2020-03-29, 12:38
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenkolrot
Ja men med feta fula feministbrudar.

Så? Det är sex och kärlek, något en incel längtar efter.
Citera
2020-03-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerkanin
Matt*as W*klund *= i

38-39, bor i Åsele.
Arbetslös, alkis, runkbög som tänder på småflickor antagligen för de är de enda han kan lura till att umgås med han via alkohol

Vad är en runkbög?
Citera
2020-03-29, 13:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Vad är en runkbög?

Förklaring: Homosexuell man som endast gillar att onanera.

Exempel: Runkbögen Ferdinand tyckte om att sitta under korkeken och runka sin dolme.

Det är så jävla illa med folk idag. Sitta och runka som en jävla bög åt bilder/filmer på brudar. Nu är ju inte heller brudarna oskyldiga längre. Om dom vart det någonsin? Men Paradis Oskar i Rasmus på luffen försökte ju försvara sig med att han var oskyldig som en brud. Som liten trodde man ju på det. Idag. Folk är så jävla lättlurade. Mr Kuk är lurad. Sitta och runka....

Senast redigerad av PingPongZong 2020-03-29 kl. 13:55.
Citera
2020-03-29, 13:54
Medlem
svenkolrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichtblick
Så? Det är sex och kärlek, något en incel längtar efter.
Jo men jag tror att även en incel har högre krav än så...
Citera
2020-03-29, 14:37
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenkolrot
Jo men jag tror att även en incel har högre krav än så...

Självklart. En incel har allt för höga krav för sitt egna bästa. Men så ska man notera att incellen är desperat.
Citera
2020-03-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Varför skulle jag ha något emot det? Däremot har jag inget behov av det, precis som mina förfädrar som knappast hade tillgång till enkla verktyg som snapchat hade det. Tänker man lite längre än näsan räcker så bör man inte skicka nakenbilder över något som helst digitalt medium om man värnar om sin integritet.

Ja homo sapiens har bara funnits i 300.000 år. Däremot har människor som släkte funnits längre bak än så, och det är ifrån dem vi är utvecklade ifrån och som påverkar hur vi lever idag.

Så du tycker alltså INTE att att flickor skall skicka erotiska bilder?

Vi har inte alltid haft eld, hjulet och vaccin så vi skall inte använda det heller? Jag köper inte ditt resonemang.

Att kåta småflickor kan skicka bilder till mig tycker jag är ett trevligt tekniskt framsteg som jag absolut inte skulle vilja vara utan och eftersom jag är en decent fucking human beeing så delar jag inte dom vidare.

Jag tror du är en liten runkbög.
Citera
2020-03-29, 16:19
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
1. Varför länka till en FB-sida som inte finns?
2. Varför är hans bostad samma adress som polishuset i Åsele
1) varför skulle jag göra det?
2) var tror du jag plockade hans bilder ifrån?
3) fråga honom!
Citera
2020-03-29, 16:21
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnupung
Användarna MrKuk och HerrPenis har delat grejer på tjejer som de VERKLIGEN inte borde gjort. Finns en strippa från Göteborg som var tillsammans med en kille i Bandidos om jag inte missminner mig, de kan va han som är med på "snuskfilmerna" också.

Karma suger när man hängt ut människor och blir det själv sen

Matt*as V*klund=*=i är med största sannolikhet MrKuk.
HerrPenis, någon som vet vem den användaren är?
MrKuk är Mattias Wiklund, var jag inte tillräcklig med mina länkar? Kolla på materialet istället för att tvivla.

Att spekulera i användares identitet är 1.06. Så du gör nog bäst i att inte försöka outa användaren du talar om.
Citera
2020-03-29, 17:57
Medlem
Han som Haschberg hälsade på såg inte ut att ha mkt i byxan själv men, han kanske fick åka på Robbans flottstock som tröst.
Fake news att kalla sig Mr. KUK när man knappt inte har nån!
Citera
2020-03-29, 19:22
Bannlyst
Nu har en användare laddat upp chattloggar från 2019-2020 där MrKuk erkänner att sitta på barnporr. Är det inte läge att ringa polisen så att dom får kolla igenom hans dator? https://minfil.com/1at0v1k3oe/MrKuk_png
Citera
2020-03-29, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Så du tycker alltså INTE att att flickor skall skicka erotiska bilder?

Vi har inte alltid haft eld, hjulet och vaccin så vi skall inte använda det heller? Jag köper inte ditt resonemang.

Att kåta småflickor kan skicka bilder till mig tycker jag är ett trevligt tekniskt framsteg som jag absolut inte skulle vilja vara utan och eftersom jag är en decent fucking human beeing så delar jag inte dom vidare.

Jag tror du är en liten runkbög.
Det finns inget förbud att skicka erotiska bilder till varandra om man nu så vill.

Det finns förbud emot att sprida bilder utan ägarens tillåtelse.

Vad du tycker är trevligt eller inte har inte med diskussionen att göra. Att du trånar över dig själv som en självgod "decent fucking human beeing" förhindrar inte heller det faktumet att det finns en överhängande risk att bilderna kommer att hamna i andras händer varesig man tycker det är förjävligt eller inte. Svårare än så är det inte.

Precis som att det finns en risk att bli utsatt för inbrott om man låter ytterdörren stå öppen under natten. Lycka till att få försäkringsbolaget på din sida.

Kul att du jämför eld, hjul och vaccin med nakenbilder. Min poäng är att människan kunnat föröka sig utan att behöva en massa nakenbilder framför ansiktet. Det är knappast så att nakenbilder gör dig mätt från hunger och svält.

Låt mig poängtera. Det peddosvinet håller på med är förjävligt och jag hoppas någon knäpper idioten. Hoppas han får ett långt jävla straff och att karma biter honom.
Senast redigerad av kajhahne 2020-03-29 kl. 19:51.
Citera
2020-03-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Det finns inget förbud att skicka erotiska bilder till varandra om man nu så vill.

Det finns förbud emot att sprida bilder utan ägarens tillåtelse.

Låt mig poängtera. Det peddosvinet håller på med är förjävligt och jag hoppas någon knäpper idioten. Hoppas han får ett långt jävla straff och att karma biter honom.

Bra, då är vi överens, sprid inte bilder du fått...

Sen är det klart att det ALLTID kommer finnas idioter som förstör tjejers benägenhet att skicka bilder och för såna som mig som gillar att få bilder. VAR INTE EN IDIOT är mitt budskap.

Sen uppmanar jag givetvis inte till brott, men nåt djävulskap hoppas jag såna små runkbögar som MrKuk är råkar ut för...

Kram alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in