Alltså hur vi än röstar gör det ingen skillnad. De har en manual de följer, att vi röstar är för att öka tittarnas känsla av påverkan/delaktighet i programmet. De har ett script de följer och därför väljer jag att inte rösta och lägga ner tid på den skiten.
Tänk er likt olika dataspel/Playstation-spel där du har flera alternativ och välja på, oavsett vilket alternativ du väljer, så blir slutprodukten likadan.
Hur tror ni förresten bb ligger till tittarmässigt? Finns det någonstans man kan kolla upp det?
Äsch, känns hopplöst att rösta. Produktionen styr som dem vill det vet vi redan. Alla kommer sitta säkert och på tisdag hoppas vi (än en gång) att skitsnackarna torskar på tävlingen
OBS jag älskar Mergim nu efter att ha sett hans bikt om Amilia
Julia viskade nyss till Glasman: "Victoria ska alltid smaka på min vegetariska mat och jag blir så jävla irriterad på det. Jag kanske vill spara lite till lunch imorgon men det skiter hon i och äter upp den."
Tack för att någon fortfarande orkar svara på frågor som redan förklarats tusen gånger🙏😘
Ids inte ngt mer för folk fattar inte utan tror andra saker dvs konspiration som TV4 håller på med, Lägger ned då svara dem som skriver dyl nu less....