2020-03-30, 12:42
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Var framgår det att Trump inte vet att bilindustrin inte har alla delar hemma för att kunna bygga respiratorer dag1?

Missat hans utspel mot GM?
Då får du googla upp det så kanske du förstår.
Citera
2020-03-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Den är ju klart intressant. Var det inte något om att man hade en satans massa i någon lagerlokal också?

Just det, det var en massa i en lagerlokal också. Det där är väl ett tecken på paranoia. Han tror att folk trixar med sjukhusmaterial för att sänka honom. Det är ju så han fungerar, han tror inte att någon kan vilja hjälpa amerikaner mot corona, utan gör någon nåt, som guvernör Couomo så måste det ha med Trump att göra. Och som den typen av människa fungerar så är det så att han snackar skit om Cuomo så måste Coumo göra detsamma. Det han inte kan tänka sig i att Couomo är fullkomligt fokuserad på att hjälpa New yorkbor och verksamheten där. Han tror att man undanhåller sjukhusmaterial för att bråka med Trump. Paranoia at it's finest.
Citera
2020-03-30, 12:44
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Missat hans utspel mot GM?
Då får du googla upp det så kanske du förstår.
Jag läste artikeln du länkade & den motsade allt vad du skrev i ditt inlägg. Ni med TDS tänker inte speciellt klart.
Citera
2020-03-30, 12:44
Medlem
Citat:
Var framgår det att Trump inte vet att bilindustrin inte har alla delar hemma för att kunna bygga respiratorer dag1?

Eftersom han försöker kommunicera med dem via twitter och inte vet att de har sålt lokalen han tänker att de ska bygga respiratorer i så kan man nog utgå från att han inte ens har intresse av att ta reda på det. Det är för jobbigt för honom nämligen.
Citera
2020-03-30, 12:45
Medlem
Citat:
Jag läste artikeln du länkade & den motsade allt vad du skrev i ditt inlägg. Ni med TDS tänker inte speciellt klart.

Men jag tror inte att du verkligen tycker det. För du vågar ju inte ens skriva ut på vilket sätt det motsäger något i artikeln. Du är lika lat som din käre Trump. Våga diskutera vettja, du kanske utvecklas?

Trump vet inte något om ventilatorer, nu hetsar han guvernör Coumo om att de sysslar med något mycket värre än hording vad gäller sjukhusmaterial.
Citera
2020-03-30, 12:51
Medlem
Citat:
Den är ju klart intressant. Var det inte något om att man hade en satans massa i någon lagerlokal också?
https://www.youtube.com/watch?v=9aWTh7tDqfE

45 min in i detta talar han om det. Det är en lång och intrikat berättelse om det där jag i alla fall inte hänger med på vad han säger.
Citera
2020-03-30, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Men jag tror inte att du verkligen tycker det. För du vågar ju inte ens skriva ut på vilket sätt det motsäger något i artikeln. Du är lika lat som din käre Trump. Våga diskutera vettja, du kanske utvecklas?

Trump vet inte något om ventilatorer, nu hetsar han guvernör Coumo om att de sysslar med något mycket värre än hording vad gäller sjukhusmaterial.
Inlägget påstod att Trump inte fattade att bilindustrin inte har alla delar hemma för att dag1 kunna börja producera respiratorer.
Inget i den länkade artikeln ger stöd åt den teorin.

Ni är så efterblivna att man knappt tror det är möjligt.

"Trump är dum, det har min TV berättat"
Citera
2020-03-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
https://www.youtube.com/watch?v=9aWTh7tDqfE

45 min in i detta talar han om det. Det är en lång och intrikat berättelse om det där jag i alla fall inte hänger med på vad han säger.

Han säger att de kanske inte behövde dem så mycket. Igen med det här att folk hittar på behoven för att bråka med Trump.
Citera
2020-03-30, 13:07
Medlem
Citat:
Inlägget påstod att Trump inte fattade att bilindustrin inte har alla delar hemma för att dag1 kunna börja producera respiratorer.
Inget i den länkade artikeln ger stöd åt den teorin.

Ni är så efterblivna att man knappt tror det är möjligt.

"Trump är dum, det har min TV berättat"

https://twitter.com/realdonaldtrump/status/1243559373395410957
"General Motors MUST immediately open their stupidly abandoned Lordstown plant in Ohio, or some other plant, and START MAKING VENTILATORS, NOW!!!!!! FORD, GET GOING ON VENTILATORS, FAST!!!!!! "

1) "stupidly abandoned" - Så trevligt inlägg i debatten...
2) "Lordstown" - Men ojda, äger inte ens Ford den längre.
3) "START MAKING VENTILATORS, NOW" - Absolut.

Det är så enkelt att göra respiratorer direkt, i en fabrik som de inte äger, som de så korkat övergivet...
Men Trump visste hur svårt allt är, men skrev så här ändå menar du?
Senast redigerad av Garre74 2020-03-30 kl. 13:09.
Citera
2020-03-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
"General Motors MUST immediately open their stupidly abandoned Lordstown plant in Ohio, or some other plant, and START MAKING VENTILATORS, NOW!!!!!! FORD, GET GOING ON VENTILATORS, FAST!!!!!! "

Det är så enkelt att göra direkt, i en fabrik som de inte äger, som de så korkat övergivet...

Dessutom twittrade han den sista december glatt och gratulerade GM till att ha sålt Lordstown. Då var det en bra försäljning. Så det stabila geniet har ändrat sig eller så minns han inte vad som händer.
Citera
2020-03-30, 13:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74

Det är så enkelt att göra direkt, i en fabrik som de inte äger, som de så korkat övergivet...

Inget av detta indikerar att Trump tror att man kan leverera dag1. Men om man inte börjar så kan man aldrig leverera.
Ni är så förvirrade av TDS att ni verkligen tror på det skit ni matas med av VOX, CNN, MSNBC osv...

Väljarna i USA delar inte era vanföreställningar, 60% Approval Rate bland väljarna enligt Gallup.
Citera
2020-03-30, 13:15
Medlem
FDA lifts restrictions on coronavirus mask sterilization tech after Trump touts company

https://www.foxbusiness.com/technology/trump-mask-sterilizing-tech-fda-battelle

Företagen verkar dansa efter Trumps ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in