2020-03-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus
Nej det var vickan som sa "kyss mig"
Nej, det var han ju. Flaskan kom ju på henne.
2020-03-29, 18:47
Medlem
Mikeyjamess avatar
Om ni är uppmärksamma så ser ni väl att Julia är helt off när hon är med Glasman nu. Hon spelar med vad hon tror är sista dygnet för att sen slippa Glas.

Hon svarar bara på tilltal, helt stel i kroppen, tittar bort för att slippa Glasmans blickar och gör ingen ansats till några kyssar alls. Stannar han kvar så kommer han gå all in för att de ska bli ihop i huset och hon kommer fan dö inombords.

Det är bara som full hon kan ligga med honom och det är knappt då hon klarar det då hon märkligt nog blir spyfärdig när hon annars har en mage av stål.

Det finns ju en anledning till att hon pratar om att träffa dejten på utsidan igen!
2020-03-29, 18:50
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Menlöst att ens fortsätta titta på tävlingarna eftersom dom inget betyder.
Vad kan man göra för att sabotera hela skiten?
BB är i maskopi med vissa spelbolag, därför Unibet slutade erbjuda spel på svenska Big Brother, det går tillomed spela på vädret, men inte på Big Brother, säger nåt om hur riggat allt är.

Jaha! det är därför. Jag har nämligen bettat och skulle gå in idag och kika. Men dom har tagit bort spelet för nya spelare. Vad fan?!
Trodde jag gjorde något fel, första gången jag bettar på livespel.
Kan man läsa om det någonstans eller har dom bara stängt ner det? Dom som redan bettat, vad händer med oss?
Alltså när man kollade på BB för 15 år sen så skulle man inte ens tänka tanken på att det gick till såhär. Då var man i och för sig ung och mer naiv. Men det ser verkligen inte bra ut varken för BB eller Unibet. Vad är deras officiella anledning undrar jag?
2020-03-29, 18:51
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Om ni är uppmärksamma så ser ni väl att Julia är helt off när hon är med Glasman nu. Hon spelar med vad hon tror är sista dygnet för att sen slippa Glas.

Hon svarar bara på tilltal, helt stel i kroppen, tittar bort för att slippa Glasmans blickar och gör ingen ansats till några kyssar alls. Stannar han kvar så kommer han gå all in för att de ska bli ihop i huset och hon kommer fan dö inombords.

Det är bara som full hon kan ligga med honom och det är knappt då hon klarar det då hon märkligt nog blir spyfärdig när hon annars har en mage av stål.

Det finns ju en anledning till att hon pratar om att träffa dejten på utsidan igen!

Är det inte bara dags att ge upp? De har legat omslingrade och pillat på varandra och skrattat och haft gemensam bakisångest hela dagen. De trivs ihop.
2020-03-29, 18:54
Medlem
kermiths avatar
Det finns en hel del gärsdårdspsykologer som gapar ut saker som att "Glasman trycker ner Sami", eller "Sami vore såååååå mycket annorlunda utan Sami. Sami är något mer skärpt än era expertutlåtanden och kom inte med inlägg som "men det ser man ju". Rent skrattretande och imbecillt. Om man är 14 år kanske man fälla någon så dumt. Det är någon jävla skröna som fått fotfäste i trådar som är bara dum.

Det är helt normalt att man hittar sin sidekick och gillar någon. Sidekicks är naturligt både inom underhållning och sportvärlden. Allt sedan tidiga Helan och Halvan till Albert och Herbert. Jag kan nämna hundratals konstellationer där om den ene inte finns med så skulle den andre inte finnas och en extremt olikhet mellan dessa är det som skapar dynamiken. Inom sport är det detsamma. Alla underbara kedjor i ishockey till fotbollen där man hittar sin sidekick och vinner på det. Messi vore en medioker spelare utan sina sidekicks som han trivs med. Herbert vore inget utom Albert. Magnus utan Brasse eller Eva dödstråkig. Salah utan Mane i "pool" hälften av sitt eget jag. Samma sak med Samir och Victor (jag ogillar musiken personligen men kemin är helt rätt.

Som sagt jag skulle kunna rabbla i veckor hur mycket sådana relationer betyder och har gett oss genom historien. Fan var min bästis i mellanstadiet borta ett par dagar var det inte ens hälften så kul att vara i plugget.

Jag tycker att det är grymt att Glasman och Sami hittat varandra med så helt olika förutsättningar. Jag längtar att få se BBK och kommer följa dom efter huset vem som än sticker först. Många är säkert avundsjuka på att de har hittat varandra redan dag tre. Och sedan kom Jullan in med sin personlighet.

Så börja inte böla om Sami eller Glasmans relation. Ni kanske aldrig har funnit en sådan vänskap och har då full förståelse varför ni kör en skröna som någon har startat och ni sedan upprepar gång på gång utan att tänka men bara endast för att det är ball. Tänk själv inte som ett får.
2020-03-29, 18:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames

Skrev detta när hon var på fyllan igår.
Man har sett att hon inte vill ha någon kontakt på dagarna redan innan, ingen fysisk närhet på det sättet. Men igår var hon till och med off på fyllan. Hon ville absolut inte prata om sen eller utsidan. Hela hennes kroppsspråk och skrek att hon är ointresserad.
Hon har varit kåt och behövde bli tillfredställd. Punkt slut.
Glasman, hejdå liksom. Der värsta är att hon garanterat inte fattar vilken nivå hon tagit detta till. Ångest lär hon ha. Men hon var orolig över att hennes mamma skulle titta på toascenen.
Det sista jag skulle oroa mig för om jag var hon.
2020-03-29, 18:57
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus
Nej det var vickan som sa "kyss mig"
Snurran kom på V, hon sa konka, alex sa.kyss mig. Hon sa kom hit då.
Jag hade bett henne att lyfta på röven, HON skulle ju kyssa honom.. men men...
2020-03-29, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Skrev detta när hon var på fyllan igår.
Man har sett att hon inte vill ha någon kontakt på dagarna redan innan, ingen fysisk närhet på det sättet. Men igår var hon till och med off på fyllan. Hon ville absolut inte prata om sen eller utsidan. Hela hennes kroppsspråk och skrek att hon är ointresserad.
Hon har varit kåt och behövde bli tillfredställd. Punkt slut.
Glasman, hejdå liksom. Der värsta är att hon garanterat inte fattar vilken nivå hon tagit detta till. Ångest lär hon ha. Men hon var orolig över att hennes mamma skulle titta på toascenen.
Det sista jag skulle oroa mig för om jag var hon.
Kändes som glasman var den sista killen i huset hon inte hade försökt sig på och visste inte att det skulle bli så jobbigt med honom lol
2020-03-29, 19:03
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det finns en hel del gärsdårdspsykologer som gapar ut saker som att "Glasman trycker ner Sami", eller "Sami vore såååååå mycket annorlunda utan Sami. Sami är något mer skärpt än era expertutlåtanden och kom inte med inlägg som "men det ser man ju". Rent skrattretande och imbecillt. Om man är 14 år kanske man fälla någon så dumt. Det är någon jävla skröna som fått fotfäste i trådar som är bara dum.

Förra veckan manipulerade Glasman Sami till att båda skulle lämna så de kunde göra BBK på utsidan. Han vet exakt hur han ska göra då Sami är offer för sånt, speciellt då han varit i högerextrema kretsar som yngre. Det är inte svårt att bli manipulerad igen.

Du måste ju sett hur deprimerad Sami var på måndagsliven, han kunde knappt svara på tilltal. Och direkt när Glas kom tillbaka så började han tjata om att finalspelet kommer snart utan att bry sig ett piss om hur Sami mådde.
2020-03-29, 19:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Eller ”World Earth” som han sa igår istället för ”Earth hour”. Han har sina stunder!
Det är en fin man med potential att utföra stordåd. 🙃
2020-03-29, 19:05
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Är det inte bara dags att ge upp? De har legat omslingrade och pillat på varandra och skrattat och haft gemensam bakisångest hela dagen. De trivs ihop.

Som vänner ja, men hon har noll intresse för kärlek med honom. Glasman å sin sida drar det sista kortet han kan nu för att stanna kvar. Efter att han fick frågan igår om kärlekskänslor så började han direkt manipulera Julia om att bli något mer, hon vill ju inte men verkar inte våga neka honom.
2020-03-29, 19:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jaha! det är därför. Jag har nämligen bettat och skulle gå in idag och kika. Men dom har tagit bort spelet för nya spelare. Vad fan?!
Trodde jag gjorde något fel, första gången jag bettar på livespel.
Kan man läsa om det någonstans eller har dom bara stängt ner det? Dom som redan bettat, vad händer med oss?
Alltså när man kollade på BB för 15 år sen så skulle man inte ens tänka tanken på att det gick till såhär. Då var man i och för sig ung och mer naiv. Men det ser verkligen inte bra ut varken för BB eller Unibet. Vad är deras officiella anledning undrar jag?
Finns gammal tråd om BB för många många år sedan där det snackas om att det är riggat/uppgjort vem sim vinner .m.m Folk va förbannade redan då tyvärr =/

från 2012
Fyfan va detta är uppgjort sen fitt TV4 tog över..
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-29 kl. 19:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in