2020-03-29, 14:07
Medlem
Squin.Teyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kommer de få skit för att de har "slaktat" löpbandet tro?

Väger upp det med lite mindre alkhol på nästa fest bara...
2020-03-29, 14:09
Medlem
xrlpyts avatar
Jaha, de ska nog inte använda själva löpbandet, lådbilen blir mer som en kundvagn. Jaja.
2020-03-29, 14:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Men oj, brann det till lite nu? Som du skrivt själv, du behöver nog ta några kliv ifrån programmet ett bra tag. Finns inget i Amilia som jag uppskattar, tycker bara du har stora problem som är så känslomässigt engagerad att du sitter och önskar att deltagare tar livet av sig. Med tanke på dina känslor för Frida ligger det nog närmre dig att vara onanist än någon annan här
Amilia är en vidrig människa,
Så mycket skit det kommit ur hennes mun på 50dagar är sjukt.
Trodde inte ens det va möjligt att prata så mycket som Amilia, Så mycket och upprepande att det blir mobbing.
Det bara väller ur hennes mun.
Tål inte sådana personer. riktig översittare,
Hon kan prata och säga bra saker till en deltagare för att snacka skit 1min senare och håna personen, och det maler på tills dom ska sova.
Samma sak dag ut dag in.
2020-03-29, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ja fast dom pratade inte OM tävlingen.

Tex:
”Jag failade på makttävlingen”
Det är ett uttalande om tävlingen, som kan skada.

Dom pratar om tankar kring makten, hur den fungerar. Inte om tävlingen i sig.

Fast hon hinta ju om ” de är en tävling där ingen självklar vinnare finns ” ” det är svårt att veta vem som vann en sån här tävling ”
2020-03-29, 14:12
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Sami, glasman o julia (o frida?!) har ju pratat om tävlingen på samma nivå som amilia så isåfall är ytterligare tre st nominerade.

Fast Sami, Glasman och Julia tävlade ju inte ens, är det verkligen samma sak då?
2020-03-29, 14:14
Medlem
Vickan
”Jävlar vad vi får till det bra”

Gör ingenting medans de andra bygger.
2020-03-29, 14:15
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Fast Sami, Glasman och Julia tävlade ju inte ens, är det verkligen samma sak då?
Ingen fick prata om hur det gick och ingen fick fråga om tävlingen. Borde väl gälla alla..
2020-03-29, 14:15
Medlem
xrlpyts avatar
BB:s plan att till varje pris hålla Glasman borta från Sami de sista 36 timmarna i huset går (hittills) som på räls.
2020-03-29, 14:18
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ingen fick prata om hur det gick och ingen fick fråga om tävlingen. Borde väl gälla alla..

Den som pratade om tävlingen skulle bli autonominerad, inte den som frågade. Däremot skulle deltagarna göra det lätt för sig genom att inte fråga om tävlingen.
2020-03-29, 14:20
Medlem
xrlpyts avatar
Jag såg klippet på Glasman och Jullan på toaletten, när de gick in och skulle ha sex hör man Glasman säga "nej du ska fucking vara vänd mot mig". Jojo, Jullan var sugen på doggy.
2020-03-29, 14:25
Medlem
Har Jassa på riktigt missförstått grejen med tummen upp och samtycke? De i kontrollrummet måste ju undrat när hon gett tumme ner när hon hållit på med Martin. 😂😂😂😂😂
2020-03-29, 14:25
Medlem
xrlpyts avatar
Ge Sami några timmar till så har han slaktat en av husets kameror och byggt en drönare av lådbilen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in