Citat:
Ursprungligen postat av
anon666
Så du tycker alltså INTE att att flickor skall skicka erotiska bilder?
Vi har inte alltid haft eld, hjulet och vaccin så vi skall inte använda det heller? Jag köper inte ditt resonemang.
Att kåta småflickor kan skicka bilder till mig tycker jag är ett trevligt tekniskt framsteg som jag absolut inte skulle vilja vara utan och eftersom jag är en decent fucking human beeing så delar jag inte dom vidare.
Jag tror du är en liten runkbög.
Det finns inget förbud att skicka erotiska bilder till varandra om man nu så vill.
Det finns förbud emot att sprida bilder utan ägarens tillåtelse.
Vad du tycker är trevligt eller inte har inte med diskussionen att göra. Att du trånar över dig själv som en självgod "decent fucking human beeing" förhindrar inte heller det faktumet att det finns en överhängande risk att bilderna kommer att hamna i andras händer varesig man tycker det är förjävligt eller inte. Svårare än så är det inte.
Precis som att det finns en risk att bli utsatt för inbrott om man låter ytterdörren stå öppen under natten. Lycka till att få försäkringsbolaget på din sida.
Kul att du jämför eld, hjul och vaccin med nakenbilder. Min poäng är att människan kunnat föröka sig utan att behöva en massa nakenbilder framför ansiktet. Det är knappast så att nakenbilder gör dig mätt från hunger och svält.
Låt mig poängtera. Det peddosvinet håller på med är förjävligt och jag hoppas någon knäpper idioten. Hoppas han får ett långt jävla straff och att karma biter honom.