2020-03-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon har rätt stora tuttar.
Mmm. Stora var nog kanske att ta i. Allt är relativt.
Jämfört med Jullans plasttuttar:nej
Men säkert normalstora, och mycket finare än Jullans. Naturligt är ALLTID bättre än plast. 🙂
2020-03-29, 21:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Hur långt ska det här programmet och produktion sjunka? Sitter de verkligen och tittar på ett avsnitt av Kardashians för att det har premiär på cmore? Samma produktion som skickade in frysta tårtor och billys när två deltagare fyller 30? Snälla hjälp mig förstå varför det är så vidrigt och fattigt? Tog pengarna slut under husbygget eller? Vad är det ens för pissproduktion? Gick in på deras instagram och såg någon kommentar från Big Brothers egna konton som påminde om något en 12 årig flicka skulle skriva. Det gjorde ont i själen att läsa. Hur har de ens mage att förstöra det här? Kanal 5 tjuva tillbaka fort som fan tack

Jag reagerade också på det! Illa som fasen. De lägger väl budgeten på alkohol och veckans matleverans.
2020-03-29, 21:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Mmm. Stora var nog kanske att ta i. Allt är relativt.
Jämfört med Jullans plasttuttar:nej
Men säkert normalstora, och mycket finare än Jullans. Naturligt är ALLTID bättre än plast. 🙂
Har för mig att hon sagt att hon har G, men jag kan ha hört fel. Du tycker säkert att de ser mindre ut för att hennes kropp är rund, men det förändrar inte det faktum att brösten är stora.
2020-03-29, 21:18
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hans familj måste fan skämmas för han. Han sa till julia att han ville inte ha sex på tv för att han inte ville att hans dotter skulle skämmas över honom eller behöva försvara det beteendet. Men nu låter han en liten 22 årig, omogen och trashy skitunge manipulera honom och han är kär i henne. VIlken toffel.

Har Glasman ett barn? Hade för mig det men kom inte ihåg. Nån som vet hur gammal? Fattar inte hur man kan dricka om personen ser på tv. Eller ha sex då. Också, han har aldrig nämnt hen?
2020-03-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Både rumpan och tuttarna är stora på henne.
Du är den andra som kommenterat att hennes tuttar är stora.
Jag skulle inte säga det, men respekterar din åsikt. Kanske jag skulle skrivit "normalstora". 😊
2020-03-29, 21:20
Medlem
Glasman är på hugget nu.

Lite småskämt
2020-03-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Har för mig att hon sagt att hon har G, men jag kan ha hört fel. Du tycker säkert att de ser mindre ut för att hennes kropp är rund, men det förändrar inte det faktum att brösten är stora.

Vems?
Edit. Såg nu att ni menade Fridas
2020-03-29, 21:21
Medlem
meduzan2013s avatar
kan nån förklara vad finalspelet innebär?
2020-03-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Har Glasman ett barn? Hade för mig det men kom inte ihåg. Nån som vet hur gammal? Fattar inte hur man kan dricka om personen ser på tv. Eller ha sex då. Också, han har aldrig nämnt hen?

Det är Alex han menar. Inte Glasman.
2020-03-29, 21:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Du är den andra som kommenterat att hennes tuttar är stora.
Jag skulle inte säga det, men respekterar din åsikt. Kanske jag skulle skrivit "normalstora". 😊
Ja alltså allt är ju relativt. Menar inte att dom är gigantiska. Men jämfört med jassas så är dom ju stora 😀
2020-03-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag reagerade också på det! Illa som fasen. De lägger väl budgeten på alkohol och veckans matleverans.

Men de får inte ens mycket alkohol? och den är dessutom billig. och som sagt, när finmaten är Billys kan det fan inte bli dyrt. Nej jag tror nog tv4 inte fattat hur mycket jobb och pengar man behöver lägga på ett sånt här program för att det ska bli bra, de har helt enkelt tagit sig vatten över huvudet
När de körde på kanal 5 hade de mer alkohol en vanlig fredag än vad de hade under en 30 års fest så jävla dåligt.
2020-03-29, 21:23
Medlem
Alex gå till Ankan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in