2020-03-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Vilken regel bröt Amilia mot igår?

Hon bröt mot den nyss igen !!!
Hon hinta om tävlingen att vem som helst kan vinna osv osv
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Nu tänker jag uttrycka mig en aning osmakligt, men jag hoppas det går riktigt illa för henne efter hon kommer ut. Hon är en vidrig människa. Sorg. Depression. Självmord. Listan kan göras lång på vad jag hoppas på när det är som mörkast.

En aning osmakligt? Du och flera andra här inne har gått över gränsen för länge sen. Förstår inte hur ni klarar er ute i det verkliga livet, men det kanske ni inte heller gör. I vilket fall som helst så förstör ni bara tråden då ni tillför NOLL.
Finns en del användare här som bjuder på humor, tänkvärda reflektioner och intressanta infallsvinklar. Det är tack vare er som BB är värt att kolla på!

Just nu för tillfället har jag ingen favorit alls. Tycker de flesta deltagarna har fastnat lite. Vilka er era favoriter?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Nu Pratar Hon Om Tävlingen Igen !!!!!!!

Amilia? Var? När? Hur?
2020-03-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Då har du troligtvis likadana problem. Om någon därute kryper ihop och är rädd när du kramar dem så är det ett tecken på att de inte vill, kom ihåg det snälla

Nej då håller jag fast tills hen inte rör sig mer. Sluta upp med dina anklagelser. En psykopat visar ingen empati och det är gör jag för människor som blir baktalade och mobbade. Amilia fick sin chans, men du är väl vän med henne eller någon jävla onanist som drömmer om att vara feeder som bara suktar efter att få ha henne över dig. Jag önskar henne allt ont.
2020-03-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amilia? Var? När? Hur?

Sov2 , hon pratar med mergim
2020-03-29, 13:49
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:

Banantävlingen?
2020-03-29, 13:50
Medlem
Citat:
Sov2 , hon pratar med mergim

Hörde att hon nämnde något om autonominering också men missade det hon sade precis innan.
2020-03-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag ska också ut i solen och fina vädret snart. Bara njuta klart av en fantastisk lunch på nyfångad röding som min tonåring fångade igår och nu har tillagat. Skulle hen fastna vid BB skulle jag som förälder stänga av och ner och peppa göra något annat. BB är inget barn/tonårsprogram. Hoppas du får mår bättre under dagen. Inget underhållningsprogram är värt att kräkas över.
Men hur härligt låter det inte att gå ut i solen och att äta röding till lunch! Vilken lyxig söndag du har. Själv sitter jag med fördragna gardiner, för att det blir så ljust annars, med datorn i knät och arbetar. Inte lika kul men så blir det när man prioriterar att titta på big brother.

Jag håller fullständigt med dig om att det inte är ett barn/tonårsprogram. Här får man verkligen följa de värsta sidorna av personer, det är falskspel, skvaller bakom ryggen mm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Banantävlingen?

Ja hon sa: alla andra makttävlingar har vi kunnat ana vem som vinner den, men denna makttävlingen kan vem som helst vinna osv ...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Griller i, inte galler på
Hatar när jag får galler på mitt huvud. 🙃

Nu ska Amilia fan nomineras, banne mig.
2020-03-29, 13:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
En aning osmakligt? Du och flera andra här inne har gått över gränsen för länge sen. Förstår inte hur ni klarar er ute i det verkliga livet, men det kanske ni inte heller gör. I vilket fall som helst så förstör ni bara tråden då ni tillför NOLL.
Finns en del användare här som bjuder på humor, tänkvärda reflektioner och intressanta infallsvinklar. Det är tack vare er som BB är värt att kolla på!

Just nu för tillfället har jag ingen favorit alls. Tycker de flesta deltagarna har fastnat lite. Vilka er era favoriter?
Jag gillar Sami, Lennie, Julia och Frida.
2020-03-29, 13:53
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:

Ja fast dom pratade inte OM tävlingen.

Tex:
”Jag failade på makttävlingen”
Det är ett uttalande om tävlingen, som kan skada.

Dom pratar om tankar kring makten, hur den fungerar. Inte om tävlingen i sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in