtvis.
Mycket kameratid har gått åt alldeles i onödan på att visa en väl gömd Amilia under luva och täcke, grinandes. Trots att hon är fullt frisk och arbetsför.
2020-03-30, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Såklart!!! Aldrig pinkroom före en rainbow.

Haha rainbow är över om Glasman är kvar. Glasman är den ENDA som kan köra ut Sami. Och då snackar vi givetvis INTE omröstning, för där har absolut ingen chans mot Sami.

Utan vi snackar om psykiskt. Killen får han på helt fel banor. Dom som inte insett det, och fortfarande håller på Sami - ni är dumma i huvudet. Lär er känna människor och dess vibbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in