2020-03-29, 16:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Du är dum i huvudet alltså? bra då vet vi det.
Nej men logiskt tänkande som vissa andra inte klarar av som skriver här tydligen, Kan man inte få in ngn ny så går det inte att ta ut ngn heller enkelt för då är det för få deltagare i finalveckorna tänk till!
2020-03-29, 16:34
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah har ni sett Mergims bikt i appen, där han pratar om Amilia??

DOG
Hahahaha ”ohmaj gaad jag doog”
Han är rolig ibland! Och så jävla svartsjuk

Amilia och Mergims vänskap är lika äkta som att Mergim är hetero! Fan vad de hatar varandra egentligen. Pratar konstant skit om varandra bakom ryggen.
2020-03-29, 16:34
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Sami och Glasman pratar om allt Glas ska göra på utsidan för att starta upp deras grej. Sami peppar Glasman att påbörja med att exempelvis kolla igenom avsnitt för att hitta en stund där de båda är i bild som de kan ha som omslagsbild på sin Youtube kanal m.m.

Tror han verkligen att Glasman kommer göra någonting? Har inte fått intrycket av att han är det minsta kreativ eller motiverad att ta tag i kreativa projekt.
Ta och sök på Daniel Glasman och tidningen Resumé så får du se vad han gjort i sitt liv. Du lär bli förvånad😱
2020-03-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej men logiskt tänkande som vissa andra inte klarar av som skriver här tydligen, Kan man inte få in ngn ny så går det inte att ta ut ngn heller enkelt för då är det för få deltagare i finalveckorna tänk till!
Varför är det för få? 11 deltagare, 4 skall vara på finalveckan om och finalen är om 50 dagar.
Medlem
foxieroxies avatar
Jag har velat att Jass ska vinna och sedan Lennie. Men nu lutar det åt Sami eftersom jag tycker mig se att han har tröttnat på Glasman. Han har genomskådat Glasman och vet att han får lämna och han är inte dummare än att han fattar varför han får lämna. Och så tänker jag att han behöver pengarna mer än Jass och Lennie (till sina skulder). Han är sig själv, han dricker inte fast alla andra (utom Alex) gör det. Jag vill dock se lite mer av hur han är när Glasman har lämnat. Ja, detta är Big Brother, jag ändrar mig från vecka till vecka Förresten börjar det luta till att jag vill ha Mergim i final. Kanske Sami, Mergin och Lennie.
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Äh, baken är som smaken, som Alex Manzizila hade sagt.
Eller ”World Earth” som han sa igår istället för ”Earth hour”. Han har sina stunder!
2020-03-29, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennies odds går snart tillbaka.

Haha lilla komiker. Wow vilken majoritet Discord är.

Du kommer få se imorgon när mini-kuken får lämna. Du kan hälsa på han på Riche om du vill
2020-03-29, 16:37
Bannlyst
Undrar om spelbolagen och TV4 är i maskopi med varandra eftersom spelet på om Glasman åker ut före Julia togs bort i morse?
Om ingen åker ur även denna gång och BB räddar kvar Glasman ännu en gång kommer det bli ett jävla liv på deltagarna.
Må hela fitt-produktionen drabbas av Corona.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah har ni sett Mergims bikt i appen, där han pratar om Amilia??

DOG
Hahhaha Underbart!!
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det spelar inge roll vem man röstar på. Alla kommer att stanna.
”Extremt jämnt resultat!! 50,05% vs 49,95%”

Jag bryr mig faktiskt inte om denna röstning vi vet redan båda kommer stanna kvar. Då hopps vi att Glasman lägger sin röst på Victoria i finalspelen så vi får ut henne. Amilia tror jag inte han lägger sin röst på för han tror hon gillar honom.
2020-03-29, 16:39
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Nog hade det hänt även om Sami hade suttit där!
Dags fatta nu ett och annat final veckan startar snart och lämnar en huset i Morgon och man klarar inte av att fyll med en till pga deltagarnas säkerhet iom COVID-19 viruset, Börjar allmänt vara spy less på folk som inte fattar hur landet ligger innan man låter prinskorvarna gå på tangentbordet....
Tänk innan man skriver!
Tack för att någon fortfarande orkar svara på frågor som redan förklarats tusen gånger🙏😘
2020-03-29, 16:39
Medlem
Citat:

Men vad fan tror du ska ske i finalveckorna?? Dom ska vara två och två så det får inte vara ojämna par?
Vet du inte hur dokusåpor fungerar? Man riggar och styr spelet för att det ska skapas mer spänning. I PH har jag inga problem med det för det har inget att göra med att tittarna ska bestämma, men i BB är det en annan sak. Man gör detta endast för att Glasman ska stanna, man hade gjort likadant med Amilia. Det är bestämt sedan innan att dessa ska ta sig långt, hade det inte varit så hade absolut inte någon av dom två varit kvar fortfarande. Amilia har för fan hamnat i lag med dom bästa varje vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in