2020-03-29, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, de satt och snackade om det i sovrummet! Hon är inte smart vad fan trodde hon att de hade den regeln för liksom? "Nä de e lugnt. Ni behöver inte ha fokus på oss nu för vi ska inte knulla ändå"?
Hahahaha ääeh men vafan. Jasmine man undrar ju vad produktionen tänkte när hon drog en tumme ned... hon och Martin om några har väl samtycke liksom.
2020-03-29, 13:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Ja hon sa: alla andra makttävlingar har vi kunnat ana vem som vinner den, men denna makttävlingen kan vem som helst vinna osv ...
Exakt, kommer BB våga aoutonominera henne? Isåfall är läget glasklart men tvivlar på att de vågar
2020-03-29, 13:54
Medlem
DjPuttes avatar
Fan vilket team work från Lennie - Vicky - Martin + Semi samtliga lever upp då dem får göra ngt tillsammans inte ett ont ord eller sura miner, Ryker både Glaset & Amilia så kommer det bli annan stämning i huset ser man!

Bara hoppas Amilia får en autonominering så får vi ut 2st på Måndag....
2020-03-29, 13:55
Medlem
Haha Julia gillar inte sami för att hon fick det bekräftat att Sami vann tittarnas röster och därmed är poppis😂
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Ja fast dom pratade inte OM tävlingen.

Tex:
”Jag failade på makttävlingen”
Det är ett uttalande om tävlingen, som kan skada.

Dom pratar om tankar kring makten, hur den fungerar. Inte om tävlingen i sig.
Om Amelia säger att vem som helst kan vinna makttävlingen så pratar hon väl om tävlingen?
Medlem
Varför jobbar inte Sami med någonting kreativt/hantverkararktigt? Han verkar ju gilla att pilla med och bygga saker? Han har ju pratat om att hans mål är att slippa köra lastbil igen, så han verkar ju inte tycka det är skitkul liksom.
2020-03-29, 13:56
Medlem
xrlpyts avatar
Vilka legender, lådbilsgänget (Sami Lennie Martin) har monterat ned löpbandet och ska använda delarna till lådbilen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag gillar Sami, Lennie, Julia och Frida.
Också mina favoriter! Mest sami ♥️💯
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Om Amelia säger att vem som helst kan vinna makttävlingen så pratar hon väl om tävlingen?
Vilket ämne pratar hon om då?
2020-03-29, 13:58
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vilket ämne pratar hon om då?
Hon pratade om senaste makttävlingen och autonominering
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fan vilket team work från Lennie - Vicky - Martin + Semi samtliga lever upp då dem får göra ngt tillsammans inte ett ont ord eller sura miner, Ryker både Glaset & Amilia så kommer det bli annan stämning i huset ser man!

Bara hoppas Amilia får en autonominering så får vi ut 2st på Måndag....

Victoria är mer en jobbig lillasyster som försöker hänga på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
En aning osmakligt? Du och flera andra här inne har gått över gränsen för länge sen. Förstår inte hur ni klarar er ute i det verkliga livet, men det kanske ni inte heller gör. I vilket fall som helst så förstör ni bara tråden då ni tillför NOLL.
Finns en del användare här som bjuder på humor, tänkvärda reflektioner och intressanta infallsvinklar. Det är tack vare er som BB är värt att kolla på!

Just nu för tillfället har jag ingen favorit alls. Tycker de flesta deltagarna har fastnat lite. Vilka er era favoriter?

Skönt med lite vett. Min favorit är utan tvekan Jullan just för att jag tycker att hon har hela paketet och gör bra tv. Sen skulle jag inte ha problem med om Lennie vann då jag tycker han är genuin och ganska skön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in