2020-03-29, 21:45
Medlem
varför ska vi rösta. ingen skickas ut. de har fortfarande inte tillräckligt med människor. Tror inte det.
2020-03-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahahaha! Har du bara sett bröst på film? Du tycker att G är normalstort? De flesta tjejer har ju typ B- eller C-kupor.
Ok, jag har bara sett glimtar av hennes bröst, och har uppfattat hennes bröst som mindre.
Nu när jag ser screenshots så ser jag att de är större än jag tidigare ansett.
Men i nytt ljus så ser jag ändå hennes bröst som helt normala. De bröst jag sett har inte varit b eller c.
Att hon har sagt g, har jag inte hört.
Om jag sårat dig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Det var inte min mening.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Vem vann makten?

Martin alla andra blev diskade 😂
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Det är möjligt. Har för mig att hon sa G, men däremot var det 75G och då räknar vi bakåt: 80F, 85E, 90D, 95C etc. (För er som inte vet kan en person som har G-kupa även använda mindre "kupa", med större omfång, då omfånget även påverkar kupans storlek)

Fast att det skulle vara G köper jag inte. Väl vadderade då isf.
2020-03-29, 21:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Väldigt, väldigt dåligt av BB. Hon försöker hålla modet uppe. "Jag har fått ett brev tidigare iallafall." Fick hon någon tårta i morse?
Ja. Lennie gick upp och gjorde pannkakstårta. Alex var också vaken. Resterande sov trots att BB upprepade gånger försökte väcka Sovrum2.
2020-03-29, 21:48
Medlem
Citat:
Väldigt, väldigt dåligt av BB. Hon försöker hålla modet uppe. "Jag har fått ett brev tidigare iallafall." Fick hon någon tårta i morse?
Hon fick en pannkakstårta på morgonen och gänget hade faktiskt sjungt för henne. Fast BB borde fan ha gett henne en hälsning från familjen. Det är fan otroligt dålig stil.
2020-03-29, 21:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Usch, stackarn! Ja, pannkakstårta för Lennie stekte pannkakor i mängder i morse så det borde slutat i en tårta?
2020-03-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ja. Lennie gick upp och gjorde pannkakstårta. Alex var också vaken. Resterande sov trots att BB upprepade gånger försökte väcka Sovrum2.
Rätt sjukt hur ingen tänkte på att gå upp tidigt och baka för Frida. Rätt dålig stil. Oavsett vad man tycker om personen.
2020-03-29, 21:49
Medlem
Haha Martin "En riktig jävvla rock n roll macka!!"
2020-03-29, 21:50
Medlem
icons avatar
Jullan goes Poison Ivy
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Ok, jag har bara sett glimtar av hennes bröst, och har uppfattat hennes bröst som mindre.
Nu när jag ser screenshots så ser jag att de är större än jag tidigare ansett.
Men i nytt ljus så ser jag ändå hennes bröst som helt normala. De bröst jag sett har inte varit b eller c.
Att hon har sagt g, har jag inte hört.
Om jag sårat dig så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Det var inte min mening.
Varför skulle du ha sårat mig? Jag säger bara att du har fel, troligen för att du inte kan mycket om bröst. Jag har redan sagt att Fridas bröst ser proportionerliga ut i förhållande till hennes hydda, vilket även är en bidragande faktor till att de inte blir "the center of attention".
Medlem
Legoschnass avatar
Lisa och Anty "jObBaDe ÖgOn" nyss på en insta-live.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in