2020-03-30, 18:35
Medlem
Maaareeks avatar
BB hintar om kommande skräckvecka ... Känns som om de bäddar för att lennie får en vecka till. Alla vill se honom skrika i skräck blandad förtjusning.
2020-03-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Stannar inte alla kommer Glasmannen åka. Där kan de inte fiffla med siffrorna för att statistiken talar för mycket för Lennie. Det är också hela anledningen till att man överhuvudtaget har den här omröstningen. Det har hela tiden varit klart att Glasman och Amilia ska vara kvar till finalveckorna, har man inte fattat det vid det här laget är man skapligt dum i huvudet

Varför ska Glasjuden och Analia vara kvar till finalen menar du?
2020-03-30, 18:38
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
så idag röstar vi på att någon ska lämna och sedan räddar glasman ?

Vi röstar väll ändå precis som vanligt, den man vill behålla? Vann inte Mergim maktkampen= Lennie safe? Tror Martin tappade en banan... UT med Jasse så folk får soooova och kvar glas1-tönt med sina 5886 följare på Insta. Han blir varse dem nästa måndag. DÅ RYKER HAN!!! Men först Jasse.
Medlem
Varit iväg hela dagen..tillbringat en stund med att läsa bakåt i tråden..tog en stund...

Var spänd på Samis hår...fasen va snygg han blev 😍..kom in i liven precis när han va på gymmet..ska bli intressant att se hur han ser ut om 2-3 veckor 😜..

En sak till: Victoria...Ge fan i honom!! Han förtjänar en betydligt mkt bättre tjej (även som vän)

Ha ha..just nu säger Mergim att Amilia har begärt ensamrätt på Lennie

Spännande kväll vi har framför oss
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Alex framställer hela tiden sig själv som nån superfit träningsgud, men vet inte om jag håller med?
För jag tycker han ser ut som en liten, halvt lönnfet snubbe med 1 st ? hängande kvinnobröst ??

Hallisar?
Senast redigerad av EgoOnTheRocks 2020-03-30 kl. 18:41.
2020-03-30, 18:41
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag måste ändå säga att Alex och sami är så udda combo men ändå så nice ihop.

Glasman säger att han gärna hänger löst varje vecka men ändå är han e depphög mestadels av tiden han får reda på det.

Vad tycker ni om att Julia dissar glaset idag?

Skitbra och logiskt. Han är hennes fylleragg. Tror hon fortfarande gillar Sami mest, men fattar att där händer inget. Och absolut inte efter knulla glas på toa, i sängen etc. Hon håller neutralt mot glas. Skitbra. Han är dökär. Pratar baaaarn, gifta sig etc. Vilken drog har de sänt honom!!??!!
2020-03-30, 18:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Alex framställer hela tiden sig själv som nån superfit träningsgud, men vet inte om jag håller med?
För jag tycker han ser ut som en liten, halvt lönnfet snubbe med 1 st ? hängande kvinnobröst ??

Hallisar?
Har aldrig sett honom köra ben dock. Dom har väl iaf stång och ställning för knäböj i gymmet?

Tycker han bara står och pumpar biceps hela tiden, haha.
2020-03-30, 18:43
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Skitbra och logiskt. Han är hennes fylleragg. Tror hon fortfarande gillar Sami mest, men fattar att där händer inget. Och absolut inte efter knulla glas på toa, i sängen etc. Hon håller neutralt mot glas. Skitbra. Han är dökär. Pratar baaaarn, gifta sig etc. Vilken drog har de sänt honom!!??!!
Alvarligt!!!
Har dumjäveln gjort det????
2020-03-30, 18:45
Medlem
137MGs avatar
Amilia har bölat så jäkla länge över att Lennie kanske ryker, sen ska hon ha en stund ensam med honom och den tar hon till att prata taktik, försöker snacka skit om Mergim och bara väntar på att Lennie ska tycka synd om henne att han kramar henne. Men han verkar knappt bry sig
2020-03-30, 18:45
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Har aldrig sett honom köra ben dock. Dom har väl iaf stång och ställning för knäböj i gymmet?

Tycker han bara står och pumpar biceps hela tiden, haha.
Jo, men har han ett lätt hängande kvinnobröst?
Eller håller jag på få en bb-psykos??
2020-03-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Varför ska Glasjuden och Analia vara kvar till finalen menar du?

Vem har sagt något om finalen? Finalveckorna börjar vad jag vet efter nästa vecka. Lägg ihop kontakter inom produktionen och starka profiler båda två, oavsett vad man tycker om dom. Amilia räddar man genom tävlingarna, Glasmannen räknade man med hade mer stöd så man behövde hjälpa honom på andra sätt.
2020-03-30, 18:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Jo, men har han ett lätt hängande kvinnobröst?
Eller håller jag på få en bb-psykos??
Nejdå, han har en liten tutte. Det ser dessutom ut som han har ett ärr på vänster pec, kanske har opererat bort bröstkörtelvävnad där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in